Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa mitä tämä merkitsee:

Vierailija
09.08.2014 |

Istuin eile klubilla hetken yksin pöydässä ja kattelin, että missä kaverit. Noh, tajusin että aika lähellä istuva todella seksikäs ja hyväänäköinen (out of my class IMO) katsoi minua (pääkin kääntynyt). Hän istun yksin myös. Noh siinä hymyilin ja vastauksena tuli todella mukava hymy.

No, jäin seurailemaan tilannetta. Alfauroksen näköisiä miehiä ravasi siinä yksikerrallaan yrittämässä iskeä häntä, mutta jokainen luovutti nopeasti kun tämä vaikutti tylsistyneeltä eikä ottanut mitään kontaktia. En uskaltanut mennä; mitä tarjottavaa minulla olisi ollut enemmän kuin heillä? En tiedä, mutta hän otti katsekontaktin ja hymynkin takaisin.

Kysyisinkin, mitä muita syitä kuin kiinnostus teillä on ottaa katsekontakti mieheen ja hymyillä? Kun en vaan millään voi uskoa että hän oli kiinnostunut minusta kun valikoimassa iso pino komeita miehiä :D

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa hän ei olekaan niin pinnallinen kuin kuvittelet ja olisi halunnut tutustua sinuun, mukavalta näyttävään mieheen. Itsehän juuri sanoit, että ei ollut kiinnostunut häntä iskemään tulleista ilmeisesti komeista ja miehekkäistä miehistä.

Vierailija
22/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:06"]

Jos katselet ympärillesi väkijoukossa, niin väkisinkin jossain vaiheessa katseet kohtaavat jonkun kanssa. Ei siitä tarvitse tehdä yhtään mitään tulkintoja jostain merkityksellisestä katseesta. Yleensä myös on kohteliasta vastata hymyyn hymyllä.

Niin, että mitä syitä? Silmät kiinnikään ei viitsi olla ja sinä hymyilit hänelle ensin.

[/quote]

Niin. Voi olla. En silti ole kuullu tässä että naiset vahingossa luovat katsekontakteja miehiin ja hymyilevät (varsinkaan klubilla). Niin ja ei ollut väkitungosta. Katse tuntio jotenkin tuijottavalta ja iskevältä, ei spontaanilta väsyneeltä vahinkokatseelta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan baarissa hymyile vahingossa kenellekään, koska tulisi samantien vonkaamaan. Ainoastaan jos olen kiinnostunut. Alfaurokset ei iske, ovat yleensä kusipäitä.

Vierailija
24/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliks hää homo?

Vierailija
25/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinnostunut. Esim mua ei vois vähempää kiinnostaa alfauroksen prototyypit. Pidän nörteistä. Olen itsekin nörtähtävä vaikka sitä ei baarissa päältä näe. Enimmäkseen kuitenkinuun tyyppiset lähestyy, koska olen nätti ja senssy. Mikset mennyt juttelemaan?

Vierailija
26/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha nainen osoittaa kiinnostuksen etkä sitten mennyt juttelemaan. Varmaan hieno olo tuli naiselle tosta...

Vierailija
27/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:13"]

Siis oliks hää homo?

[/quote]

Hä? En mä oo :D mutta tuli mielee tost et asemal ku lähin kotia päin ni joku homo tuli juttelee syvällisii ja kehu kuinka helvetin komee ja tumma mä oon :D sano just että sun pitää päästä ujoudesta eroon nii saat unelmies naisen.. kehtas viel sanoo et söpö nenä mulla :D

Vierailija
28/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mäpäs veikkaan. Nainen oli varattu, ja ujohko. Hymyili sinulle vahingossa, ehkä rohkaistakseen sua muuten vaan, kun katseenne kohtasivat. Mulle on käynyt noin monta kertaa, olen siis nainen.

Vierailija
29/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:21"]

Noh, mäpäs veikkaan. Nainen oli varattu, ja ujohko. Hymyili sinulle vahingossa, ehkä rohkaistakseen sua muuten vaan, kun katseenne kohtasivat. Mulle on käynyt noin monta kertaa, olen siis nainen.

[/quote]

Ihan mukiinmenevä analyysi, surullista, mutta todennäköisesti totta :D

Ap

Vierailija
30/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos oikeasti luulet, että ihminen ei voi katsoa toista ihmistä ja hymyillä muuta kuin seksuaalisen kiinnostuksen ja flirtin merkeissä, niin olet kyllä aika pahasti sekaisin. Ajatteles, minä hetero keski-ikäinen nainen saatan katsoa silmiin jopa toisia naisia ja lapsiakin, ja hui - jopa hymyillä heille. Pitäisikö siitä päätellä, että olenkin alitajuisesti lesbo ja pedofiili?

;-D

Vierailija
31/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin ollut hän:

Olen tullut vain yhdelle paukulle ja katselen ympärilleni. Näen ympärillä ihmisiä, joilla on vain se mielessä. Huomaan myös sinut siellä istuksimassa. Et ole saalistajan näköine  ja huomaan sinun kuitenkin katselevan ympärillesi. Äkkiä huomaan kun katsot minuun niin heitän siinä hymyn kun en halua vaikuttaa hullulta stalkkeriltakaan. Ajattelen, että sinäkin olet tullut tänne vain paukulle ja oletan, että sinäkin ajattelet näistä miehistä, että eikö ole muuta mielessä kuin vain se ja oletan että ymmärsit minun turhautumiseni kaikkiin miehiin. Etkö huomannut sormuksia sormessani?

Vierailija
32/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:23"]

Ap, jos oikeasti luulet, että ihminen ei voi katsoa toista ihmistä ja hymyillä muuta kuin seksuaalisen kiinnostuksen ja flirtin merkeissä, niin olet kyllä aika pahasti sekaisin. Ajatteles, minä hetero keski-ikäinen nainen saatan katsoa silmiin jopa toisia naisia ja lapsiakin, ja hui - jopa hymyillä heille. Pitäisikö siitä päätellä, että olenkin alitajuisesti lesbo ja pedofiili?

;-D

[/quote]

Niin no mä en nimenomaan luule, että EI voisi tehdä tuolleen jonkin muun kuin kiinnostuksen takia. Mutta tilanne on kyllä vähän eri teinihelvetti-klubilla jonkun tosi suositun naisen osalta. Tuskin se jakelee kaikille katseita ja huomiota kuin joulupukki lahjoja; vaikutti aika tympeältä näille alfauroksillekin.

Vierailija
33/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-D

[/quote]

tällaisessa keskustelussa tällainen mitätöivä viesti on todella ilkeä ja kertoo vain siitä, että keski-ikäinen nainen on jäänyt ilman seuraa ja rankaisee nyt mieskeskustelijaa omasta surkeudestaan yrittämällä saada hänelle pahan mielen. Säälittävää.

Nainen tod. näk. olisi halunnut seuraasi. Johan homon ulkonäköäsi kehuvat kommentit antavat ymmärtää, että ulkonäkösi olikin kohdallaan, joten hän oli kiinnostunut! Ja vaikka hän olisi ollut vain juttelukiinnostunut, olisi kannattanut koklata. Äkkiähän se olisi selvinnyt, että halusiko jotain enemmän. Voi voi, hyviä tilaisuuksia ei kannata kummankaan sukupuolen hukata. Älä ensi kerralla tee samaa virhettä. Jos olisit ruma ja muutenkin epämiellyttävä vanha mies, et olisi saanut noin kutsuvaa ilmettä suht. tyhjässä raflassa itsellesi. Emme me naiset lähetä kutsuvia viestejä aivan mihin sattuu, vaikka ne olisivat joskus puolihuolimattomiakin eivätkä tarkoittaisi mitään enempää.

Vierailija
34/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hymyillä voi kaikille jos on hyvällä tuulella. Eri asia miten hän hymyili..

Vierailija
35/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:30"]

;-D

[/quote]

tällaisessa keskustelussa tällainen mitätöivä viesti on todella ilkeä ja kertoo vain siitä, että keski-ikäinen nainen on jäänyt ilman seuraa ja rankaisee nyt mieskeskustelijaa omasta surkeudestaan yrittämällä saada hänelle pahan mielen. Säälittävää.

Nainen tod. näk. olisi halunnut seuraasi. Johan homon ulkonäköäsi kehuvat kommentit antavat ymmärtää, että ulkonäkösi olikin kohdallaan, joten hän oli kiinnostunut! Ja vaikka hän olisi ollut vain juttelukiinnostunut, olisi kannattanut koklata. Äkkiähän se olisi selvinnyt, että halusiko jotain enemmän. Voi voi, hyviä tilaisuuksia ei kannata kummankaan sukupuolen hukata. Älä ensi kerralla tee samaa virhettä. Jos olisit ruma ja muutenkin epämiellyttävä vanha mies, et olisi saanut noin kutsuvaa ilmettä suht. tyhjässä raflassa itsellesi. Emme me naiset lähetä kutsuvia viestejä aivan mihin sattuu, vaikka ne olisivat joskus puolihuolimattomiakin eivätkä tarkoittaisi mitään enempää.

[/quote]

no, ap:n lähtökohta nyt kumminkin oli, että naiset ei katsele miehiä ja hymyile muuta kuin flirttaillakseen. Itse hän niin sanoo kommentissaan nro 8, en minä tuota TULKITSE tai lue rivien välistä. Ja oli sen verran älytön luulo häneltä, että sori, ei voi kuin irvailla tuollaiselle. Oma kuvitelmasi siitä, että kevyt kenttävittuilu aina automaattisesti kertoo katkeruudesta tai kateudesta on samaa kategoriaa teinimäisessä mustavalkoisuudessaan...

16

Vierailija
36/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:35"]

;-D

[/quote]

[/quote]

no, ap:n lähtökohta nyt kumminkin oli, että naiset ei katsele miehiä ja hymyile muuta kuin flirttaillakseen. Itse hän niin sanoo kommentissaan nro 8, en minä tuota TULKITSE tai lue rivien välistä. Ja oli sen verran älytön luulo häneltä, että sori, ei voi kuin irvailla tuollaiselle. Oma kuvitelmasi siitä, että kevyt kenttävittuilu aina automaattisesti kertoo katkeruudesta tai kateudesta on samaa kategoriaa teinimäisessä mustavalkoisuudessaan...

16

[/quote]

Niin tämä on todellakin mun lähtökohta jos puhutaan klubista... Mutta silti en oikein jaksa uskoa siihen tuon tapauksen jälkeen. Mutta ei se nyt noinkaan oo, miten sä sanoit että siellä ihan muuten vaan jaellaan hymyjä ja katseita miehille.

Vierailija
37/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:14"]

on kiinnostunut. Esim mua ei vois vähempää kiinnostaa alfauroksen prototyypit. Pidän nörteistä. Olen itsekin nörtähtävä vaikka sitä ei baarissa päältä näe. Enimmäkseen kuitenkinuun tyyppiset lähestyy, koska olen nätti ja senssy. Mikset mennyt juttelemaan?

[/quote]

Niin no toi että miks mä en sitten menny juttelemaan. Nää on niitä asioita, mitä aina miettii yksin kotona. Tilanteet pitäs vaan käyttää hyväks, vaikka kuinka ujostuttaa. Mitä siinä ois hävinny, vaikka ois mahollisesti jopa nolannutkin ittensä? 

Vierailija
38/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:35"]

;-D

[/quote]

[/quote]

16

[/quote]

Niin tämä on todellakin mun lähtökohta jos puhutaan klubista... Mutta silti en oikein jaksa uskoa siihen tuon tapauksen jälkeen. Mutta ei se nyt noinkaan oo, miten sä sanoit että siellä ihan muuten vaan jaellaan hymyjä ja katseita miehille.

[/quote]

totta kai jaellaan. Katselethan sinäkin siellä ympärillesi, ja tuskin sinä nyt irvistät, jos joku mielestäsi ruma nainen hymyilee sinulle. Hymy voi klubillakin kertoa ihan vaan ystävällisyydestä ja iloisesta mielestä, ei kiinnostuksesta. 

16

Vierailija
39/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse jollekin miehelle hymyilen, niin rohkaisuksi, jos vaikuttaa ujolta tai yksinäiseltä. Valitettavasti tähän sisältyy se, että en koe miehen olevan uhka eli en pelkää että tulee sitten heti iskemään. Haluan vain rohkaista yleisesti. Toisentyyppisille miehille en taas hymyile koskaan enkä ole edes huomaavinani, etteivät vain luule mitään ja tule heti yrittämään. Tulee ne silti jossain vaiheessa juttusille, mutta eipä ole ainakaan itseaiheutettua.

Vierailija
40/44 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tykkää alfauroksista. :)