Ostatteko kirppareilta?
Mä ostan, koska kirpparilta saa hyviä ja vähän käytettyjä vaatteita, kenkiä jne. tosi paljon halvemmalla kuin kaupasta. Kaverini ei tätä mun toimintaani tunnu tajuavan ja kysyi kauhuissaan, et miten voin jonkun toisen vanhaa farkkutakkia. Ostin 4 e kirppikseltä. Ostin myös halvalla vähän käytetyt Converse tennarit. Tietty esim. alusvaatteet ja muut sellaiset ostan kaupasta. En ymmärrä mikä tässä on niin väärin...
Kommentit (4)
Jep, nykyään melkein hienoimmat vaatteeni+asusteeni ostettu hyvin pitkälti eri kirppareilta.:)
Ostan aina siisteistä pöydistä, missä haisee ja näyttää puhtaalta ja siistiltä ja huomaa että on nuoren ihmisen tavaroita. Koskaan en osta likaisen ja epäsiistin näköisistä pöydistä, ties mitä koinsyömiä takkeja yms ja saa mukaan vielä turkiskuoriaisia !
Ja lisäksi olen myynyt melkein 10 krt kirpparilla ja syksyksi pitäisi varata taas pöytää
Mä ostan kaikki omat vaatteet kirpparilta alusvaatteita, sukkia ja sukkahousuja lukuunottamatta. Ostan vain hyvälaatuisia ja uudenveroisia vaatteita. Mulla on oikeestaan vakiomerkit, joita ostan. Tiedän silloin koot ja sen, että malli on mulle sopiva, ja tietty myös laatu on silloin hyvin tiedossa.
Miehelle ja lapsille ostan, jos löytyy. Harvemmin heille löytyy sopivaa. Samoin ostan tyynyliinoja ja lakanoita, jos löydän vanhoja, valkoisia, joissa on kirjailut. Ne on uskomattoman hyvälaatuisia ja paljon parempia, kuin nää nykyään kaupasta saatavat. Oikeestaan ostan kaikkea tarpeellista, jos sattuu kirpparilla olemaan. Sieltä saa halvalla hyvää, kun osaa katsoa, mitä ostaa ja löytää sen hyvän kirpparin :)
Joo, lapseni melkein kaikki vaatteet on ostettu kirpparilta. Ne meinaan menevät äkkiä pieneksi tai hajelle käytössä. Tulisi muuten todella kalliiksi :)