Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 55-v enkä ole ikinä nähnyt metsässä käärmettä, minua ei ole ikinä pistänyt ampiainen tai purrut punkki

Vierailija
28.07.2021 |

Olen lapsena paljonkin ollut luonnossa. Vanhempana en tietenkään yhtä paljon.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen aktolahdella pysäytettiin auto 80 km/h tien varteen ja lähdin kävelemään noin 30 metrin matkan metsäautotietä. (tarkoitus oli mennä katsomaan, löytyisikö vaadittuja kukkia, joita sitten lapsukaisenk olisi mennyt kuvaamaan koulua varten)

Heti ison tien reunalla oli yksi kuollut kyy ja metsäautotiellä toinen. (30 metrin matkalla)

Vierailija
42/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan käytä shortseja. Imekää siitä🤣

Oikein mielelläni imen söpön tytön tyttömunaa ja nuolen pyllynreikää kalu kovana. ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tänä keväänä kävellä rantiksen päälle... Otin pari askelta taaksepäin mökkitiellä ollessani, korviin alkoi kuulua erikoista sirinää... käännyin katsomaan ja rantishan se siinä viestitteli, että jos nyt yhdenkin askelen vielä otat niin täältä pesee....

Just. Kyllä ne käärmeet toisaalta myös varoittavat, jos tuntevat itsensä uhatuiksi, ennen kuin hyökkäävät.

Toisella kertaa, mustikkamettässä, olin ottamassa askelia mustikoita poimien yhden sammaloituneen kumpareen suuntaan, niin vitsinpojut, kun lähti kuin ruoska käärme siitä kumpareen päältä, kyy oli se. Oli ollut siinä auringonpaisteesta nauttimassa ja joutui yllätetyksi. Onneksi yllätin sen takaa, ehkä olisi käynyt kiinni, jos olisi lähestynyt sitä edestäpäin... tai sitten ei...

Vierailija
44/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkalleen miten joku on voinut välttyä näkemästä kyytä?

"Tarkkaa kannanarviota ei ole olemassa. Siinä mielessä se on yleinen, että levinneisyys kattaa koko Suomen, mutta aika pieniä paikalliset esiintymät ovat."

Vierailija
45/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ulkoilumetsissä noita on ihan järjettömät määrät. Viimeksi viikonloppuna lenkkipolun laidalla oli ihan pieni kyy. Lisäksi tänä kesänä on näkynyt niin rantakäärmettä kuin vaskitsaa ja eri kokoisia ja värisiä kyitä. 

Vierailija
46/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sus hukka ole tullut pihallesi ulisee, tai , jopa sua kuola valuen sun perustaa kahtonu viirusilmillään."Ä- RR UU, 🐺" 🗨️ Onpa siinä mehukas paisti tuo äi- hän takapuoli "" Sluprs" vesi kielelle herahtaa 👁️👁️.