Iltasyöttö / aikaisen miehen imettäminen
Minulla on isot rinnat, joita olen aina vähän jotenkin häpeillyt, koska ne eivät ole pystyt ja terhakat, sellaiset joista itse tykkäisin.
Sinänsä ihan ymmärrettävää, että eivät ole, luomua kun ovat. No mutta asiaan.
Olen nyt tavannut ihanan miehen, joka tuntuu tykkäävän tisseistä ilmeisesti noin muutenkin ja on aivan hulluna rintoihini. Hän on muutenkin mies, joka saa minut todella rohkeaksi ja kokeilunhaluiseksi seksuaalisesti.
Olen ajatellut tarjota hänelle mahdollisuutta iltasyööttön hänen niin halutessaan. Mitä olette mieltä asiasta? Onko joku kokeillut aikuisen miehen imettämistä? (Maitoa ei tule eikä tarvitsekaan tulla)
Itseäni kiihottaa tämä ajatus ja uskon, että miestä myös. Ymmärrän, että tämä ei ole ehkä ihan kaikkien juttu mutta ethän tuomitse tätä ideaa täysin vain siksi, että et itse innostu,
Eli vinkit ja kommentit kehiin !
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa on tissin imeminen. löytyisikin imettäjä tällaiselle vanhemmalle miehelle. Ei siinä pakko ole maitoa tulla ainahan sitä voi harjoitella :)
Ap tässä. Vanhemman miehen imettäminen olisikin oikein mukavaa! Istun nyt tässä sohvalla, samalla voisit asettua syliini, tyyny pääsi alla ja saisit olla imetettävänä niin kauan, kun tunnet rauhoittuneesi ja rentoutuneesi. Tästä voisi mennä sitten nukkumaan. Tai tehdä jotain muuta :) Ei sen imettämisen tarvitse aina toisaalta seksiin päättyä, se on yksi tapa olla yhdessä, rauhoittua ja olla kuitenkin intiimisti.
Kuulostat aivan täydelliseltä, Ap. Nimenomaan tuo, ettei tarvitse aina seksiin päättyä vaan homma voi olla pelkkää läheisyyttä on kivaa. Tykkäätkö myös jonkinasteisesta äiti&poika-roolileikistä asiaan liittyen? Puhella pehmoisia ja kenties jopa puhella tuhmia äidin roolissa? Ja kelpaako nuorempikin mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa on tissin imeminen. löytyisikin imettäjä tällaiselle vanhemmalle miehelle. Ei siinä pakko ole maitoa tulla ainahan sitä voi harjoitella :)
Ap tässä. Vanhemman miehen imettäminen olisikin oikein mukavaa! Istun nyt tässä sohvalla, samalla voisit asettua syliini, tyyny pääsi alla ja saisit olla imetettävänä niin kauan, kun tunnet rauhoittuneesi ja rentoutuneesi. Tästä voisi mennä sitten nukkumaan. Tai tehdä jotain muuta :) Ei sen imettämisen tarvitse aina toisaalta seksiin päättyä, se on yksi tapa olla yhdessä, rauhoittua ja olla kuitenkin intiimisti.
Olen se vanhempi mies. Kirjauduin niin tunnistetaan myöhemminkin :)
Kertomasi kuulostaa tosi hyvältä. Voisin oikein mielelläni kuvailemalla tavalla maata naisen sylissä rintoja hyväillen ja nänniä imien. Varmasti sylissä rentoutuu ja saattaa nukahtaakin :) Mutta uskoisin että useimmiten tilanne johtaa aivan muuhun kuin nukkumiseen.
Kuinka paljon tykkäät rintojen pitelystä, onko sinulla herkät nännit? Oletko koskaan saanut orgasmia rintojen käsittelyssä?
Itse olen todellinen tissimies. Tykkään tissejä pidellä ja purisella, suudella nuolla ja imeä. Myönnän että haaveilen vielä joskus pääseväni nauttimaan myös imettävän naisen maitorinnoista. Mikään adultbaby en kylläkään ole, jätän suosiolla vaippaleikit muille.
Mistäpäin maata olet? Itse vaikutan turunseudulla.
eetu
Tissin imeminen on taivaallista...maidon kanssa taikka ilman *lurps* Se hellyys, läheisyys ja intiimiys. Aikuisimettämisen ei aina tarvitse johtaa seksiin... vaikkakin useimmiten niin varmasti käykin :)
Mielestäni tissien imetys on ihan ok. Aikunenkin mies kaipaa tissiä. Itse olen miehenä ollut onnekas ja saanut kokea imetystä. Nytkin lähes vuoden ollut imetys suhde hieman yli viiskymppisen naisen kanssa. Aivan upeeta.
Löytyisikö lapin alueelta naista joka haluaisi kokeilla imettää tälläistä 40 miestä? Olisin valmis tuleen kauemmaskin. Vanhemmatkin naiset käy ihan hyvin..
Hellyys, Imetys, läheisyys kiinnostavat harvaa miestä.
Ihana helpotuksen tunne kun saa työntää täyden tissin miehen imettäväksi. Vauva/ ja mies "tilanneet" liikaa ja nyt hukun maitotulvaan
Vierailija kirjoitti:
Ihana helpotuksen tunne kun saa työntää täyden tissin miehen imettäväksi. Vauva/ ja mies "tilanneet" liikaa ja nyt hukun maitotulvaan
Harmi kun ei tunneta toisiamme. Mielelläni tulisin auttamaan tissiesi tyhjennyksessä.
Olemme yli 70 vuotias pari. Jokainen ilta vaimoni nukkumaan tullessaan heiluttelee ja pyörittelee upeita tissejään ennenkuin tulee viereeni. Siinä, sitten lutkuttelen upeita tisuja ennen nukahtamista. Joskus se johtaa seksiinkin, josta vaimoni juuri tänäänkin totesi, ettei se kaikilla 75 v enää seiso noin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Hellyys, Imetys, läheisyys kiinnostavat harvaa miestä.
Väärin, suurinta osaa normimiehistä. Naiset vaan ei tunne miehiä eivätkä osaa käsitellä monetkaaan
Moi. Piti tulla tänne vilaseen että onko tämän ketjun aloittaja kirjoitellut tänne mitään. Toivottavasti hän on löytynyt imetettävän...
Yh naiset imettää ja ovat nälkäisiä?
Kiva olisi kuulla naisen kertomana miten imettää miestään, milloin ja missä. Onko säännöllistä tms.
Voisin nauttiakin tilanteesta, jos nainen vaan avaisi paitansa ja määräisi imemään, vaihtaisi tissiä välillä.. ja välillä jatkuisi tosiaan seksiin, mutta välillä vaan rintojen pussailua, näykkimistä ja imemistä pitkään.. ja välillä siirtyisin nuolemaan pillua
Kertokaas naiset ketkä tykkää imettää. Ei siis tarvitse maitoa tulla, se ei olisi mun juttu. Ehkä.
Olen isorintainen noin 50v nainen ja lapseni ovat jo isoja. Haaveenani on aina ollut, että mieheni imisi pitkään rintojani ja monta kertaa päivässä. Voi, kun rakastan rintojeni imemistä. Joskus, kun mieheni on seksin yhteydessä imenyt rintojani, olen saanut jo siitä orgasmin. Mieheni ei ole niin tissimiehiä, että hän ei taida ilahtua, jos ehdotan hänelle iltaimettämistä. Ajatuskin saa jalat alta ja rinnat kovettumaan.
Ihanaa kun Nainen saa imettämällä jo orgasmin.... siitä on herkullista jatkaa imemistä ja nuolemista oikein märistä paikoista. *lurps
tissinimija kirjoitti:
Ihanaa kun Nainen saa imettämällä jo orgasmin.... siitä on herkullista jatkaa imemistä ja nuolemista oikein märistä paikoista. *lurps
Melkein olisi voinut kellolla aikaa ottaa mistäs se *lurps oikein ilmestyy vakiojuttuineen. Tai toki jos Lurps onkin robotti, joka automaattisesti kirjoittaa näitä fraaseja.
Juu ,en tiedä miksi edes vaivauduin kommentoimaan. pahoitteluni:)
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Melkein olisi voinut kellolla aikaa ottaa mistäs se *lurps oikein ilmestyy vakiojuttuineen. Tai toki jos Lurps onkin robotti, joka automaattisesti kirjoittaa näitä fraaseja.
Juu ,en tiedä miksi edes vaivauduin kommentoimaan. pahoitteluni:)
Parempi olisi ollut pitää suusi kiinni, niin kukaan ei olisi huomannut tyhmyyttäsi :)