Kehuvatko miehet kaikkia naisia kauniiksi?
En pidä itseäni kauniina ja tiedän, että en olekaan sitä. Kuitenkin parin viimeisen vuoden aikana olen kuullut tätä "olet joko niin kaunis/nätti/kuuma/täydellinen vartalonmuoto/mitä lie" kaikilta niiltä miehiltä kenen kanssa olen ollut tekemisissä (siis ei kaverimielessä).
Tuntuu, että kauneudella kehumiset on aivan perussettiä, mitä miehet ei koskaan edes tarkoita, ellei ne halua hyötyä kehujen antamisesta. Jotenkin aina nykyisin jos mies ilmaisee pitävänsä ulkonäöstäni en pysty ottamaan sitä totena, sillä ensireaktiona on, "no se sanoo sen koska niin kuuluu vaan sanoa".
Olenko oikeassa tässä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:10"]
Miten kaunis voisi olla kiertoilmaus rumalle??? Mitä jos haluaisi sanoa että on kaunis? Pitäisikö käyttää kiertoilmaisua ruma?
[/quote]
Nainen voi olla kaunis niin kauan kun saa pillua. Sen jälkeen ei tarvitse mieliskellä. Miehet nyt panee kiimassa vaikka aasia.
Toi kiertoilmaus: kaunis yms on vaan niin useinkuultu ja sillä tavalla menettänyt merkityksen, että yhtä hyvin niitä kehuja voi laukoa kelle tahansa.
Ja seksiin liittyvästä, ei kaikki kehumiset tapahdu klo 2 aikaan baarissa pillun toivossa :-) ap
Pelimiesten jorinoita. Tietävät että todennäköisesti nainen pitää siitä tai ainakin se varmuudella herättää jotain ajatuksia.
Toki kauneus on katsojan silmässä, ja viehättävästä ihmisetä löytyy aina jotain kaunista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:29"]
Juu. Kehuvat toki pillu mielessä :)
[/quote]
niin mut ei kukaan halua pilluakaan rumalta läskiltä
[/quote]Kyllä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:59"]
Mullekin on sanottu, että komea nainen.
Mitä se tarkoittaa?
[/quote]
Isokokoista. Ei välttämättä siis läskiä, mutta pitkää ja sellaista vahvarakenteista.
Ihan kuin puhuisin jostain hevosesta :D
[/quote]Tai sitten ehkä jollain tavalla ylväs, ei siis silleen söpö ja nätti, vaan kaunis ja ylväs, tai ehkä sellainen "amatsooni". Sellainen minulla tulee mieleen komeasta naiseta.
Miten kaunis voisi olla kiertoilmaus rumalle??? Mitä jos haluaisi sanoa että on kaunis? Pitäisikö käyttää kiertoilmaisua ruma?