Mieheni ratkaisee ongelmasi YHDELLÄ lauseella,kysy.
VAROITUS: Hän on äärimmäisen sarkastisella tuulella.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:00"]Mikset ole sarkastinen?
[/quote]
Jotta pidän myös sinun järkyttävän sellektiivisen mielenkiintosi pilkkuvirheisiini ja tyylilajeihini yllä. :)
Melko saamaton mies, kun ei itse osaa edes yhtä AV-aloitusta vääntää, vaan tarvitsee vaimon välikädekseen/sihteerikseen. Ja melko nössö nainen kun tuollaseen vielä suostuu. Eikö sulla ap ois omia ajatuksia/ratkasuja, ettei tarttis miehen ajatuksia käyttää?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:06"]Melko saamaton mies, kun ei itse osaa edes yhtä AV-aloitusta vääntää, vaan tarvitsee vaimon välikädekseen/sihteerikseen. Ja melko nössö nainen kun tuollaseen vielä suostuu. Eikö sulla ap ois omia ajatuksia/ratkasuja, ettei tarttis miehen ajatuksia käyttää?
[/quote]
no ajatushan lähti siitä, että miehelläni oli hiukan huono päivä. Sitten hän selaili avta ja totesi kutakuinkin: "onpas tyhmiä aloituksia, joku kysyy mihin laittaa vauvan kakkavaipat, no laita vaikka roskiin!" ja niin edelleen. Tein sitten huvikseen tuon aloituksen ja sanoin että meneppä vastailemaan. Ei hän ole saamaton, kyse oli puhtaasti huumorista. Miksi pitää olla noin tosikko?
Ap
Voiko nainen olla parisuhteessa väärässä?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:19"]Lapseni kuoli
[/quote]
Olen pahoillani, sure se pois.
[/quote]
Tämä on virke ei lause.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:32"]Miksi rakkauselämäsi on niin onnetonta että olet sarkastisesti vastailemassa täällä?
[/quote]
Tämäkin on virke.
Mainiota se on, koska nauretaan teille yhdessä mamman kanssa....
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:58"]Paljonko huomenna on lämpötila tähän aikaan?
[/quote]
Soon sen verran, et kuukauden voi vielä lomailla!