Puheena rinnat
Hei! Olen melkein 19-vuotias tyttö enkä pidä tisseistäni yhtään. En halua puhua tästä kenellekkään, joten koitan tätä kautta :D tissini ovat mielestäni todella rumat, nännipihat isot mutta muuten pienet rinnat (80A). Ne näyttävät keskenkasvusilta, eli ovat samanlaiset mitä 3-4 vuotta sitten. Löysin netistä sanan tubulaariset rinnat ja luulen että minulla on sellaiset, tosin kokoeroa ei ole. Mitä mieltä miehet ovat semmoisista rinnoista? Tai yleensäkkään ketään?
Kommentit (7)
2 jatkaa
Niin siis tubulaarisiksi aika isot, ei rinnoiksi yleensä isot. Gynekologi diagnosoi ihan, että on tubulaariset, mutta ei saa julkiselta puolelta leikkausta. Onhan tässä vielä vuosia aikaa opetella elämään näitten kanssa...
Ai mitä mieltä? No nehän ovat kiihottavimmat mitä löytyy varsinkin jos nännipihat ovat vielä isot ja vanhemmiten nännitkin vielä paisuvat. Muista että isot tissit ovat vain läskiä. Rintarauhasta on yhtä paljon isoissa ja pienissä. Mitä iloa on siitä että puristelee hyytelöllä täytettyä pakastepussia?
En väitä etteivätkö isotkin tissit kiihottaisi ja yhdellä tyttöystävällä oli lyijykynätestin läpäisevät pystyt C-kupit joiden hölskymistä oli kiva katsoa. Silti viisari värähtää parhaiten kun näkee kumartuvan naisen avonaisesta kaula-aukosta liivittömät A-kupin tissit. Niitä on kiva nuolla ja rapsuttaa nänniä kostutetulla sormenpäällä ja katsella miten nainen nauttii. Lisämausteen tuo vielä se miten ujoja pienten tissien omistajat ovat ja miten niitä nolottaa kun joutuvat paljastamaan rintansa.
*maiskis*
Tää tubulaaristen rintojen käsite on itelle ihan uus. En tiennyt, että tällaisille rinnoille on joku virallinen nimi. Itselläni on myös tuollaiset, mutta oon kutsunut niitä vaan ketunneniksi :) Raskauden myötä rinnat muutti hieman muotoaan, nännipiha ei ole enää niin ulkoneva. Itse vanhemmiten opin tykkäämään ketunnenistäni, tosin hirveän löysäkankaisissa paidoissa en oo kehannut kulkea ilman rintsikoita, kun paita ei silloin oikein istu. Niin ja mieheni on aina pitänyt pienistä rinnoistani, mikä on tehnyt hyvää itsetunnolle.
Tämä kirjoitus poikkeaa tuosta rinta-asiasta. Yhdellä mun tutulla oli isot ja kauniit rinnat, mutta sitten kun hän oli synnytänyt kaksi lasta, nyt ne on roikkuvat kärpäslätkät ja pienet sellaiset. Mistä johtuu? x
Pienuutta en osaa selittää, mutta on hyvin ymmärrettävää, että raskaat rinnat venyy entisestään, kun ne on imetyksessä täyttyneet maidosta. Rinnat kasvaa, iho venyy ja paukkuu joillakin huomattavasti jo pelkästään raskauden aikana, joillekin jää rintojen kasvusta raskausarpiakin ihoon, kun rinnat kasvaa niin vauhdilla varsinkin maidon tultua. Ne on siis venähtäneet. Raskaus on oikeastikin tosi kova rääkki kropalle ja lähes kaikille jää jotain, sekä näkyviä että näkymättömiä jälkiä raskaudesta, synnytyksestä ja imetyksestä.
No niinpä. Ketunnenät ovat ainakin minusta näyttäneet paljon kiihottavammilta kuin normitissit joten älkää hyvät naiset menkö "korjauttamaaan" niitä karmeiksi kumitisseiksi vaan etsikää mies joka ei muuta haluakaan kuin nuolla niitä aamusta iltaan ;)
Kuvasarjassa varsinkin potilailla 1, 5 ja 7 oli alunperin aivan täydelliset pikkutissit joita ei olisi tarvinnut pumpata Etolan hinkeiksi mutta ymmärrän miksi numerot 3 ja 11 halusivat korjaukseen. Olisivat voineet kyllä IMHO pyytää lääkäriltä ihan tavalliset pikkutissit eivätkä gallonaa silikonia.
Mulla on sama vika ja oon tosi epävarma rintojeni suhteen. Mun rinnat on aika isot ja kokoeroa on jonkin verran mutta omasta mielestäni ei ihan kauheasti. Pari miestä siitäkin on kuitenkin huomauttanut, eli kyllä sen ihan huomaa.
Onneks on miehiä, joita se ei haittaa, mutta eipä ole tullut vastaan vielä ketään, joka olis siitä erityisesti pitänyt.