Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin tänään vanhaan papparaiseen.

Vierailija
09.08.2014 |

Tällä herralla oli ikää varmaan noin 75 vuotta. Tummat silmät ja kauniit kasvonpiirteet. Varmasti ollut nuorena äärettömän komea, kun oli sitä nytkin. En siis todellakaan tehnyt elettäkään iskeäkseni hänet tai olisi halunnut häntä samaan sänkyyn. Jotain karismaattista tuossa miehessä vain oli ja en voinut muuta kuin vaivihkaa vain töllöttää häntä. Outo olo. Jotkut ihmiset vain kolahtavat ja kovaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitan, sillä minuakin kiinnosta tämä aihe.

Vierailija
22/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei varmaan ajattele yhtä oudosti kuin minä, mutta uskon että jokaiselle ihmiselle on olemassa joku täydellinen kumppani (tai edes sielunkumppani) ja se kumppanuus ei katso ikää. Varmaan sinä nyt kohtasit tuon kumppanin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko arvioida vaaleanpunaisten lasien läpi, oliko mies oikeasti normaalia komeampi vai kolahtiko siinä vai joku muu sinuun?

Vierailija
24/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin juuri nimenomaan vanhoissa miehissä on jotain kiehtovaa. En siis puolisoksi haluaisi, mutta olisiko se vaikka se elämänkokemus mikä niin kiehtoo.

Vierailija
25/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:13"]

Muistan kun av:llä joskus oli joku juttu siitä, kuinka silloinen ap oli ihastunut kerjäläisen tms. Jotain lumoavaa siinä katseessa vain oli ollut.

[/quote]

Tarkoititkohan tätä minun aloitustani?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3997561/ketju/nain_eilen_spurgun_kodittoman

Voin edelleen vannoa, etten liioitellut tai kuvitellut mitään..=)

-tuon ketjun ap

Vierailija
26/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:08"]Osaatko arvioida vaaleanpunaisten lasien läpi, oliko mies oikeasti normaalia komeampi vai kolahtiko siinä vai joku muu sinuun?

[/quote]

No ikäisekseen hän oli komeampi, mutta kyllä katukuvassa vilistää paljon komemapiakin miehiä, jotka ovat itseni ikäisiä. En tuntenut sellaista ihastumista tätä miestä kohtaan, jota tunnen potentiaalisia kumppaneitani kohtaan, vaan se oli minulle joku aivan outo ja uusi tunne. Ehkä juuri jotain lumoa ja erikoista kiehtovuutta... Eli kyllä se oli jokin muu kuin se ulkonäkö mikä kolahti :)

Ap

Vierailija
27/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:29"]Minustakin juuri nimenomaan vanhoissa miehissä on jotain kiehtovaa. En siis puolisoksi haluaisi, mutta olisiko se vaikka se elämänkokemus mikä niin kiehtoo.

[/quote]

Minua taas kiehtoo jotenkin se elämä, jota vanhat ovat eläneet nuorena. Voi kun olisin syntynyt 100 vuotta sitten.

Vierailija
28/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:13"]

Muistan kun av:llä joskus oli joku juttu siitä, kuinka silloinen ap oli ihastunut kerjäläisen tms. Jotain lumoavaa siinä katseessa vain oli ollut.

[/quote]

Tarkoititkohan tätä minun aloitustani?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3997561/ketju/nain_eilen_spurgun_kodittoman

Voin edelleen vannoa, etten liioitellut tai kuvitellut mitään..=)

-tuon ketjun ap

[/quote]

Ja joo, juuri jotain tuollaista siinä oli minullakin :) tosiaan niin vaikea selittää sanoilla sitä ihmeellistä tunnetta...

Ap

Vierailija
29/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lutuselta :D

Vierailija
30/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt muutaman kerran niin, että jotain tosi suurta on tapahtunut vaikkei mitään ole tapahtunut. Niinkuin tässä ketjussa, ja tuossa toisessa.

Se laittaa aina vähäksi aikaa elämän jotenkin ihan sekaisin. En tiedä, mikä siinä on.

Vierailija
31/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sielujen sympatiaa :)

Vierailija
32/39 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitan. Googletin ap:n otsikon tänään tapahtuneen ihmeellisen kohtaamisen vuoksi ja tämä pomppasi eteen vuoden takaa. Minulle kävi melkeinpä juuri samoin. Outoa.

Vierailija
33/39 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran tuo sama kun olin ylittämässä suojatietä. Toiselta puolelta käveli vastaan mies joka oli n.20 v minua vanhempi. Katseemme kohtasi ja se jäi mieleen ikuisesti! En tiedä mikä siinä oli ja miksi.

Vierailija
34/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaaaaain vaaaaaain rakkaus.... :D

Vierailija
35/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:47"]

Minullekin on käynyt muutaman kerran niin, että jotain tosi suurta on tapahtunut vaikkei mitään ole tapahtunut. Niinkuin tässä ketjussa, ja tuossa toisessa.

Se laittaa aina vähäksi aikaa elämän jotenkin ihan sekaisin. En tiedä, mikä siinä on.

[/quote]

Komppaan. Sitä ei ymmärrä ennenkuin sen itse kokee.

Vierailija
36/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kyseessä oli noin vanha mies, muuten olisit mennyt aivan sekaisin, jos hän olisikin ollut ikänsä puolesta potentiaalinen :D

Vierailija
37/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli tuo sama tunne, kun ensimmäistä kertaa tapasin nykyisen aviomieheni :)

Vierailija
38/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:29"]Minustakin juuri nimenomaan vanhoissa miehissä on jotain kiehtovaa. En siis puolisoksi haluaisi, mutta olisiko se vaikka se elämänkokemus mikä niin kiehtoo.

[/quote]

Minua taas kiehtoo jotenkin se elämä, jota vanhat ovat eläneet nuorena. Voi kun olisin syntynyt 100 vuotta sitten.

[/quote]

Kerroin tuota samaa asiaa aikanaan mummolleni. Hän kertoi mielestäni hyvin. Hän sanoi, että saattaa siinä jotain kiehtovaa ollakin nykyihmisestä, mutta ajatteleppas, jos elämäsi olisikin oikeasti sellaista, että joutuu taistelemaan nälkäkuolemaa vastaan ja sodan aikana joutui elämään jatkuvassa pelossa tulevaisuudesta. Nykyisin vähän samaa meininkiä kehitysmaissa...

Vierailija
39/39 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe, tämä ketju pomppasi silmille sivuhistoriasta... Joko olet ap päässyt yli rakkaudestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä