Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua mä tein maailman kamalimman virheen lapsen kanssa. Uhkailin lähteä kotoa pois.

Vierailija
26.08.2006 |

Mulla meni hermo lopullisesti.

Mä oon monta kertaa sanonut sille että mua ei saa lyödä ja että joku kerta kun lyö niin mulla saattaa palaa päreet lopullisesti. tänään niin kävi. löi mua monta kertaa naamaan ja mä suutuin niin paljon että aloin uhkailemaan että lähden kotoa.

Lapsi on kolme vuotias ja osaa jo lyödä niin että sattuu.

Mä oon niin vitun kyllästynyt tähän systeemiin että oikeasti jos olis pokkaa mä häipyisin . Mutta tiedän että ei sellaisella saisi uhkailla.

Taidan olla umpikujassa kun ei hermo enää kestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa hellyn ja kadun sanojani... En todellakaan ole tehnyt sitä usein, mutta joku aika sitten tyttöni (4,5 v.) näki painajaista, että olin jättänyt hänet. Sen jälkeen olen pitänyt huolen siitä, etten ole enää uhkaillut.

Vierailija
2/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset uhkailut vaan valtettavasti vie sun uskottavuutta lapsen silmissä. Kyllä se kuitenkin vähitellen huomaa, ettei ne sunn uhkailut toteudu. Ikinä ei kannata uhkailla millään minkä itse tietää olevan vaan puhetta. Vaatii kyllä itseltä melkoista itsehillintää pitää turpavärkki kurissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään virhe ei ole lopullinen ja anteeksiantamaton. Kokonaisuus se on joka ratkaisee.

Vierailija
4/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä joskus palaa hermot rautaisimmaltakin äidiltä.

Vierailija
5/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puutu lapsen lyömiseen tiukasti heti. Älä anna lapsesi lyödä sinua kertaakaan. Pidä kiinni lujasti (älä itse lyö), kiristä karkeilla tms mutta lyömisen on loputtava. Lapsesi ei kunnioita sinua yhtään.

Hylkäämisellä uhkailu jättää hirveät arvet eikä lapsesi arvosta sinua sen enempää aikuisena. Äiti on turva joka ei jätä, älä leiki tällä perusturvalla enää. Tee ennemminkin selväksi että äiti rakastaa aina ja on lähellä mutta lyömisen on loputtava ja sinä rankaiset lasta koska rakastat häntä.

Sekavaa tekstiä, toivottavasti tajusit pointin.

Vierailija
6/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kaduttaa jälkeenpäin. Minä olen kyllä nyt parantanut tapani enkä ole sortunut moiseen pitkään aikaan.

Täytyy olla jotain muita keinoja, mutta eipä oo meiän lasten kohdalla löytynyt mitään keinoa, jolla saisi lapset rauhoittumaan (muuta kuin " tuo" )...:)

Täytyypä kokeilla tuota karkkipäivän lopettamisjuttua seuraavan kerran!

Vierailija
7/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos ovat yrittäneet, olen tiukasti ottanut käsistä kiinni ja kieltänyt. Vaikka sitten sen tuhannen kertaa.

Vierailija
8/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti en enää ikinä sorru samaan

Vierailija
9/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n pahin ongelma on, että hänen lapsensa lyö.

Vierailija
10/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-ap

Vierailija
11/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyöminen. Johan lyöminen on kitketty lapsesta pois silloin 1,5v. hujakoilla? Meidän lapsi on yli kolme, eikä ole IKINÄ taapero iässä lyönyt ketään? Mistä johtuu siis tuo joidenkin lasten mahdoton väkivaltaisuus? Hakee huomiota, katsovat ei ikäisilleen sopivia ohjelmia telkkarista? Antakaa niille lapsillenne sitä kunnon aikaa ja olkaa LÄSNÄ

Vierailija
12/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosin jäi lasten kanssa kotiin - lieventävä asianhaara?

En muista mistä suutuin lapsille, mutta lopulta sanoin että kohta mä häivyn tuosta ovesta enkä tule IKINÄ takaisin. Kun ei mennyt perille otin ja lähdin ovet paukkuen. Kuulin oven läpi kun lapset huusi etten lähtisi. Kävelin pitkin tyhjiä teitä pimeässä ja peloissani ja lopulta routa ajoi nöyrän porsaan kotiin. Lapset nukkuivat jo ja tunsin itseni maailman surkeimmaksi äidiksi.

Vierailija
13/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole telkkaria, 3v poitsu kotihoidossa ja läsnäoloa ja rakkautta saa. Mutta kyllä se silti joskus koittaa läpsäistä, vaikka rajat on tiukat. Et oisko sulla vielä joku fiksu kaikki lapset kattava selitys?

Vierailija
14/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ottaa kovin suoraviivaisesti äidin lähdön ja on hädissään. Tuo lapsi, jota olen seurannut sivusta, ei antaisi äidin lähteä enää mihinkään, nyt lapsi on ko kouluiässä, mutta lapsi pelästyy toistuvasti äidin menetystä, vaikka äiti ei aina tahallaankaan siitä puhuisi, siis hermostuksissaan johonkin muuhun sanoo vaikka joutuvansa jonnekin.

Vierailija
15/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma ei tuosta mun lähdöstä järkkynyt eivätkä pelkää jos lähden jonnekin. Muuten olen kyllä suht tasapainoinen ja turvallinen aikuinen.

18

(Lapset 10, 8 ja 3 -vuotiaita)

Vierailija
16/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kyllä auttoi pitemmäksikin aikaa. Ikää pojalla oli 4.

Vierailija
17/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kun itse olin pieni lapsi. Kyllähän se silloin pelotti.

Vierailija
18/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin kauhea olo kun uhkailin.

Meillä meni koko ilta ihan paskaksi.

En tiedä miksi lapsi lyö minua. Ei ole koskaan lyönyt ketään muuta kuin minua. Olen itsekin aika tempperamenttinen ja ei sitten hermo kestä kun se lyö. Huudan naama punaisena jolloin lapsi tuleee ja lyö uudelleen.

Siinä on varmaan se koko jutun syy että olen joskus alun perin antanut sen lyödä rankaisematta. Ja nyt pelkkä huuto ei auta.

Muuten lapsi on tosi ihana ja ollut oikein kiltti ja hellä nyt viime kuukaudet. Parina viime päivänä tuo mätkiminen on taas alkanut ja sitä en kestä näköjään enää yhtään kertaa.

Musta itestä tuntuu että menin jonkun rajan yli nyt kun kehtasin huutaa niin rumasti lapselle. Että olen kyllästynyt tähän elämään ja haluan pois enkä koskaan tule takasin ym sellaista .

unohtaakohan vielä sen mitä puhuin jos en enää toiste uhkaile?

Vierailija
19/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vuosien varrella sanonut aika paljonkin kaikenlaista mutta ihan tasapainoisia ovat lapset kuitenkin. Ja luottavat muhun.

18

Vierailija
20/20 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika aloitti koulun ja lyö mua kun haluaa huomiota, silloin en ole sanonut että lähden pois, vaan joskus muissa tilanteissa olen sanonut että jos ette nyt lopeta niin mä lähden ulos tosta ovesta kävelemään, ihan hirveetä tiedän sen mutta kun omasta päästä loppuu se viimeinenkin järjen hiven niin tulee sanottua ihan jaskaaaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän