Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ahdistunutta! :(

Vierailija
09.08.2014 |

Olen tavannut vihdoinkin ihanan miehen, jonka kanssa haluaisin ehkä joskus jotain vakavampaa. Tällä hetkellä olemme kuitenkin vielä ihan tapailuasteella eikä seksiä ole vielä ollut, kiihkeää suutelua kylläkin. Ongelmani on ehkä suurimman osan mielestä todella typerä, mutta minulle se on iso asia ja rajoittaa elämääni liian paljon. Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja haluaisin kovasti seksiä kyseisen miehen kanssa, mutta häpeän selässäni olevia luomia ja arpia! Haluaisin edes joskus vapautuneesti antautua miehelle, mutta selkäni vaivaa minua koko ajan. Todella typerää, tiedän. Olen muuten hyväkroppainen, hoikka ja vähän päälle parikymppinen nainen, mutta en uskalla näyttäytyä alasti. Alaselässäni on siis kaksi 1cmx0,5cm arpea luomenpoistosta ja yläselässä muutama kookas luomi. Miten pääsisin tästä itseinhosta eroon? Vaikka kuinka yritän ajatella, että ongelmani on todella mitätön niin se vaivaa silti koko ajan ja rajoittaa todella paljon seksielämääni. :( mitä miehet ylipäänsä ajattelee muutamasta arvesta ja luomesta naisen iholla, ovatko ne ihan kamalia vai voiko nainen silti olla haluttava ja seksikäs? Eikö teillä muilla naisilla ole tällaista ongelmaa? Haluan lisätä vielä, että en todellakaan ole pinnallinen ihminen, muuta kuin itseäni kohtaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ketju! On todella tärkeää kertoa kumppanille etukäteen jos vaatteiden alta paljastuu jotakin ällöä. Rehellisyys kannattaa tässäkin. Niin molemmat säilyttävät kasvonsa.

Vierailija
22/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:27"]Mulla on selässä ehkä 30 luomea. Eikä ne ole haitanneet ketään miestä ikinä.
[/quote]

Ovatko luomesi isoja vai pieniä? Sehän siinä tyhmää onkin, että minua ei haittaa toisten luomet yhtään, päinvastoin, pidän niitä kivana persoonallisena piirteenä. Mutta omia luomiani vihaan yli kaiken ja olen varma, että miehetkin inhoavat niitä eivätkä halua koskea minuun. Miksi kaiken pitää olla nykyään niin ulkonäkökeskeistä? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot sille ukolles että sulla on arvet siellä ja ootat viikon pari.

sen jälkeen sun oma pää on päässyt oli tosta ja voit alottaa seksit.

Vierailija
24/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:33"]Tuo väitteesi, ettet todellakaan ole pinnallinen ihminen on niin IHKU!
[/quote]

Juu, tiedän että kuulostan ihan idiootilta ja tunnen myös itseni sellaiseksi. Olen yrittänyt päästä tästä asiasta eroon, mutta en vain osaa yksin. Enkä uskalla kysyä kenenkään läheisen mielipidettä asiasta, koska romahtaisin varmasti täysin, jos saisin kuulla negatiivisia kommentteja. En kestäisi sitä tässä tilanteessa, huoh.

Vierailija
25/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 siis ap.

Vierailija
26/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet nyt pikkuasiasta suuren. Jos mies todella pitää susta, hän tuskin välittää luomista. Jos mies on niin pinnallinen, että luomien/arpien takia jättää, niin antaa mennä vaan, vai mitä? Sellainen ihminen varmasti löytäisi aina jotakin valitettavan aihetta sinusta jatkossakin!

Asia on nyt jostain syystä kasvanut sun mielessäsi kovin suureksi. Mä kehottaisin sua mieluummin poistumaan täältä ääliöpalstalta ja juttelemaan sun "oikean elämän" ihmisille. :) Tai jos tiedät, että he vain pahoittavat mielesi, niin  löytyisikö jostain joku ammattilainen, jolle voit puhua? Terapeutti, hoitaja tai muu? Täällä on liikaa provoja. ;)

Vierailija
27/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:22"]

No voi nyyh, toisilla on esim. avanteitakin ja niin vaan seksielämä on ihan normaalia. Sulla ei oo oikeita ongelmia...

[/quote]

Noinkohan ihan on?!!
[/quote]

Esimerkiks mun parisuhteessa. Pitäiskö avanteellisten lopettaa seksin harrastaminen?
[/quote]

Ei tietenkään. Ihailen suuresti kaltaisiasi ihmisiä, jotka osaavat olla piittaamatta muiden mielipiteistä ja pystyvät tekemään elämässä juuri sitä, mitä haluavatkin tehdä.
Ap

Vierailija
28/30 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/30 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kirjoituksia, joita ei jaksa lukea, kun ei osata muodostaa lauseista kappaleita.

Vierailija
30/30 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:58"]Taas näitä kirjoituksia, joita ei jaksa lukea, kun ei osata muodostaa lauseista kappaleita.

[/quote]

Höh, no anteeksi. Yleensä kyllä teen kappalejaon, mutta puhelimella kirjoittaessa teksti yleensä häipyy jostain syystä kokonaan, jos yritän tehdä kappalejakoa. Siksi näin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän