Mikää on suurin saavutus suvussasi? Mun esi isä keksi ensimmäiisenä lentokoneen suomessa ja siitä lähtieen kaiikki matemaatttisesti koulutetuja.
Kommentit (26)
Isäni istui murhasta vankilassa. Respegt.
Taitaa olla tuo konepistoolin kehitys
Mene perse eseen. Muuta, neuvoa ei tule
Tohoonkun lisätään vielä ettttä mummon puolelta taitaa olla friedrich niezen sukua ja mummon filosofian maisteri, mummon siskon tytären tyär ohisalon avustaja. toiinen siskon tytär havardissa kouluttautunut sydänkirurgiian professori. Ukkini arkkitehti. ukin veljenpoika tietojenkäsittelytieteeen lehtori yliopistossa jne. SIän veli rukin käynyt laivastossa ja diplomi inssi, ydinvoimalassa työskennnellyt ja vtt lllä.
Lentokone keksittiin kyllä muualla kuin Suomessa. Ei sitä enää voitu täällä uudelleen keksiä.
Mutta kiva että teidän suvulla ja sullakin on matemaattista lahjakkuutta. Kun tuo kielellinen tuntuu puuttuvan kokonaan.
Keksi lentokoneen Suomessa!? Kuinka monta kertaa jonkun asian voi keksiä!
Meidän esi iskä keksi ruudin. Olihan sekin keksitty jo muualla, mutta hän keksi lisää ruutia!
Mun isoisä syyllistyi sotarikoksiin Viron vapaussodassa. Oli niitä Suomi-poikia hän.
Mun esiäiti on Eeva - se joka puri sitä omenaa!
Äitini sai kalastuskilpailussa 1. palkinnon säynävä-sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Tohoonkun lisätään vielä ettttä mummon puolelta taitaa olla friedrich niezen sukua ja mummon filosofian maisteri, mummon siskon tytären tyär ohisalon avustaja. toiinen siskon tytär havardissa kouluttautunut sydänkirurgiian professori. Ukkini arkkitehti. ukin veljenpoika tietojenkäsittelytieteeen lehtori yliopistossa jne. SIän veli rukin käynyt laivastossa ja diplomi inssi, ydinvoimalassa työskennnellyt ja vtt lllä.
Osaako joku heistä kirjoittaa?
Minä keksin tänään vauva-palstan ensimmäisenä tässä asunnossa!
Isä oli hankkijalla agronomina ja veli ruotsissa narkomaanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku heistä kirjoittaa?
Näyttää siltä kuin ap olisi näpytellyt kännykkää kävellessä/hölkätessä/pyöräillessä/bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Lentokone keksittiin kyllä muualla kuin Suomessa. Ei sitä enää voitu täällä uudelleen keksiä.
Mutta kiva että teidän suvulla ja sullakin on matemaattista lahjakkuutta. Kun tuo kielellinen tuntuu puuttuvan kokonaan.
Pata kattilaa soimaa.
Osaamme suomen kieltä, vaikka äidinkielemme ei ole suomi.
Ois kannattanut olla Agricola.