Iltasyöttö / aikaisen miehen imettäminen
Minulla on isot rinnat, joita olen aina vähän jotenkin häpeillyt, koska ne eivät ole pystyt ja terhakat, sellaiset joista itse tykkäisin.
Sinänsä ihan ymmärrettävää, että eivät ole, luomua kun ovat. No mutta asiaan.
Olen nyt tavannut ihanan miehen, joka tuntuu tykkäävän tisseistä ilmeisesti noin muutenkin ja on aivan hulluna rintoihini. Hän on muutenkin mies, joka saa minut todella rohkeaksi ja kokeilunhaluiseksi seksuaalisesti.
Olen ajatellut tarjota hänelle mahdollisuutta iltasyööttön hänen niin halutessaan. Mitä olette mieltä asiasta? Onko joku kokeillut aikuisen miehen imettämistä? (Maitoa ei tule eikä tarvitsekaan tulla)
Itseäni kiihottaa tämä ajatus ja uskon, että miestä myös. Ymmärrän, että tämä ei ole ehkä ihan kaikkien juttu mutta ethän tuomitse tätä ideaa täysin vain siksi, että et itse innostu,
Eli vinkit ja kommentit kehiin !
Kommentit (97)
Ehdota vain. Minun vaimo tykkää imettää minua vaikkei maitoa enään tulekkaan. Nimittäin asia on niin että olen siveysvyössä ja vaimo saa orgasmeja pelkastä nännien imimisestä. Monesti hän haluaakin että vain imen hänen rintojaan jotta hän saa orkut ja minä en 🤗🤩
Itselläkin isot rinnat, ja on aivan mielettömän kiihottavaa kun mies imee ja lutkuttaa niitä. Aah! Illalla taas tuota herkkua luvassa. Jo pelkkä ajatus saa kostumaan. Eikä se vaikuta miehellekään mitenkään vastenmielistä olevan, päinvastoin :)
Minä saan kokea tätä silloin tällöin. M30
Parasta se on nyt kun vaimoni imettää ja saan yleensä rakastelun yhteydessä imutella makeaa maitoaan, sitä muuten tulee ihan suihkuten nyt kun synnytyksestä on aikaa vain 3 kuukautta. Vaimo tykkää myös siitä kovasti, vaikka alkuun se hänestä tuntuikin hiukan oudolle, mutta nykyään sanoo että siitä tulee minua kohtaan jotenkin erityisen helliä tunteita. Toivottavasti jaksaa imettää nuorinta lasta pitkään, niin ei maidon tulo tyrehdy, tuo nykyinen tahti pari kertaa kuussa kun ei taida pitää maidon eritystä yllä kovin pitkään.
Tuota ehdota ilman muuta. Tissileikit on mukava asia. Vasta muutama päivä sitten vaimon kanssa oli tissuttelut saunassa,oi että oli mukavaa. Itse voisin imeskellä tissejä jokapäivä.vaimo ei vaan ihan niin tiheään halua. Olenkin miettinyt että jos löytää sellaisen neidin tai rouvan joka haluaisi tarjota tissiä niin voisin käväistä aina silloin tällöin imeskelemässä. Se on vain vaikea sellaista löytää...
Minun naapurissa asusteli leski rouva nyt jo edesmennyt, niin hän kiusoitteli monet kerrat minua haluanko tissiä.no haluttihan mulla mutta en uskaltanut myöntää. Kerran sitte se taas kiusoitteli että haluttaako,minä rohkoistuin ja tokasin että haluttaa aivan mahdottomasti..no mummeli pikkusen hämmenty ja sitte naurahti että pakko kai se on sitte tissiä antaa. Tissit esille ja nänni suuhun,imin aivan tohkeissaan. Tosi puheessa mummeli ilmeisesti tykkäs siitä kun useamman kerran sitä harrastettiin. Tämä rouva ei muuten ollut mitenkään erikoisemman näköinen mutta aivan jumalaiset tissit. Minä pikkuisen kaipaan niitä hetkiä. Ja olen haaveillut että jostain löytäisin saman tyylisen naisen. Meillä ei muuta sen kummempaa seksiä ollut, imeskeltiin vain
"Olen ajatellut tarjota hänelle mahdollisuutta iltasyöttöön hänen niin halutessaan."
Tuntuu aika kiihottavalta.
Imetysliivit kannattaa hommata, ne tuo mukavan lisän siihen imettämiseen 👌
Jos pohjois Suomen alueella on halukkaita imettäjiä niin täällä on halukas mies mukavan yhdessä olon hetkiin. Iällä ei ole merkitystä
Miten AP meinasit ehdottaa iltasyöttöä tai miten käytännössä se tapahtuisi ja missä? On nimittäin tosiaan kiihottava ajatus, olisin itsekin varmaan ihan myyty jos nainen ehdottaisi yllärinä, että miten olisi, jos imisin rintoja illalla..
Ehkä oma fantasia/toive olisi, että nainen avaisi yllättäen paidan napit, pyytäisi tulemaan luokseen, ottaisi rinnan esille rintsikoista ja pyytäisi imemään.. välillä vaihtaisi rintaa ja ohjeistaisi mitä teen jne. Ja mikä parasta jos saisin myös hyväillä pillua samalla tai nainen runkkaisi kulliani samalla..
Hyvä idea AP:)
Hei.olis mukava kuulla miten AP.llä onnistui tuo haave. Aivan ihanaa tuollainen
Tämmöinen nainen olisi unelma. Tissimiehenä olisin taivaissa tämmöisen ehdotuksen jälkeen.
Se on ihan tosi että siinä imetys hetkessä tuntuu että aikakin pysähtyy ja sellainen huumaava tunnelma tulee. . Se on vain erikoista mutta niin se vain on. Se on aivan ihana kun mies laittaa pään syliin ja saa laskea nännin suuhun.meillä menee pitkiäkin aikoja nautiskellessa. Siinä ei saa olla kiire..
Hyvä rento asento molemmille että ei tarvitse kuin nauttia. Meillä on harrastettu imetystä oikeastaan koko yhdessä olon ajan, kohta parikymmentä vuotta ja loppua ei ole näkyvissä.ei tietenkään joka päivä eikä joka viikkokaan. Mutta kylläpä sitä heti ollaan valmiita kun jompikumpi ehdottaa 😋 aivan meidän juttu.
Kiitos kaikille ihanille vastaajille, paljon hyviä kommentteja ja vinkkejäkin!
Mutta kuten aina silloin tällöin elämässä asiat ja suhteet epäonnistuvat. Yhteydenpitomme tämän miehen kanssa loppui, sillä hän ei selvästikään kuitenkaan halunnut lähteä rakentamaan tästä suhdetta. Ja minä en toisaalta halua seksiä; läheistä ja intiimiä, muuten kuin parisuhteissa.
Kaikki miehet eivät nosta minussa halua imettää, joten nyt sitten parannellaan sydäntä, ihmetellään ja toivotaan, että joku päivä vielä tällainen sykähdyttävä mies tulee taas vastaan.
Sillä välin, nauttikaa te muut 💯
Tykkään toimia aamuisin maalivahtina ja mielummin imen kiekon räpylään kuin maaliin.
No voi harmin paikka. Niinhän se tässä elämässä on että ei kemiat kohtaa aina. Mutta ei muutako avoimin mielin tulevaisuutta kohti. Minä kuitenkin uskon että meitä miehiä on paljon jotka rakastaa imetyksestä. Toiset ei vaan uskalla myöntää sitä.. hyvää syksyn jatkoa AP.lle.. kiva ois kuulla jos haave toteutuu joskus 😁
Ihanaa on tissin imeminen. löytyisikin imettäjä tällaiselle vanhemmalle miehelle. Ei siinä pakko ole maitoa tulla ainahan sitä voi harjoitella :)
Ja sen piti olla AIKUISEN miehen 😆 Hyvin alkoi tämäkin keskustelu!
Ap