Tinderäijän käytös, mitä mieltä
Aina jos en ole vastannut viestiin (avannut appia ollenkaan) n. puolen vuorokauden sisällä, lähettää 😶 hymiön. Itseäni alkaa ahdistaa. Tää on mulle random ihminen jolle en ole luvannut yhtään mitään, eikä mulla mielestäni ole velvollisuutta vastata hänelle x ajassa. En siis mitenkään aina kestä kauan, vaan välillä juttelen monta lausetta kerralla ja samana päivänä pari tai kolme kertaa. Taitaa olla huono merkki? Mustasukkainen ja vaativa ihminen todennäköisesti?
Pitäisikö jättää tämän ihmisen näkeminen suosiolla? Vai olenko minä mielestänne se, joka on väärässä? Itse en ainakaan Tinder-parilta edellytä mitään nopeutta. Jos nyt ehtii vastaa jossain vuorokauden kuluessa eikä aina kestä kauan, niin ei mene liian hitaaksi tai maku kokonaan. Tietty jos päiviä tai viikkoja välissä, niin ei jaksa enää vastailla koska selvästi toista ei kiinnosta.
Kommentit (38)
Tinder ei ole sun juttusi. Miksi haalia sieltä tyyppejä, joiden kanssa et jaksa saati ehdi viestitellä ja ärsyynnyt jostakin hymiöstä? Roikotatko äijää vain siksi, ettet saa ketään muutakaan viestittelemään kanssasi? Sitten kelpaa joku hymiöitä lähettelevä tyyppi, joka todennäköisesti ei saa ketään kiinnostumaan itsestään muuta kuin sinut.
Epätoivoiselta vaikuttavaa Tinder-kohtaamista
Just symppis :D
No joo, en kyllä pysty kunnolla samaistumaan, sillä olen sitä tyyppiä joka vastaa kiinnostavalle ihmiselle aina heti.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei ole sun juttusi. Miksi haalia sieltä tyyppejä, joiden kanssa et jaksa saati ehdi viestitellä ja ärsyynnyt jostakin hymiöstä? Roikotatko äijää vain siksi, ettet saa ketään muutakaan viestittelemään kanssasi? Sitten kelpaa joku hymiöitä lähettelevä tyyppi, joka todennäköisesti ei saa ketään kiinnostumaan itsestään muuta kuin sinut.
Epätoivoiselta vaikuttavaa Tinder-kohtaamista
Oho miten erilaisten lasien läpi katsotaan maailmaa. Mä taas ajattelin että muuten kiinnostavan ja keskustelun arvoisen miehen käytöksessä sattuu olemaan tuollainen ap:ta ärsyttävä hymiönkäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat spennaa vastaamista ja tarvitset siksi aikaa? En sano pahalla, enkä syyllistä, oon itse samanlainen.
Joillakin ihmisillä on luontainen vastaussykli tosi nopea, sellainen luonnollista livenä tapahtuvaa kommunikaatiota lähes vastaava. Ja he on vilpittömän hämmästyneitä, kun joku on hidas. Koska se tosiaan on luonnotonta! Itsekin olisin nopeampi vastaamaan, jos en olisi niin hirveä sitoutumisen, treffien ja ylipäänsä vastaamisen jännittäjä. Tajuan, miten se viilentää ilmapiirin, kun toinen venyttää vastaamista. Monelle se on merkki, ettei ole kiinnostunut ja se laittaa sen vastapuolen ihan palasiksi.
Silti... toi hymiö on ihan väärä ratkaisu. Se on olevinaan kiltti tapa hoputtaa vastaamaan mutta vastapuolessa se nostaa karvat pystyyn armotta ja tuntuu käskyttämiseltä.
Teillä on nyt hyytävä kommunikaatio-ongelma välillänne, puolin ja toisin. Mä en tiedä, miten ton ratkaisisi. Tai tiedän, mutta tulisi liian pitkä viesti. Onnea kuitenkin!
Joo, mielellään juttelen sellasella hetkellä, kun olen oikeasti rentoutunut ja jaksan, kuin että panostaisin etupäässä siihen nopeuteen. Ja tosiaan, olen jännittäjä viestimisessä, ne joille se on toinen luonto eivät helposti tätä ymmärrä. En todellakaan tarkoita sillä mitään henkilökohtaista, jos viivytän vastausta jonkin verran, että olisin keskittyneellä hyvällä mielialalla - pikemmin yritän kunnioittaa vastapuolta, mutta usein se tulkitaan täysin päinvastoin.
Sitä se mun aloitus vähän niinkuin koskikin, että jos on jo tässä vaiheessa näin vakava kommunikaatio-ongelma, niin mahtaako se suoriltaan tarkoittaa sitä, että perusluonteet ei millään tule sopimaan yhteen? Tulen itse nimittäin erinomaisesti toimeen ihmisten kanssa, jotka ovat vähän samanlaisia kuin itse esim tässä asiassa. Yleensä ne ihmiset ovat hyvin "pehmeitä" ja huomioonottavaisia, antavat paljon tilaa eivätkä yleensä loukkaannu jostain suoriltaan. Ap
Mitä tarkoittaa käytännössä, että vastaat ollessasi keskittyneellä hyvällä mielialalla? Teetkö livenäkin niin, että olet toiselle läsnä vain kun on kivaa?
Itse vastaan kiinnostaville tyypeille yleensä nopeasti. Uskon, että ap vastaisi myös, jos toinen olisi niin ihana, että pakko heti pistää viestiä.
Jos en vastaa, kerron vastaavani, kun ehdin. Minusta tämä kertoo kiinnostuksesta ja tiiviissä yhteydenpidossa on vain kohteliasta.
Odotan toiselta samaa. Jos toisella viipyy koko ajan vastaus, yhteys heikkenee vääjäämättä. En tietenkään ala mitään vastausta tivaamaan, koska ei toinen ole sitä velkaakaan. Mutta kyllä oma kiinnostus lopahtaa tehokkaasti.
Ap, ei tuo mies ole sinua varten. Hymiöstä paistaa passiivisaggressiivisuus, kiertäisin kaukaa. Hänellä ei ole elämää. Et ole tehnyt mitään väärin, vaikka moni täällä yrittää väittää niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää.sinua koukussa, ei muuta. Ei ole oikeasti kiinnostunut, olisi aktiivinen ja pyytäisi treffeille, mutta olet varalla. Miehet on tämmöisiä, pitää olla vara, vara-vara ja vara-vara-vatanaisia.
Jos mies ei kiinnosta ja ahdistaa, niin älä pidä yhteyttä, kun pakko ei ole.
Öö, ei toi minua koukussa pidä, vaan vähentää kiinnostustani. Odottaisi vastausta ja sanoisi sen normaalisti ja asiallisesti, jos häiritsee etten ole nopea viesteilijä. V*tuttaa joku mykkähymiö, en ole mykkä, vaan minulla on elämä ja välillä nukun, teen hommia ym. priorisoin monta asiaa tindervastauksien edelle. Ap
Lol, sano sille, että mitä sä tarkotat tolla hymiöllä ja mitä sinä haluat musta.
Tottakai toista ärsyttää, että hän pistää viestin, sä katot sen mutta sulla menee tyyliin puolet päivästä ennenkuin muistat, että ai niin, pitäisköhän tollekin vastata.
Luuletko, että tollanen tyyli ei häiritse häntä lainkaan? Jos ärsyttää, että tinderissä kyseinen mies pistelee tollasia viestejä niin estä tai poistu koko sovelluksesta, jos et aidosti etsi minkäälaista seuraa sieltä.Siis sanoin, että en ole katsonut sitä! En siis ole lukenut tai jutellut kenenkään muunkaan kanssa siellä, sen jotenkin ehkä ymmärtäisi jos lukukuittauksista ärsyyntyisi. Tänään esim nukuin pitkään koska olen lomalla, olin siis nukkumassa lähes 12 tuntia putkeen katsomatta puhelinta ollenkaan, tällä välin oli tuo😶 hymiö saapunut. Ap
Todella lapsellista settiä. Oletko 15- vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää.sinua koukussa, ei muuta. Ei ole oikeasti kiinnostunut, olisi aktiivinen ja pyytäisi treffeille, mutta olet varalla. Miehet on tämmöisiä, pitää olla vara, vara-vara ja vara-vara-vatanaisia.
Jos mies ei kiinnosta ja ahdistaa, niin älä pidä yhteyttä, kun pakko ei ole.
Öö, ei toi minua koukussa pidä, vaan vähentää kiinnostustani. Odottaisi vastausta ja sanoisi sen normaalisti ja asiallisesti, jos häiritsee etten ole nopea viesteilijä. V*tuttaa joku mykkähymiö, en ole mykkä, vaan minulla on elämä ja välillä nukun, teen hommia ym. priorisoin monta asiaa tindervastauksien edelle. Ap
Mitä sinä minulle kiukuttelet? Kiukuttele sille äijälle.
Tinderäijä ja tinderämmä, toisilleen just passelit
Miksi ylipäätään pidät yhteyttä, jos ei kiinnosta. Swaippaa vasemmalle. Taidat olla aika yksinkertainen.
Mun mielestä oot ihan turhaan saanut aggressiivisia ja syyllistäviä vastauksia täällä ap! Onhan toi hymiöiden lähettely aika outoa ja toisaalta huvittavaa... Ehkä kannattaa ottaa asia vaan avoimesti puheeksi äijän kanssa ja katsoa, miten homma siitä etenee?
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä neutraalisti että mitä meinaat tolla hymiöllä, pitääkö mun olla nopeammin vastaamassa vai? Ja siitä se keskustelu lähtee sitten liikkeelle omalla painollaan ja antaa molemmille mahdollisuuden kertoa omista viestintämieltymyksistään.
Ai keskustelu, jossa vastataan kerran vuorokaudessa? Aika hidastahtista. Yleensä tällaiset tapaukset ovat käyneet kovin hitaalla treffeilläkin. Ei mun tyyppiä, mutta sopii varmaan jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään pidät yhteyttä, jos ei kiinnosta. Swaippaa vasemmalle. Taidat olla aika yksinkertainen.
Tuo on kyllä hämmentävän yleistä käytöstä tinderihmisille. Viestitellään ja jopa tapaillaan vaikka ei edes kiinnosta. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hämmentävän yleistä käytöstä tinderihmisille. Viestitellään ja jopa tapaillaan vaikka ei edes kiinnosta. En ymmärrä.
Miksi kaikki nyt puhuu, ettei apta kiinnosta tai että koko ajan vastaisi hitaasti? Siitähän ei aloituksessa ollut kysymys. Aloituksessa oli kysymys siitä, ettei kyseinen äijä kestä sitä, että välillä menee pidempään ja siitä, että hän ilmaisee asian (joka kerta!!) aika kummallisesti.
Ei kyse ole oikeasta ja väärästä vaan erilaisuudesta. Voisi olla silmiä avaavaa hyväksyä, että monet vastaavat tilanteet ovat erilaisuutta eikä oikea ja väärä tapa.
Eikai tinderissä oikeita miehiä ole.
Minkä ikäinen äijä on kyseessä? Minulle laittoi tindermies vaan kysymysmerkin (?) Kun en vastannut puolen päivän päästä.