Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että loma oli tylsä kun ei ollut 2 viikon aikana kertaakaan seksiä

Vierailija
28.07.2021 |

Vaikka teimme hienoja reissuja kotimaassa. Minä en vain ollut tunnelmissa ja torjuin pari yritystä mutta ei mieskään sitten ehdotellut.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut puolisollesi ap oikean syyn, että mikset halua seksiä? Uskon että hän todella haluaisi tietää sen syyn.

Minä olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei suostu kertomaan todellista syytä, vaan löpisee aina jotain väsymyksestä tms. Koen siis sen olevan tekosyy. Haluaisin todella tietää sen oikean syyn, se helpottaisi ja auttaisi päättämään, mitä pitäisi tehdä. Koen että hänellä on joku syy, muttei halua kertoa sitä. Ehkä 80% seksittömyyydestä kärsimisessä johtuu siitä, että yritän miettiä, mikä se todellinen syy on, että johtuuko se minun ulkonäöstäni tms viasta tms.

N49

Olen itse nainen, jolla on halun kanssa välillä ongelmia. Ja ei siihen ole mitään semmoista syytä jonka voisin kertoa tai korjata. Sitä halun tunnetta ei vaan välillä tule, vaikka miten etsisin. Varmaan jotain hormonaalista taustalla, mutta eipä näihin naisille ole haluja.

Siis haluttomuus ei ole ainakaan minulla mitään kiusantekoa tai "hyi seksiä", vaan minun vaan ei tee silloin mieli seksiä yhtään sen enempää kuin vaikkapa uimaan. Jos olisin mies niin sanoisin, että viisari ei vaan värähdä, ei vaikka ajattelisin tai tekisin mitä. Mieheni on rakas ja komea, ja silloin myös haluttava kun alitajuntani/elimistöni/mikälie on yhteistyöhaluisella tuulella. Jos en yhtään pääse tunnelmaan niin pelkästään toisen mieliksikään en voi hommiin ryhtyä, se sattuu fyysisesti ja tekee henkisesti vahinkoa, jos on toiselle vaan pussientyhjennysalustana. Eikä miehenikään tietenkään tahdo seksiä, jossa näyttelen innokasta tai olen poissaoleva ja mietin kauppalistaa.

Piti siis kirjoittaa, ettei ole naisille hoitoja :D Jos olisi, niin halullaita varmaan löytyisi.

Miten niin ei ole hoitoa? Vaikka terapiaa ihan alkuun. 

Vierailija
22/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että seksiä ei ehkä tee mieli eikä sitä silloin todellakaan halua. Mutta, mutta, mutta... Sitten toisen tekee mieli ja kyllä siinä elämä menee hukkaan, jos sitä ei saa. Se on voimakas tarve, se on elämää, ei sitäkään tee kiusallaan tai tahallaan, jos seksiä tekee mieli. Ei se tee ihmisestä pahaa, kuten tällä palstalla herkästi tuomitaan. Varsinkin jos seksiä tahtoo juuri sen oman kullan kanssa ja jaksaa myös odottaa. Mutta odotuksella on rajansa. Jotkut vartovat vuosia, että josko se rakas vielä... Platoninen suhde on ihan yhtä hyvä, mutta siihen tarvitaan kaksi platonisesti rakastavaa. Kaksi viikkoa ja vielä lomalla on pitkä aika. Itse teen jo tuossa vaiheessa aloitteen, jos miehen aloitteen torjunnat ja jonkun kivan merkeissä, josta hän tykkää erityisesti. Sitä vartenhan kumppanit ovat, että tuottavat iloa toisilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut kolme kertaa seksiä tänä kesänä. Miestä ei haluta enempää.

Se kolme kertaa on tosin kolme enemmän kuin viime kesänä.

Tuntuu että parisuhteestamme on kadonnut koko pohja ja että olemme enää vain kämppiksiä. Se olisi ihan ok, jos olisi lupa hakea seksiä joltain toiselta, mutta mies ei suostu siihenkään.

Pyörittelen mielessäni jatkuvasti, että pitäisikö erota vai hankkia sivusuhde. En halua seksitöntä loppuelämää.

N49

Panemista?

Mitä tarkoitat kysymyksellä "panemista?"

Vierailija
24/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että parisuhteestamme on kadonnut koko pohja ja että olemme enää vain kämppiksiä. Se olisi ihan ok, jos olisi lupa hakea seksiä joltain toiselta, mutta mies ei suostu siihenkään.

Pyörittelen mielessäni jatkuvasti, että pitäisikö erota vai hankkia sivusuhde. En halua seksitöntä loppuelämää.

N49

Panemista?

Mitä tarkoitat kysymyksellä "panemista?"

En jaksa selittää. Menen nukkumaan välillä.

Vierailija
25/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoin minäkin miehelle. Eipä tuo halua minun kanssa seksiä. Juuri piruili että saithan sä tammikuussa, jepjep...

Vierailija
26/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tylsää. Meillä mies ei jaksa jne. On aikainen työaamu ja väsyttää tai selkä kipeä ja lomalla on kuuma ja väsyttää jne. Koskaan ei ole hyvä hetki. Tuntuu tyhjältä ka ilottomalta.

Vierailija
27/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49

Tässä iässä naisia haluttais mut monia miehiä ei. Tai sit yksi miesryhmä panis vaan ilman mitään sen syvällisempää. Masentavaa sekin.

Vähän ahdistaa mistä löytäis vapaan miehen, jolla ei olis isompaa ongelmaa seksin kanssa mutta onko se vaan ruvettava kolmekymppisten puolelta katselemaan. Mieluiten löytäisin noin ikäistäni seuraa.

Vierailija
28/28 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että seksiä ei ehkä tee mieli eikä sitä silloin todellakaan halua. Mutta, mutta, mutta... Sitten toisen tekee mieli ja kyllä siinä elämä menee hukkaan, jos sitä ei saa. Se on voimakas tarve, se on elämää, ei sitäkään tee kiusallaan tai tahallaan, jos seksiä tekee mieli. Ei se tee ihmisestä pahaa, kuten tällä palstalla herkästi tuomitaan. Varsinkin jos seksiä tahtoo juuri sen oman kullan kanssa ja jaksaa myös odottaa. Mutta odotuksella on rajansa. Jotkut vartovat vuosia, että josko se rakas vielä... Platoninen suhde on ihan yhtä hyvä, mutta siihen tarvitaan kaksi platonisesti rakastavaa. Kaksi viikkoa ja vielä lomalla on pitkä aika. Itse teen jo tuossa vaiheessa aloitteen, jos miehen aloitteen torjunnat ja jonkun kivan merkeissä, josta hän tykkää erityisesti. Sitä vartenhan kumppanit ovat, että tuottavat iloa toisilleen?

Fyysinen läheisyys on oma taajuutensa. Ilotonta seksiä ei soisi kenenkään harrastavan. Onko tämä nyt kosto siitä, että kun nuorena seksi tympäisi itseä (ja joka poika tuntui vonkaavan sitä) niin nyt asetelma on toisinpäin. Miten nainen saisi haluta sopivasti?

Miten meistä tuli näin vammaisia tämän asian kanssa? Siis läheisyyden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi