Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuvatko miehet kaikkia naisia kauniiksi?

Vierailija
09.08.2014 |

En pidä itseäni kauniina ja tiedän, että en olekaan sitä. Kuitenkin parin viimeisen vuoden aikana olen kuullut tätä "olet joko niin kaunis/nätti/kuuma/täydellinen vartalonmuoto/mitä lie" kaikilta niiltä miehiltä kenen kanssa olen ollut tekemisissä (siis ei kaverimielessä).

Tuntuu, että kauneudella kehumiset on aivan perussettiä, mitä miehet ei koskaan edes tarkoita, ellei ne halua hyötyä kehujen antamisesta. Jotenkin aina nykyisin jos mies ilmaisee pitävänsä ulkonäöstäni en pysty ottamaan sitä totena, sillä ensireaktiona on, "no se sanoo sen koska niin kuuluu vaan sanoa".

Olenko oikeassa tässä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan koskaan sanonut kauniiksi, ei edes nuorena ja hoikkana kun olin ihan nätti. Oma mies sanoi alkuaikoina että olen "komea" nainen, ja ihmetteli että loukkaannuin. Minun mies ei varmasti ole eläissään sanonut sanaa kaunis ääneen, hänen ilmaisunsa on jotain että ihan ok näköinen, ei käytä muutenkaan kovin vahvoja adjektiiveja positiivisista asioista.

Vierailija
2/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sanottu, että komea nainen.

Mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:59"]

Mitä se tarkoittaa?

[/quote]

Isokokoista. Ei välttämättä siis läskiä, mutta pitkää ja sellaista vahvarakenteista.

Ihan kuin puhuisin jostain hevosesta  :D

Vierailija
4/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:59"]

Mitä se tarkoittaa?

[/quote]

Kai se tarkoittaa näyttävää naista. Mun mies sanoi että tarkoitti sillä kaunista, mutta ajatteli että se on pohjanmaanmurteella sopiva sana kun minä olen eteläpohjanmaalta ja hän keskipohjanmaalta.

Vierailija
5/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hullu väite että kaikki miehet kehuisivat kaikkia naisia kauniiksi koko ajan ympäriinsä. Varmasti aika pieni osa naisista on sitä kuullut edes omalta mieheltään. Ehkä nuori sukupolvi on sellaista että hokee kohteliaisuuksia ympäriinsä, mutta epäilen, suomalainen mies kun on aika ujo, ja kännissähän sitä voi puhua mitä vaan.

Vierailija
6/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on joskus pari kertaa sanottu kauniiksi ja hyvännäköiseksi. Näistä pian 10 v aikaa, joten en usko, että enää kukaan on tuota mieltä. Ei ole ainakaan mielipidettään ilmaissut, tosin olen ollut viime vuodet aika sulkeutunut, ettei minulle pahemmin vieraat ihmiset edes juttele. No, itse olen tyytyväinen. Tällä pärställä mennään kuitenkin jatkossakin.

Vierailija
7/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea nainen erottuu massasta

Vierailija
8/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu.

Vierailija
9/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:29"]

Juu. Kehuvat toki pillu mielessä :)

[/quote]

niin mut ei kukaan halua pilluakaan rumalta läskiltä

[/quote]

Totta.

Vierailija
10/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Kesti itselläkin muutama vuosi tajuta homman nimi.

Vierailija
11/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuden kehuminen on ihan peruskohteliaisuutta miehiltä naisille, ei sitä aina todellisuudessa täysin tarkoiteta.

Vierailija
12/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan jotenkin hauskaa, kun olin tosi epäviehättävä pari vuotta sitten. Sillon olisin ollut maailman tyytyväisin, jos joku olisi sanonut kauniiksi. Ja nykyisin kun kerta kuulen sitä joka kerta, en olekaan enää tyytyväinen.

Tää on varmaan tätä #firstworldproblems pahimmillaan.

AP

Vierailija
14/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:29"]

[/quote]

niin mut ei kukaan halua pilluakaan rumalta läskiltä

Vierailija
15/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniita naisia ei tarvitse kehua, koska he tietävät sen sanomattakin.

Vierailija
16/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne pitää kauniina suurinta osaa naisista? Eihän ne kuitenkaan sano kaikille että kuulut kauneimpaan 10%:iin kaikista naisista.

Vierailija
17/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan kehu kauniiksi juuri ketään. Ani harvaa elokuvatähteä ehkä.

Vierailija
18/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:50"]

Jos ne pitää kauniina suurinta osaa naisista? Eihän ne kuitenkaan sano kaikille että kuulut kauneimpaan 10%:iin kaikista naisista.

[/quote]

Niin, tai sitten niillä on erikoinen naismaku :D Eihän ne itsekään ole olleet toki mitään the next male supermodel -tasoa, vaikka mun silmään hyvännäköisiä tietenkin.

Vierailija
19/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehuvat taviksia kauniiksi, ei kaikkia. Rumia miehet haukkuu vain rumiksi. Jos siis olet riittävän ok, että kelpaat seksiin, sinua kehutaan kauniiksi, koska mies uskoo sen nostavan hänen mahdollisuuksiaan saada sinulta. 

Vierailija
20/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:54"]

Miehet kehuvat taviksia kauniiksi, ei kaikkia. Rumia miehet haukkuu vain rumiksi. Jos siis olet riittävän ok, että kelpaat seksiin, sinua kehutaan kauniiksi, koska mies uskoo sen nostavan hänen mahdollisuuksiaan saada sinulta. 

[/quote]

Hyvä jos näin on. Pääasia, että kaunis ei ole vaan joku kiertoilmaus rumalle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi