Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketjuni poistettiin... vihaan mieheni salarakasta...

Vierailija
09.08.2014 |

Kirjoitin, että luullakseni pääsisin asiasta yli, jos hän pyytäisi anteeksi. Pidättekö minua ihan pimeänä, vai onko täällä linjoilla vain salarakkaita joilla ei ole omaatuntoa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:02"]Olen edelleen eri mieltä. Jos itse olisin tuo salarakas, kokisin että minun olisi vähintäänkin fiksua pyytää anteeksi sitä, että olen aiheuttanut käytökselläni niin paljon pahaa mieltä. Vai eikö salarakkaiden omatunto kolkuta siitä, että on ehkä olemassaolollaan jopa rikkomassa jonkun perheen. En ymmärrä.

[/quote]

Et ole yksin ajatuksiesi kanssa. Normaali empatiakykyinen ihminen ymmärtäisi loukanneensa.

Vierailija
22/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun ihmisen olemassaolo voi rikkoa perheen?

Parisuhteen voi särkeä vain sen osapuolet itse. Josnämä vierasta seuraa etsivät miehet eivät saisi ketään mukaansa kun kertovat olevansa varattuja, niin sitten varmaan lopulta valehtelisivat olevansa sinkkuja päästäkseen toivottuun lopputulokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 taitaa olla ap:n miehen salarakas. Alkoiko pelottamaan :D

Vierailija
24/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko itsellesi sellaisen taakan ja ehkä maineenkin, että olemalla salarakas rikoit jonkun perheen? Aika kylmä ihminen taidat olla, ja ehkä juuri siksi vain salarakas. Ei sinua kumppaniksi kukaan huoli.

Vierailija
25/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:09"]Miten jonkun ihmisen olemassaolo voi rikkoa perheen?

Parisuhteen voi särkeä vain sen osapuolet itse. Josnämä vierasta seuraa etsivät miehet eivät saisi ketään mukaansa kun kertovat olevansa varattuja, niin sitten varmaan lopulta valehtelisivat olevansa sinkkuja päästäkseen toivottuun lopputulokseen.

[/quote]

No jos mies valehtelee salarakkaalle olevansa sinkku, niin tilanne on ihan toinen.

Vierailija
26/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole salarakas, enkä haluaisi ollakaan. Itse en ole miestäni pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollut, olen kiinnostunut vain omadta miehestäni=)

Joskus nuorempana ex avokkini petti minua ja jäi kiinni,  ei tullut kyllä mieleenikään että olisin alkanut toisen naisen tappamista edes leikilläni ajattelemaan, olin vihainen kyllä miehelleni mutta en kokenut että toisella naisella olisi mitään velvollisuuksia minua kohtaan, vaikka minusta tiesikin ja oli ns puolituttu.

Vierailija
27/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:09"]Miten jonkun ihmisen olemassaolo voi rikkoa perheen?

[/quote]

No jos mies valehtelee salarakkaalle olevansa sinkku, niin tilanne on ihan toinen.

Vierailija
28/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vihaat. Vihan tunteella on esim. tarkoitus puolustautua ja suojata omaansa tarvittaessa.

Se että mies asettuu johonkin välimaastoon hidastaa omaa toipimustasi loukatuksi tulemisesta.

Toisen naisen vihaaminen on ihan normaali, lähes välttämätön vaihe, jos suhdetta haluaa jatkaa. Toisaalta myös miehen pitäisi ymmärätää kaikin tavoin vähentää nyt kokemaasi uhkaa.

Aika harva mies katselisi vaimon sivusuhteen kanssa viestittelyä vierestä hiljaa, tai syyllistäisi itseään siitä että pitää vaimoaan pannutta miestä kusipäänä.

Vierailija
29/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta hitossa salarakas on siitä lähtien kun tietää pelehtivänsä varatun kanssa, ihan yhtä syyllinen kuin pettäjäkin. salarakkaalla siinävaiheessa kun asia selviää velvollisuus puhaltaa peli poikki. vastuuntuntoinen fiksu ihminen kyllä ymmärtäisi petetyn kanssa puhua asiat selviksi.

Vierailija
30/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:47"]

Mä vein mun nykyisen miehen toiselta naiselta. Mies aloitti minussa kiehnäämisen ja lopulta kiinostuin... jäimme vaimolle kiinni asiasta, he jatkoivat suhdettaan ja me miehen kanssa omaa salasuhdettamme. He lopulta erosivat mutta me jatkamme edelleen yhdessä. Kurjaa, mutta sellaista se elämä on. Ja ihan tiedoksi, että oma ex-mieheni petti mua aikanaan monen naisen kanssa ja monta kuukautta (ehkä jopa vuoden-pari). Eli tiedän miltä tuntuu kun oma puoliso pettää. T: Kakkonen

[/quote]

ai tiedät! ja silti halusit samalla tavalla itse satuttaa toista naista. aikuismainen fiksu veto sulta!

Vierailija
31/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistanne. Tuntuu, että jo tämä tänne kirjoittaminen on lievittänyt vihaani aika paljon. Olette mahtavia! Kenellekään en ole asiasta puhunut mieheni lisäksi. Kylläpä on helpottunut olo. En olekaan yksin ajatusteni kanssa.

käyn nyt nukkumaan, ehkä kirjoittelen vielä huomenna kunhan saan mieheni kansssa puhuttua.

kiitollinen ap

Vierailija
32/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ollut salarakas ja olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa yli 10 vuotta. Silti en ymmärrä tuota vihaa salarakkaita kohtaan.  Itse toivoisin naisten yrittävän miestäni että näkisin langeaako mies tuollaiseen vai rakastaako se minua. Itseäni on moni mies yrittänyt iskeä mutta ei minua kiinnosta koska rakastan omaa miestäni. En minä vihais toista naista jos se miestä yrittäis. Jos mies ei kiinnostuis toisesta naisesta, meidän suhde vahvistuis ja jos kiinnostuis niin en minä enää ton miehen kanssa olis sais mennä sitten sen kiinnostavamman toisen naisen matkaan. Koska pettäminen osoittaa sen ettei välitä oman puolisonsa tunteista eikä mielestäni jos rakastaa niin ei silloin pysty pettämään.

Vierailija
34/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käsittämään, miksi salarakasta täytyy vihata. Eihen se pettämisen syy ole salarakkaassa, vaan siinä pettäjässä. Salarakas on parisuhteen ulkopuolinen, eikä hän ole sen petoksen syy.

Tämä siis miehen mielipide asiaan. En ole koskaan pettänyt vaimoani, eikä vaimoni (tietääkseni) minua. Jos vaimoni pettäisi, en tuntisi tippaakaan vihaa tuota kolmatta osapuolta kohtaan. Syyllistäisin itseäni ja vaimoani. Jos minä pettäisin, odotusarvoni olisi, että vaimoni olisi minulle vihainen ja syyllistäisi mielessään itseään. Mutta että.... saatan olla väärässä ja vaimoni siis saattaisi mahdollisesti haluta murhata tuon kolmannen osapuolen?

Näkevätkö naiset siis oikeasti sen oman petturimiehensä puhtaana pulmusena, jota pitää puolustaa vaarallisilta toisilta naisilta? Onko se oma mies oikeasti viaton ja tahdoton reppana, jota kuka tahansa voi ilman hänen myötävaikutustaan taluttaa kullista pitäen sänkyyn, ellei häntä jatkuvasti vahdi? Miten voitte kelpuuttaa itsellenne noin selkärangattoman kumppanin, ja vielä syyttää hänen vioistaan ulkopuolisia ihmisiä ania tappomentaliteettiin asti?

Näinkö naiset tuntevat? Olen syvästi järkyttynyt.

Vierailija
35/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin toisella paikkakunnalla asuvaan mieheen. Vasta liian myöhään selvisi hänen todellinen statuksensa. Sitten alkoi irtautuminen, joka ei ollut helppoa eikä tapahtunut hetkessä. Tässä vaiheessa asia selvisi vaimollekin. Hänen vihansa oli valtava eikä siinä auttanut minun vilpittömät anteeksipyynnöt eikä miehen. Heidän liittonsa lopulta kariutui pari vuotta myöhemmin vaimon jatkuvaan katkeruuteen ja vihamielisyyteen.

Vierailija
36/36 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:34"]

En pysty käsittämään, miksi salarakasta täytyy vihata. Eihen se pettämisen syy ole salarakkaassa, vaan siinä pettäjässä. Salarakas on parisuhteen ulkopuolinen, eikä hän ole sen petoksen syy.

Tämä siis miehen mielipide asiaan. En ole koskaan pettänyt vaimoani, eikä vaimoni (tietääkseni) minua. Jos vaimoni pettäisi, en tuntisi tippaakaan vihaa tuota kolmatta osapuolta kohtaan. Syyllistäisin itseäni ja vaimoani. Jos minä pettäisin, odotusarvoni olisi, että vaimoni olisi minulle vihainen ja syyllistäisi mielessään itseään. Mutta että.... saatan olla väärässä ja vaimoni siis saattaisi mahdollisesti haluta murhata tuon kolmannen osapuolen?

Näkevätkö naiset siis oikeasti sen oman petturimiehensä puhtaana pulmusena, jota pitää puolustaa vaarallisilta toisilta naisilta? Onko se oma mies oikeasti viaton ja tahdoton reppana, jota kuka tahansa voi ilman hänen myötävaikutustaan taluttaa kullista pitäen sänkyyn, ellei häntä jatkuvasti vahdi? Miten voitte kelpuuttaa itsellenne noin selkärangattoman kumppanin, ja vielä syyttää hänen vioistaan ulkopuolisia ihmisiä ania tappomentaliteettiin asti?

Näinkö naiset tuntevat? Olen syvästi järkyttynyt.

[/quote]

Tätän minäkin olen aina sanonut ja olen nainen. Tämä mies kirjoittaa asiaa. Se on juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi