Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-luokalle menevän kasviokansio

Vierailija
08.08.2014 |

huh mitä taistelua on ollut tämän kanssa, tyttö ei ottaisi mitään neuvoja vastaan miten kasviosta saisi siistin ja huolellisesti tehdyn. Kasvupaikaksi kirjoittaa vaan metsä, vaikka ehdottaisin vähän variaatioita tuosta esim. kuiva kangasmetsä. Oisin sommitellut esim. jäkälät kivasti, mutta tyttö oli kerännyt vain yhden pienen himpun. Latinalaisten nimien kirjoittamista vastustaa. Ottaa kyllä koville kun oma "kunnianhimoisuus" ja tarkkuus vastakkain tytön huolettomuus ja vastarinta. Ite olin tosi huolellinen tämmöisissä aikoinaan ja tästä olisi helpoo saada hyvä numero. No omapahan on kansionsa, toivottavasti pikkusiskon kanssa ei tule aikanaan samanlaista henkien taistelua. Millä innokkuudellä muilla tehty kansioita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:56"]Voi pieniä reppanoita kun joutuvat kesän aikana keräämään muutaman kasvin ja äiditkin vielä säälivät. Vaikka itse ei asiassa näe järkeä mutta ikävä kyllä elämässä joutuu välillä tekemään asioita mistä ei oikein pidä tai kiinnosta. Isät kuvaa ja äidit kerää... taitavat vielä herättää kouluun. Olisiko jo aika katkaista napanuora! !

[/quote]

voi hyvää päivää :) Juu, kun toi arki on niin mukavaa ja yksinkertasta- yhtä juhlaa!

Tiedät meistä kaiken, hienoa!

Vierailija
22/23 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä jaksaisi vääntää teinien kanssa noista koulutehtävistä, eikö ne opet tajua ettei nykyteinejä saa enää väkisin mihinkään ja vapaaehtoisesti ne ei tee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa jäi vaivaamaan:

- ap:n lapsi ei enää ole innokas koululainen. Miten ap aikoo tämän asian korjata?

- ap:n lapsi ei halua tehdä kansiota yhdessä äidin kanssa, koska ei kukaan lapsi (teini) halua, että äiti mennen tullen tekee jonkun asian paremmin kuin hän itse. Lapsella on alemmuuskompleksi äidin suhteen. Miten ap aikoo korjata tämän asian?