Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haittaisiko teitä miehen seksikumppaneiden määrä

Vierailija
09.08.2014 |

Olen 19 vuotias tyttö ja seurustelen ikäiseni pojan kanssa. Itse olen ollut ennen häntä 7 ihmisen kanssa, hän taas n. 30-40. Itselleni tämä ei ole ongelma, mielestäni menneisyys kuuluu jättää taakse. Puhuin ystäväni kanssa asiasta ja hän järkyttyi. Ymmärrän ajatuksen mikä hänellä on, mutta häiritsisikö tämä sinua? Tai onko ollut vastaavia eroja?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ollut se 30-40 ja poikaystävällä jotain samaa luokkaa luulisin joten eipä tuo häiritse :)

Vierailija
22/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15 seksikumppania.

Terv. Tyttö 18v

Its kysymykseen; ei haittaa jos ei tauteja! Kannattaa käydä molempien testeissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15 seksikumppania.

Terv. Tyttö 18v

Its kysymykseen; ei haittaa jos ei tauteja! Kannattaa käydä molempien testeissä :)

Vierailija
24/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai testeissä on käyty, mutta tiedän kyllä herpes ja kondylooma riskin, voi kun sitä voisi itse päättää keneen rakastuu... Tiedän 7 olevan "jonkinverran" ikäiselle, mutta olen ollut vastuullinen seksin suhteen, enkä ole mikään jokapaikan höylä. Olen sinut asian kanssa. Eiköhän niitä kumppaneita löydy lähes kaikilta ;)

Ap

Vierailija
25/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon määrän soisin kyllä itselleni, mutta miehellä olisi liikaa. Herättää epäilyksiä huonosta luonteesta. Mistä tietäisin, että hän pystyy seurustellessammekaan pitämään kevytkenkäisyytensä kurissa? Itsestäni kuitenkin tiedän, että olen rehti ja hyväluonteinen, toisesta taas en.

Tiedän että kuulostaa puolueelliselta, mutta näin se vaan on.

Vierailija
26/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:06"]Haittaisi. Ensinnäkin jo tautien takia. 7 on jo jonkin verran 19 veelle.

[/quote]

Itse "jouduin" hoitelemaan18 vee pimun, jolle olin jotan noin 80. Taitava ja erittäin innostava oli peliotteissaan.

Itselleni kertyi 10 vuoden aikana noin 120 (12-15 naista vuodessa) kaatoa kunnes jämähdin tähän yhteen eikä sen jälkeen ole määrä noussut vaikka +15 vuotta ollut kimpassa.

Vierailija
27/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rehellisesti sanottuna ällöttäisi tuo 30-40 kumppania.

Vierailija
28/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut useita kymmeniä naisia. Ja kyllä se ahdistaa aika ajoin. Ei varmaan muuten ahdistais, mutta hänellä on tapana välillä kännissä jollekin niistä mainita, jostain yksityiskohdasta, ja sitten se että hän on nykyään lähes haluton.

Muut on kelvannut mutta minä en. Niin ajattelen vaikka mies sanoo ettei se nyt ihan niin mene.

Vierailija
29/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei häiritse itselläni noin 90 ja miehelläni omien puheidensa mukaan 4 kumppania

Vierailija
30/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos eivät ole maisemissa yhtäaikaa miun kanssani...;)

Vierailija
31/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:17"]

Tuon määrän soisin kyllä itselleni, mutta miehellä olisi liikaa. Herättää epäilyksiä huonosta luonteesta. Mistä tietäisin, että hän pystyy seurustellessammekaan pitämään kevytkenkäisyytensä kurissa? Itsestäni kuitenkin tiedän, että olen rehti ja hyväluonteinen, toisesta taas en.

Tiedän että kuulostaa puolueelliselta, mutta näin se vaan on.

[/quote] Mulla on sama homma. Lisäksi itsestäni tiedän, että mulla ei ole tauteja, mut jakorasiamiehestä ei tiedä, mitä kaikkea se vehkeissään kantaa. 

Yleensäkin olen sitä mieltä, että naisten kannattaa hankkia paljon erilaisia seksikokemuksia nuorena, varsinkin jos haaveissa on myöhemmin lapsenteko ja perhe. Miesten pitäisi taas pyrkiä näyttämään, et pystyy pitkiin suhteisiin ja siten maltillisuus satunnaisissa suhteissa on valttia.

Vierailija
32/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! Tiedän, että miehelläni tuo luku on aika huima, vaikka nuorena toisemme tavattiinkin. Tiedän jopa sen, että oli entistä naistaan ennen minua pettämässä joka välissä, kuin suinkin kerkesi. Sekään ei haittaa. Puhuttiin aikoinaan asiat rehellisesti, kun suhdetta alettiin rakentaan. Ja ei, ei ole mies minua pettänyt, tähän on jäänyt ja ollut jo sen 10 vuotta. Ihmiset voi muuttua ja siihen annoin aikoinaan omallekkin mahdollisuuden ja päivääkään en ole katunut, vaikka kaikki muut noita asioita kauhisteli.

Vierailija
33/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:44"]Ei haittaa, jos eivät ole maisemissa yhtäaikaa miun kanssani...;)

[/quote]

näin!

Ap

Vierailija
34/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kunhan testeissä on käyty. Seksi on kivaa, jos on sinkku niin miksi siitä pitäisi kieltäytyä?

Vierailija
35/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:49"]Ei haittaa! Tiedän, että miehelläni tuo luku on aika huima, vaikka nuorena toisemme tavattiinkin. Tiedän jopa sen, että oli entistä naistaan ennen minua pettämässä joka välissä, kuin suinkin kerkesi. Sekään ei haittaa. Puhuttiin aikoinaan asiat rehellisesti, kun suhdetta alettiin rakentaan. Ja ei, ei ole mies minua pettänyt, tähän on jäänyt ja ollut jo sen 10 vuotta. Ihmiset voi muuttua ja siihen annoin aikoinaan omallekkin mahdollisuuden ja päivääkään en ole katunut, vaikka kaikki muut noita asioita kauhisteli.

[/quote]

Tämä kuullostaa lohdulliselta :D! Toivon kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi! Toivottavasti tässäkin tilanteessa asiat päättyisi yhtä hyvin.

ap

Vierailija
36/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Ensinnäkin jo tautien takia. 7 on jo jonkin verran 19 veelle.