Saamaton mies?
Olen todella väsynyt meidän perhetilanteeseen ja haluaisin kysyä minkälaisia perheitä teillä on?
Meillä:
Mies: Käy töissä
Minä: Opiskelen, hoidan lapsen, teen ruokaa, siivoan, pesen pyykit, teen töitä viikonloppuisin
Yritän valmistua koulusta, mutta aikaa lopputyön tekemiselle ei tahdo löytyä kun voimat ovat lopussa. Kun huomautan asiasta miehelle hän sanoo että etsi uusi mies jollei miellytä.
Olen aivan lopussa.
Kommentit (10)
En uskalla etsiä uutta miestä... Tuskin kukaan ottaisi...
Ihan sama mulla mutta voitko lopettaa työt? Miten yh:na olisi helpompaa?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:36"]En uskalla etsiä uutta miestä... Tuskin kukaan ottaisi...
[/quote]
No siinäpähän olet loppuikäsi orja ja kynnysmatto-oma on valintasi
En voi lopettaa töitä, rahat ei muuten riitä koska miehellä ei ole hyvä palkka. En usko että YHna olisi helpompaa, samat asiat tekisin sillonkin mutta ei olisi toisen aikuisen rahoja perheessä. Miten ton tollon saisi tajuamaan että sen pitää auttaa? -Ap
Oletko kertonut konkreettisesti miehelle, mitä toivot, vai valittanut yleisesti siitä, että joudut tekemään kaikki kotityöt? Entä tajuaako mies, että valmistumisesi jälkeen voisit mahdollisesti sinäkin saada kokopäivätöitä, jolloin taloustilanteenne helpottaisi?
Olen monta kertaa mutta hänn mielestään mulle kuuluukin kaikki noi työt koska "hän on todella raskaassa työssä ja on väsynyt työpäivän jälkeen, eikä sillon jaksa kotitöitä"-Ap
Ei muuten myöskään vie lasta päiväkotiin aamulla, ja joudun tekemään senkin. Julkisilla liikun joten aikaa menee hukkaan siinäkin. Ja mies vain nukkuu ja suuttuu jos yritän herättää jos voisi viedä lapsn tarhaan.-Ap
Lopeta siivous ym. Muuta et voi tehdä, jos et pysty miestä jättämään.
Sinuna ehkä etsisinkin uuden, osallistuvan miehen... Tsemppiä kovasti! :)