Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasyöttö / aikaisen miehen imettäminen

Vierailija
28.07.2021 |

Minulla on isot rinnat, joita olen aina vähän jotenkin häpeillyt, koska ne eivät ole pystyt ja terhakat, sellaiset joista itse tykkäisin.

Sinänsä ihan ymmärrettävää, että eivät ole, luomua kun ovat. No mutta asiaan.

Olen nyt tavannut ihanan miehen, joka tuntuu tykkäävän tisseistä ilmeisesti noin muutenkin ja on aivan hulluna rintoihini. Hän on muutenkin mies, joka saa minut todella rohkeaksi ja kokeilunhaluiseksi seksuaalisesti.

Olen ajatellut tarjota hänelle mahdollisuutta iltasyööttön hänen niin halutessaan. Mitä olette mieltä asiasta? Onko joku kokeillut aikuisen miehen imettämistä? (Maitoa ei tule eikä tarvitsekaan tulla)

Itseäni kiihottaa tämä ajatus ja uskon, että miestä myös. Ymmärrän, että tämä ei ole ehkä ihan kaikkien juttu mutta ethän tuomitse tätä ideaa täysin vain siksi, että et itse innostu,

Eli vinkit ja kommentit kehiin !

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suunnitelmissa miehen päivittäinen imetys, vauva syntyy ihan pian ja sitten saa miehenikin nauttia maitotulvasta. Tämä on pitkäaikainen haaveeni. Ollaan nyt kuivaharjoiteltu ja tämäkin on ihanaa läheisyyttä ja hellyyttä. Tuntuu minusta yhtä hyvältä kuin seksi, mieheni on tissillä nyt liki päivittäin noin 10 minuuttia kerrallaan, mitenköhän muuttuu sitten kun maitoa tulee. Ainakin maidon pakkautuessa voi imetystä tarvita useamminkin. Toivottavasti auttaa ylläpitämään myös seksielämää.

Vierailija
82/97 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen imettäminen on ihanaa, tunnen itseni niin naiselliseksi. Nännit ovat tummat ja valtavat ja oikein odottavat miehen haukkaavan tissin suuhunsa. Maidonnousu samalla kruunaa kaiken vaikka tekeekin hieman kipeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen imettäminen on ihanaa, tunnen itseni niin naiselliseksi. Nännit ovat tummat ja valtavat ja oikein odottavat miehen haukkaavan tissin suuhunsa. Maidonnousu samalla kruunaa kaiken vaikka tekeekin hieman kipeää.

Onpa kivaa! Millainen nainen siellä on? M45

Vierailija
84/97 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava nöyryyttää miestäni imettämällä sitä hänen ystäviensä edessä. Kerran olivat poikaporukalla olohuoneessa ja miehelläni alkoi olemaan vähän liian roisit jutut, joten kerroin hänelle, että nyt olisi syytä rauhoittua.

Otin tissini esiin ja laitoin sen imemään sitä kaikkien sen kaverien edessä. Syhvän hiljaisuuden vallitessa annoin mieheni imeä tissiäni minuutin, huoneessa kuului vain imemisäänet.

Sitten laitoin tissini takaisin liiveihini ja kehuin kuinka mieheni oli kiltti poika. Nyt sitten vähän rauhallisemmin, jooko?

Ja mieheni naama oli aivan tulipunainen.

Ei varmastikaan tarvitse sanoa, että myöhemmin meillä oli todella rajua seksiä, missä mieheni otti minut kuin luolamies. Ja nautin niin kuin vain seksuaalisesti kyvykäs heteronainen vain voi nauttia miehisestä huomiosta.

Vierailija
85/97 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rintojen imeminen on ihanaa. Maitoa olen päässyt imemään naisen rinnoista vain kerran. Toiveena on, että pääsisin vielä imemään rintoja. Pelkkä ajatuskin kiihottaa. M60+

Vierailija
86/97 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin nänniesi imemisestä. M60+

Vierailija
87/97 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjonnut imetystä joillain saiteilla, sopinutkin tapaamisia, mutta aina ne miehet lopulta peruvat. Puolen vuoden aikana olen löytänyt yhden miehen, jota nyt tapaan vakkaristi. Tapaamme aika harvoin, koska hän on kiireinen ja asuu hieman kauempana. Olisi mukava jos löytyisi joku muukin, mutta en jaksa sitä turhaa viestittelyruljanssia.

Rakastan sitä, kun vanhempi mies imee nännejä, tuntuu pillussa asti.

Vierailija
88/97 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin suurinpiirtein asut?

Vierailija
89/97 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa löytää imettävä nainen, jos täällä on joku kuka olisi vailla imetettävää miestä niin saa laittaa viestiä vaikka KIK: Jmahjkl tai s-posti enokesno@gmail.com, ja sovitaan tapaaminen 😊

Vierailija
90/97 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjonnut imetystä joillain saiteilla, sopinutkin tapaamisia, mutta aina ne miehet lopulta peruvat. Puolen vuoden aikana olen löytänyt yhden miehen, jota nyt tapaan vakkaristi. Tapaamme aika harvoin, koska hän on kiireinen ja asuu hieman kauempana. Olisi mukava jos löytyisi joku muukin, mutta en jaksa sitä turhaa viestittelyruljanssia.

Rakastan sitä, kun vanhempi mies imee nännejä, tuntuu pillussa asti.

Haluaisin todellakin imeä rintojasi. Kävisin usein imemässä, jos asuisit lähellä. M60+

Vierailija
91/97 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tissiä! M60+

Vierailija
92/97 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta ihanaa ratsastaa miehellä samalla kun mies imee tisseistäsi maitoa. Siitä tulee molemmille ihan mieletön orgasmi. Kokemusta on. Nut vain se on mennyttä aikaa ja siitä vain haaveilen. Kumpa vielä...

Vierailija
93/97 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet? Jos et kovin kaukana, taatusti tulen. Mies 69

Vierailija
94/97 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen mies madon löytää.

Vierailija
95/97 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että olisit nainen minun mieleeni. Tykkäisin niin imeä tissejäsi pitkään. Haluaisitko joskus tavata?  jouko601@gmail.com

Vierailija
96/97 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isorintainen noin 50v nainen ja lapseni ovat jo isoja. Haaveenani on aina ollut, että mieheni imisi pitkään rintojani ja monta kertaa päivässä. Voi, kun rakastan rintojeni imemistä. Joskus, kun mieheni on seksin yhteydessä imenyt rintojani, olen saanut jo siitä orgasmin. Mieheni ei ole niin tissimiehiä, että hän ei taida ilahtua, jos ehdotan hänelle iltaimettämistä. Ajatuskin saa jalat alta ja rinnat kovettumaan.

Minä niin tykkäisin imeä tissejä vakka koko yön jouko601@gmail.com

Vierailija
97/97 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kokeilla imettää .. mutta ujo tuomaaan tätä asiaa esille.

Missä olet? jouko601@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme