Iltasyöttö / aikaisen miehen imettäminen
Minulla on isot rinnat, joita olen aina vähän jotenkin häpeillyt, koska ne eivät ole pystyt ja terhakat, sellaiset joista itse tykkäisin.
Sinänsä ihan ymmärrettävää, että eivät ole, luomua kun ovat. No mutta asiaan.
Olen nyt tavannut ihanan miehen, joka tuntuu tykkäävän tisseistä ilmeisesti noin muutenkin ja on aivan hulluna rintoihini. Hän on muutenkin mies, joka saa minut todella rohkeaksi ja kokeilunhaluiseksi seksuaalisesti.
Olen ajatellut tarjota hänelle mahdollisuutta iltasyööttön hänen niin halutessaan. Mitä olette mieltä asiasta? Onko joku kokeillut aikuisen miehen imettämistä? (Maitoa ei tule eikä tarvitsekaan tulla)
Itseäni kiihottaa tämä ajatus ja uskon, että miestä myös. Ymmärrän, että tämä ei ole ehkä ihan kaikkien juttu mutta ethän tuomitse tätä ideaa täysin vain siksi, että et itse innostu,
Eli vinkit ja kommentit kehiin !
Kommentit (97)
Valitettavan harvinaista herkkua on tissimaito suoraan rinnasta.
Ap tässä. Uutta imetettävää ei ole vielä löytynyt; olen aika tarkka seurastani. Ja toisaalta mä koen, että ihan joka miehelle tällaista ei voisi ehdottaa..? Mies, jonka kanssa tästä imettämisestä innostuin.. No ensinnäkin olin kovin rakastunut häneen ja toisekseen hänestä näki heti sen miten hulluna hän oli rintoihini. Kaikki miehet ovat toki tykänneen rinnoistani mutta tästä tapauksesta näki heti, että tissit kiinnostaa normia enemmän :D
Haaveilen välillä meidän menneisyyden imetyksistä mutta mennyt mikä mennyttä! Aihe kiinnostaa ja kiihottaa edelleen, toivon mukaan pääsen pian uudestaan tätä kokemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Uutta imetettävää ei ole vielä löytynyt; olen aika tarkka seurastani. Ja toisaalta mä koen, että ihan joka miehelle tällaista ei voisi ehdottaa..? Mies, jonka kanssa tästä imettämisestä innostuin.. No ensinnäkin olin kovin rakastunut häneen ja toisekseen hänestä näki heti sen miten hulluna hän oli rintoihini. Kaikki miehet ovat toki tykänneen rinnoistani mutta tästä tapauksesta näki heti, että tissit kiinnostaa normia enemmän :D
Haaveilen välillä meidän menneisyyden imetyksistä mutta mennyt mikä mennyttä! Aihe kiinnostaa ja kiihottaa edelleen, toivon mukaan pääsen pian uudestaan tätä kokemaan :)
Rakastan imeä tissiä! Kirjoita minulle tissinimija46@protonmail.com
Hyvä etten ole yksin tämän fetissini kanssa. Mies olen ja imeminen kiinnostaa.
Olisipa ihanaa nukahtaa illalla tissi suussa... ja herätä aamulla siihen kun tarjotaan tissiä imettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pohjois Suomen alueella on halukkaita imettäjiä niin täällä on halukas mies mukavan yhdessä olon hetkiin. Iällä ei ole merkitystä
Pohjois-savossa olisi yksi innokas vapaaehtoinen, vieläkö kiinnostaa ?:)
Moi pohjois- savoon. Olen tietenkin kiinnostunut;) miten saan sinuun yhteyden. Kaveri pohjoisesta
Vierailija kirjoitti:
Moi pohjois- savoon. Olen tietenkin kiinnostunut;) miten saan sinuun yhteyden. Kaveri pohjoisesta
Kiva kuulla 💋
Minun s-posti on Neiti28@outlook.com
Laitatko sinne minulle viestiä ?
Laitoin neiti28 lle viestiä. Tv Pohjoisen kaveri 🙂
Löytyykö Turusta 50km säteellä vanhemmalle miehelle imettäjää?
Laita rohkeasti sähköpostia linteet@gmail.com
Kysymys teille imetysintoilijoille ap:lta
Miten haluaisitte toteuttaa tätä fantasiaa? En tiedä tekeekö lisääntyvä valo tepposiaan mutta musta olisi ihana ajatus, että voisin tarjota tätä mahdollisuutta muutamalle luotettavalle, siistille ja terveelle miehelle (sillon tällöin)
Pelkään vain oman yksityisyyden puolesta enkä toisaalta haluaisi olla tuntemattoman miehen kanssa kahden kesken missään tilanteessa.
Harmi, kun tätä ei voi toteuttaa netissä ainakaan sillä tavalla, että se tuottaisi kummallekin osapuolelle iloa 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisitte toteuttaa tätä fantasiaa? En tiedä tekeekö lisääntyvä valo tepposiaan mutta musta olisi ihana ajatus, että voisin tarjota tätä mahdollisuutta muutamalle luotettavalle, siistille ja terveelle miehelle (sillon tällöin)
Pelkään vain oman yksityisyyden puolesta enkä toisaalta haluaisi olla tuntemattoman miehen kanssa kahden kesken missään tilanteessa.
Harmi, kun tätä ei voi toteuttaa netissä ainakaan sillä tavalla, että se tuottaisi kummallekin osapuolelle iloa 😊
Missä asustelet? 😊
Vierailija kirjoitti:
Homma voi tosiaan osaltasi kaatua tuohon tuntemattomien miesten arasteluun. Kelpaisko mieluummin yksi hyvä? Intoilijasta en tiedä, vasta verrattain hetki sitten asia kolahti, kun yksi nainen tästä abf-jutustaan kertoi. Aikuisimetyksestä kiinnostuneen naisen löytäminen tuntuu olevan ja myös on tuuripeliä, mutta kevätaurinko sai täälläkin palaamaan asian pariin.
Luottamus rakentuu ajan kanssa ja aluksi olisi selkeyden vuoksi hyvä pitää säännöt selvinä, ei seksiä tai liian tungettelevaa koskettelua, vaan suhtaudutaan tapaamiseen kuin hierojan kotikäyntiin, mitä nyt hieronta tapahtuu suulla ja kielellä nännien alueella. :) Hyvin intiimin läheisyyden ja tilanteen eroottisuuden luulisi olevan riittävän palkitsevaa itsessään.
Voit laittaa viestiä Miko31 at mailfence.com, Aiheesta on aina kiva kuulla lisää. Savuton, hyväkroppainen ja miehen mittainen kundi siis olen. Toki muutkin harrastuksesta kiinnostuneet läntisen Suomen mimmit, saa laittaa viestiä. Kuumottavaa kesää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita tissinimija46@protonmail.com niin keksitään jotain
ihanaa imeä vaimon tissiä ,hetken imettyä hän työntää kätensä minun housuihini.
Itse olen kuuskymppinen mies Hki. Pidän todella paljon ja nautin tissin imemisestä vaikka joka päivä. Olen saanut sitä todella paljon vuosien aikana eri naisilta. Nyt ei ole ketään vakituista imettäjää... olisi kyllä ihanaa jos löytyisi. Ei tarvitse tulla maitoa... tunne ratkaisee. Epuli
Aikuisimetys lisää läheisyyttä ja sitoutumista!