Ouluun sateenkaarimessu - "Useita vuosia tätä rukoilin"
https://www.kotimaa.fi/artikkeli/sateenkaarimessu-ensimmaista-kertaa-ou…
Muka semmoinen rukousvastaus.
Kommentit (33)
Että sitten Oulussakin. Eikös siellä olla aika vanhoillisia?
Takuulla rukoilitkin. Heh
Miks homot pitää eristää omiin pippaloihinsa. Eikö ne olekkaan normeja
Vierailija kirjoitti:
Kuuleeko Jumala rukouksia, jotka ovat vastoin Hänen pyhää Sanaansa? Sitä voi jokainen arvioida.
Niin, kyllähän se on niin, että Herra itse päättää kuuleeko vaiko ei. Sinun tai minun on siis täysin turha sanoa asiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuleeko Jumala rukouksia, jotka ovat vastoin Hänen pyhää Sanaansa? Sitä voi jokainen arvioida.
Sitä voi miettiä ne, joiden rukouksista huolimatta on tasa-arvoinen avioliittolaki voimassa ja kohta saa Räsäskäkin rapsut vihapuheesta. Että oliko ne rukoukset sittenkin Hänen ajatustensa vastaisia, kun niitä ei kuultu.
Oi sinä suuri ja mahtava sateenkaari.
Tätä on oikeasti vaikea uskoa, seudun vanhoillisuus huomioonottaen. Melkein liityn kirkkoon takaisin.
Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä. Mitä enemmän kirkko mädättää, ja sehän mädättää, sitä useammat jättävät rappiokirkon. Veropohja pienenee ja kirkko tuhoutuu sisältäpäin. Mikä loistava tulevaisuus. Tuhkasta nousee sitten aikoinaan jotain kauniimpaa ja oikeaa.
Onko sateenkaariväki niin korkeatasoista porukkaa etteivät tavalliset messut ja jumalanpalvelukset tavallisen messuväen parissa sovi heidän arvolleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi miettiä ne, joiden rukouksista huolimatta on tasa-arvoinen avioliittolaki voimassa ja kohta saa Räsäskäkin rapsut vihapuheesta. Että oliko ne rukoukset sittenkin Hänen ajatustensa vastaisia, kun niitä ei kuultu.
Raamattu kertoo että lopun aikoina noin tulee käymään.
Viimeisiä asioita millä ihminen voi Jumalaa vastaan kapinoida on Jumalan ensimmäinen luomistyö.
Sitten tulee loppu.
Vierailija kirjoitti:
Miks homot pitää eristää omiin pippaloihinsa. Eikö ne olekkaan normeja
Minä käyn nykyisin vain sateenkaarimessussa. Haluan voida istua kumppanini kanssa vierekkäin käsi kädessä ilman, että meille aletaan kertoa, kuinka meidän rakkautemme takia joudumme kumpikin helvettiin. Tavallisessa messussa alan käydä, jos siellä käyville heteroille kasvaa jossain vaiheessa käytöstavat.
Mä rakkaudesta laulan,
On siinä mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks homot pitää eristää omiin pippaloihinsa. Eikö ne olekkaan normejaMinä käyn nykyisin vain sateenkaarimessussa. Haluan voida istua kumppanini kanssa vierekkäin käsi kädessä ilman, että meille aletaan kertoa, kuinka meidän rakkautemme takia joudumme kumpikin helvettiin. Tavallisessa messussa alan käydä, jos siellä käyville heteroille kasvaa jossain vaiheessa käytöstavat.
Kuka sulle tulee..
Luoja mikä typerys
Jos ne eheyttää homot niin se olisi hienoa ja suuri palvelus mitä voi lähimmäisille tehdä on auttaa pois synnistä.
Kun MINÄ haluun et MUT ja MUN erikoisuuteni huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks homot pitää eristää omiin pippaloihinsa. Eikö ne olekkaan normejaMinä käyn nykyisin vain sateenkaarimessussa. Haluan voida istua kumppanini kanssa vierekkäin käsi kädessä ilman, että meille aletaan kertoa, kuinka meidän rakkautemme takia joudumme kumpikin helvettiin. Tavallisessa messussa alan käydä, jos siellä käyville heteroille kasvaa jossain vaiheessa käytöstavat.
Tarviisko sulle käytöstavat
Hölmö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset tekevät elämässään valintoja joista joku toinen ei pidä ja kokee oikeudekseen arvostella. Sinuna ihan reippaasti kävisin tavallisissa messuissa, niin sitä vähemmistön tavallistumistakin luodaan - ei sillä että erotellaan me ja nuo ja perustetaan omia messuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle tulee..
Luoja mikä typerys
Muutamat muut seurakuntalaiset, erityisesti eräs vanhempi rouva. Ja hän on tuomitsemisineen se typerys, en minä.
Haha, fundisten peppukipu on aina niin nautittavaa :) Ajatella, että eräät ne vain odottaa jotain viimeistä tuomiota ja lopunaikoja koko elämänsä.