Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa varatun miehen? Tapailen

Vierailija
08.08.2014 |

miestä, jonka kanssa hieman erikoinen suhde. Mies esitteli itsensä tutustuessamme sinkuksi. Tuttuni, joka hämärästi tietää miehen oli käsityksessä, että mies on perheellinen ja naimisissa, mutta epäili sitten, että on käsittänyt väärin. Miehessä on kuitenkin erikoisia piirteitä:

-paljon työ- ja harrastuskiireitä

-näemme vain kerran viikossa tai kahdessa

-olemme tapailleet jo pari kuukautta, mutta emme edenneet vielä seksiin.

-ei käy lainkaan iltaa viettämässä ulkona tai käytä alkoholia.(tästä tulee mieleen, että ehkä lapsia)

-jotain selittämätöntä outoa on, mies tavallaan jarruttelee paljon

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:43"]

Ei kaikki miehet välttämättä halua viedä kotiinsa, vaikka olisivat sinkkuja. On sekaista tai huonosti sisustettu kämppä. 

[/quote]Ja sitä sekaisi olevaa kämppää ei halua naisen näkevän, koska....?

Vierailija
22/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:43"]

Ei kaikki miehet välttämättä halua viedä kotiinsa, vaikka olisivat sinkkuja. On sekaista tai huonosti sisustettu kämppä. 

[/quote]Juuri tuosta syystä kämppä on hyvä nähdä. Kuka haluaa miehen jonka kämppä on aina sekaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"]

Käy hänen kotonaan. Siitä sen huomaat! Jos ei päästä kotiinsa, niin vaihda ukko :D

[/quote]

Varmaan pätee useissa tapauksissa, mutta ei ihan aina. Itse olin vakavasta sairaudesta toipumassa, kun tapasin uuden miehen. Kotini oli kuin pommin jäljiltä, koska energiaa ei ollut jäänyt siivoamiseen. En tuohon aikaan koskaan kutsunut ketään kotiini, enkä väsymykseni takia jaksanut nähdä miestä kuin harvoin. Kerroin kyllä tämän miehelle, mutta hän ei tuntunut ymmärtävän, että se sairaus todellakin edelleen väsytti minua. Hän piti sitä vain tekosyynä ja epäili että minulla on toinen.

Vierailija
25/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vois ollakin varattu tuo aloittajan tapailema mies, mutta seksittömyys ei viittaa siihen. Varattu on toisen naisen kanssa saadakseen pillua, joten ei tosiaan pihtaisi kahta kuukautta varsinkaan halukkaan naisen kanssa.

Vierailija
26/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso fonectalla numero, onko samassa osoitteessa muita asukkaita.

Vierailija
27/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:02"]

Varattu mies

- sopii tapaamisia vain kun hänelle sopii

- ei vastaa viesteihin

- ei kerro elämästään kunnolla

[/quote]

Täydellinen catch!

nim. "itse omasta siviilisäädystä eri käsityksessä maistraatin kanssa ollutta miestä tapaillut"

Vierailija
28/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankeassa suhteessa elävänä olen miettinyt jonkun nuoren naisen kanssa hengailua,mutta entäs nuo edellä mainitut ongelmat,jatkuvasti piippaava puhelin,tekstiviestit ja juuri sivuun puhumaan meneminen?

joku tuttu tulee kuitenkin jossain vastaan,kotiin ei tietenkään voisi tuota naista viedä?

lasten takia ja töiden takia ei jaksa enää illalla jatkuvasti soivaa puhelinta ja yleensä on äänettömällä ja joitain naisia mitä olen tavannut ym. olen kyllä kertonut lapsista,kämpästä, harrastuksista ym. sellainen nainen mikä olisi edes jollain tavalla saman henkinen olisi ihan kiva,nyxää ei ole ikinä kiinnostanut mitkään mun harrastukset/vapaa-ajan vietto eikä se mua haitannutkaan,mutta nyt on pari vuotta ollut meininki ihan kuin kämppiksinä asuttaisiin samassa talossa,tosin mun pitää maksaa melkein kaikki paitsi ruuat

Vierailija
29/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa?

Vierailija
30/32 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:45"]

Katso fonectalla numero, onko samassa osoitteessa muita asukkaita.

[/quote]

Ei Fonecta näytä vain osoitten perusteella, täytyy olla joko etunimi tai sukunimi ainakin.

Vierailija
31/32 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap ei vastaa tarkentaviin kysymyksiin????

Vierailija
32/32 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyviä tunnusmerkkejä. Seksittömyydestä tuli mieleen, että jos mies tapailee toista naista ja hänen moraalinsa on mitä on, hän ehkä ajattelee, ettei petä vaimoaan jos ei harrasta seksiä toisen naisen kanssa (ainakaan ihan heti). Muistakaa Bill Clintonin kuolematon lause "I did not have sex with that woman". 

Minä kyllä kysyisin suoraan. Miksi ylipäänsä tapailla miestä, jonka olettaa lähtökohtaisesti valehtelevan?

Ja joo, kokemusta toisena naisena olemisesta on. Onneksi se on taaksejäänyttä elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän