Poikien äidit. Rehellinen mielipiteesi?
Haittaisiko sinua jos poikasi ottaisi itseäsi vanhemman naisen?
ja perusteluja
Kommentit (16)
Olisin kyllä tosi häkeltynyt. Sain poikani 35-vuotiaana, ja mielestäni se tai siitä enemmän olisi todella aivan liian iso ikäero pariskunnalle.
Haittaisi, jos poika olisi silloin vielä itse kovin nuori. Vanhemman kumppanin kanssa se oma kasvu jää helposti vähän kesken, koska siinä on jo vanhempi ja viisaampi tietämässä kaiken paremmin ja määräämässä miten tehdään kaikki "oikein". Sitten tietenkin, jos pojalla on jo itsellään sen verran ikää että on jo ihan aikuinen, niin ikäerolla ei ole niin suurta merkitystä.
Kyllä. Ja sama koskisi jos tyttäreni ottaisi itseään noin 30v vanhemman miehen. On vaan aika iso ikäero tuo minusta.
ei haittaisi. mulle tärkeintä on, että poikani on onnellinen.
Minkä ikäisenä ja kuinka paljon vanhemman?
Kun poikani kasvaa aikuiseksi toivon, että osaan irrottaa otteeni. Olen itse ollut vanhemmilleni sellainen tytär jota he eivät ymmärrä. Yritän ajatella, että lapseni on yksilö ja vaikka olen vanhempi en varmasti kaikkea ymmärrä. Toivon vain, että hän ei vahingoita itseään eikä muita, mutta muuten hän valitsee itse.
Samoin pojan onni on tärkein, ei minun mielipide.
Hän, jota poikani rakastaa on myös kelvattava minulle.
Riippuu siitä että miten paljon vanhemman?
Mun poika on 16 ja mä kohta 50 joten haittais ja pahasti.
Kyllä se on pojan oma päätös, jos on täysikäinen. Siinä on sit vaan se riski, että jos alat äitinä kontrolloimaan tai kieltämään, niin välit menevät poikasi kanssa. Parempi vaan hyväksyä ja toivoa parempaa, mutta jättää asian päivitteleminen tänne ja pitää mielipiteesi ominasi.
Kyllä haittaisi. Ja haittaisi jos tyttäreni ottaisi minua vanhemman miehen myös. Ei ole terve ikäero yli 25 vuotta.
Kyllä siinä hiukan nieleskelemistä olisi, yli 40 vuoden ikäerossa.
Kyllähän siinä jo on ollut äitisuhteessa joku häikkä jos pitää äidin ikäinen puoliso hankkia. Ei mielestäni normaalia noin valtavan iso ikäero.
Minkä ikäisenä ja kuinka paljon vanhemman
Varmaan häiritsisi jos poikani olisi 18 ja nainen 50 v.
Mutta jos puhutaan alle 10 v erosta niin ei häiritsisi.
JOS olai mahdollista saada lastenlapisia, niin siitä plussaa.
Todellakin. Mun mielestä ihan epäsuhtaista eikä sovi luonnollseen elämän kiertokulkuun. Ehkä jos saisin aikaa sulatella asiaa ja aika kuluis voisin yrittää hyväksyä, mut ei se helppoa olisi.