Hyvät aloitusviestit Tinderissä
Minkälaisista viesteistä naiset tykkää. Aloittaa jollain kliseisellä vitsillä, suoraan asiaan vai eka ihan kaverillista jutustelua
Kommentit (24)
Jos suoraan asiaan tarkoittaa mennäänkö panemaan niin aloita ihmeessä sillä. Osaan poistaa välittömästi. Jos taas mielessä on joskus muutakin kuin seksi niin suosittelen katsomaan profiilista jonkun jutun, johon tarttua. Tekstistä tai kuvista.
Hei mies haluatko pillua ja persettä?
Jos oot komea ja menestynyt niin repliikeillä ei ole merkitystä. ;)
osoita, että olet lukenut profiilin, ja kommentoi jotain siihen liittyvää. jos ei ole tekstiä, niin kysy jotain erikoisempaa kuin "mitä kuuluu", "mitäs sun iltaan".
Ois kiva jos naisetkin joskus lähettäis sen aloitusviestin...
Kirjoita näin että. Moi. Minulla k yrpä pystyssä. Olisitko kiinnostunut näkemään minut.
Matkustelu on musta mukava aihe aloittaa jos kuvien perusteella saa käsityksen, että tykkää matkailusta. Matkailusta pääsee helposti niin moneen eri aiheeseen. Tykkääkö italialaisesta tai japanilaisesta ruuasta, haluaako mennä Lontooseen tai Pariisiin katsomaan jalkapalloa vaiko museokäynnille jne.
Laita jotain sellaista josta näkee että olet oikeasti katsonut sen profiilin. Älä ainakaan kysy mitään sellaista, johon löytyy vastaus sieltä profiilista. Turhauttavaa.
Itse varmaan tykkäisin, että joku kysyisi että mitäs minun päivääni kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Taidat olla aika feminiininen mies.
Naiset tekee jo muutenkin suurimman osan parisuhteeseen ja perheeseen liittyvistä asioista. Vässykkämiehelle sekään ei kelpaa, vaan naisen pitäisi olla myös aloitteentekijä, jotta miesprinsessa saa istua sohvalla senkin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Itse varmaan tykkäisin, että joku kysyisi että mitäs minun päivääni kuuluu?
Tylsää! 95 % miehistä kysyy tuota tai sanoo moi. Varmasti kyllästyisit äkkiä. Ne loput 5 % joilla on edes hitunen mielikuvitusta ja viitseliäisyyttä erottuu kyllä edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Taidat olla aika feminiininen mies.
Naiset tekee jo muutenkin suurimman osan parisuhteeseen ja perheeseen liittyvistä asioista. Vässykkämiehelle sekään ei kelpaa, vaan naisen pitäisi olla myös aloitteentekijä, jotta miesprinsessa saa istua sohvalla senkin ajan.
Meinasin enemmänkin, että kun on lähettänyt sen 100+ aloitusviestiä niin oishan se kivaa vaihtelua jos edes kerran naiselta tulis aloite.
Jotain erikoisempaa. Kaikki keskustelut, jotka ovat alkaneet tyyliä "Moi miten menee" kuolee parissa päivässä. Viimeksi mies jäi kiertämään kehää ja puhui samaa asiaa eri sanoin vaikka yritin viedä keskustelua eteenpäin. Nykyään en enää vastaa niihin, ajanhukkaa.
Ei sillä ole mitään väliä mitä sanoo vaan miltä näyttää. Jos olet perusjamppa niin ei nykyään kannata edes haaskata aikaa tinderin kanssa. Alfana sen sijaan saat naista niin paljon kuin vain jaksat panna.
Vierailija kirjoitti:
Viu viu. Jos jonkun profiili kiinnostaa oikeasti, laita se viesti. Muuten voit syyttää vain itseäsi.
Onko oikeasti niin vaikeaa. Mulle tämä jutustelu on helppoa ja luonnollista. Vaikeinta on päästä naamakarsinnasta jatkoon:P
M30
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne lähettää ja se on yleensä "Hei + (apinanaama hymiö jossa apina peittää silmänsä)"
Eli todella mielikuvituksetonta. Ja varmaan yleisin naisten käyttämä hymiö tuo.
Jotain ihan perus jutustelua, se toimii aina. Vitsit on nounounounounounou!