Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kunpa ei tarvitsisi enää miettiä seksiä

Vierailija
28.07.2021 |

Onko muita?
Rakastan elämääni, rakastan miestäni. Aidosti ja syvästi. Seksi ei vaan enää kiinnosta, yhtään. Hellyys, halaus ja läheisyys riittävät hyvin. Mies on ihana ja hänessä ei ole mitään vikaa.
Huomasin seksin innostuksen häviävän pre-menopaussin myötä. Haaveilen ihanasta ajasta mieheni kanssa, jossa seksiä ei tarvitsi olla.
Meillä on seksiä, koska julma en ole ja haluan ottaa myös kumppanini toiveet huomioon.
Mutta jos vain minä saisin päättää, niin …
N 48

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa sillä itse erosin 3v sitten ja olen vasta nyt oikein pääsemässä seksin makuun. Aiemmin olin pidättyväisempi ja nyt tuntuu, että voisin asua makkarissa miesystäväni kanssa. Ikää 45v

Vierailija
2/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sanoit, Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korn aidosti, että seksi on nähty ja se ei anna mitään mitä haluaisin. Olen ollut ennen tätä aktiivinen ja seksi on ollut kivaa. Nyt vain tilanne on tämä ja hyväsksyisin sen, mutta kun kysymys ei ole vain minusta.

Ap

Vierailija
4/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut onnelliset vapautuvat seksipaineista iän myötä.

Vierailija
5/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole läheisyyttä, halauksia tms, vaikka olen sanonut näitä haluavani. Miestä kuulemma ahdistaa sellainen. Loppui sitten seksikin koska ei oikein kiinnosta sellainen ilman muuta läheisyyttä. Joten tällä mennään.

Vierailija
6/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekoamisen partaalla. Jätä se sika!

Vierailija
7/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
8/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että kun olisikin mies ja seksiä!!

kadeksatta vuotta vain huokailen ajatukselle ja katkeroidun yhä pahemmin.

Vierailija
9/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mieti

Vierailija
10/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 43 kirjoitti:

Oi että kun olisikin mies ja seksiä!!

kadeksatta vuotta vain huokailen ajatukselle ja katkeroidun yhä pahemmin.

Lataa Tinder. Se täynnä toinen toistaan upeampaa nuorta komeaa, seksikästä miestä. Kuin karkkikauppa, valitse!

Vierailija
11/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.

Vierailija
12/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde varmaan loppuisi, jos seksi loppuisi. Perustuu ehkä liikaa seksiin?

Vierailija
13/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko miestä?

Vierailija
14/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksihalut loppui saamani psykoosilääkityksen vuoksi, jopo ei enää keuli. Kaunis vaimoni haluaisi edelleen seksiä lähes joka päivä. Niinpä annoinkin hänelle luvan käydä vieraissa. Kunhan sopeudun tilanteeseen, tuokoon vaikka kotiammekin seuraa. En voi toiselta viedä pois sitä mihin en enää itse kykene.

Make 32

Vierailija
15/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksihalut loppui saamani psykoosilääkityksen vuoksi, jopo ei enää keuli. Kaunis vaimoni haluaisi edelleen seksiä lähes joka päivä. Niinpä annoinkin hänelle luvan käydä vieraissa. Kunhan sopeudun tilanteeseen, tuokoon vaikka kotiammekin seuraa. En voi toiselta viedä pois sitä mihin en enää itse kykene.

Make 32

Näin minäkin sanoin miehelleni mutta mies ei halua käydä vieraissa :(.

Vierailija
16/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Make 32

Oletko ihan varma? Meilläkin mies sanoi noin, ja sitten rupesi mustasukkaiseksi, vaikken edes ollut laittanut toteutukseen.

Vierailija
17/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko ihan varma? Meilläkin mies sanoi noin, ja sitten rupesi mustasukkaiseksi, vaikken edes ollut laittanut toteutukseen.[/quote]

Niin.. yksilöllistähän tuo on mutta mitäpä sitä ei rakkaansa vuoksi tekisi.

Make 32

Vierailija
18/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä vielä haukutaan 40+ miehiä jotka vaihtavat nuorempaan.

Tässähän näette että monella 40+ naisella loppuu seksihalut. Miksi miehenkin pitäisi sitten kieltää oma seksuaalisuutensa??

Vierailija
19/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, eli sitä pitäisi olla mitä sinä haluat (hellyyttä, halauksia ja läheisyyttä), mutta sillä ei olisi niin väliä mitä mies haluaa (seksiä).

Mites sitten jos olisi toisinpäin, miehen vinkkelistä?

"Rakastan elämääni, rakastan vaimoani. Aidosti ja syvästi. Hellyys, halaus ja läheisyys eivät vaan enää kiinnosta, yhtään. Seksi riittää hyvin. Vaimo on pantava ja hänessä ei ole mitään vikaa."

Mitäpä luulet, lynkattaisko äijä palstalla?

Vierailija
20/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee tylsä seksi, kummallakin. Miehelle vähintään rakastajatar kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme