Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kuolen!

Vierailija
10.08.2008 |

Mulla on ollut koko päivän ripsi silmässä enkä saa sitä pois. Taitaa olla jossain tosi syvällä, koska sitä ei nää. Oon koittanut hinkata silmää ja valuttaa sinne vettä, mutta mikään ei auta. Mä en kestä enää :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä kannattaisi kääntyä jo tosiaan optikon, lääkärin tai th:n puoleen ;)

Vierailija
2/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu inhottavalta, mutta anna sen olla rauhassa vähän aikaa. Tai koeta saada itsesi itkemään =) Ripsi kyllä koteloituu rähmään ja tulee itsestään ulos ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pistää silmät ihan valumaan ja luulis, että samalla tulee pois... T. se, joka ehdotti lääkäriä ym.... Mutta luin eka kerralla jotenkin hassusti, että ollut jo viisi päivää silmässä... :D

Vierailija
4/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma että ei ole näppylä, kauheeta jos saan silmätulehduksen! En jaksanut eilen illalla pestä meikkejä vaan ne oli yön yli :(

ap

Vierailija
5/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pieni valkoinen näpylä luomen sisäpuolella. Ei lähe pois ku ajan kanssa ja megaärsyttävä, kun koko ajan on semmonen olo, ku olis joku hillitön roska silmässä...

Vierailija
6/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmän pinta on voinut mennä rikki ja aiheuttaa sen että 'roska' tuntuu, mutta sitä ei näy.

Odota nyt jonkin aikaa. Jos ei ala muutamassa tunnissa helpottua niin sitte hakisin niitä silmätippoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä