Kuinka moni on käynyt pikapanolla yllättäen jossain ja laskenut sisään tai jatkanut matkaa spermat vielä sisällä?
Kommentit (13)
Töissä sellaisessa ilmastointikonehuoneessa meidän teknisen osaston päällikön kanssa.
Eiköhän suurinpiirtein jokainen parisuhteessa oleva nainen oo siinä tilanteessa ollut kerran jos toisenkin
Imin esimiestäni palaverin jälkeen, läksin suu täynnä vessaan.
Mies Kalliosta kirjoitti:
Imin esimiestäni palaverin jälkeen, läksin suu täynnä vessaan.
Iskikö yllättäen pisuhätä?
Vierailija kirjoitti:
Töissä sellaisessa ilmastointikonehuoneessa meidän teknisen osaston päällikön kanssa.
Vau kumpi teki alotteen vai miten päädyitte?
Minä kerran tuttavaperheen rouvan kanssa Kotkan Meripäivillä bajamajassa pikapano. Rouva poistui vessasta ennen minua pillu täynnä mahlaa. Illan mittan (olimme kommen pariskunnan kanssa likkkeellä) kuiskutteli minulle, että pillunsa valuu edelleen mahlojani. Puolisot eivät huomanneet mitään. Heh heh...
Xyz123 kirjoitti:
Minä kerran tuttavaperheen rouvan kanssa Kotkan Meripäivillä bajamajassa pikapano. Rouva poistui vessasta ennen minua pillu täynnä mahlaa. Illan mittan (olimme kommen pariskunnan kanssa likkkeellä) kuiskutteli minulle, että pillunsa valuu edelleen mahlojani. Puolisot eivät huomanneet mitään. Heh heh...
Kiihottavan kiellettyä :)) miten päädyitte ehdotitko itse toiselle?
No satoja kertoja. Varsinkin kesällä harrastamme poikaystävän kanssa milloin missäkin. Useimmiten en käytä pikkareita juuri sen takia että onnistuu helposti vain hametta nostamalla. Melko kiihottavaa jatkaa matkaa kun sperma alkaa valua jalkoja pitkin. Eniten tätä tapahtuu metsäpoluilla tai teiden levähdyspaikoilla.
Talvisin huoltisten inva vessoissa koska niihin on oma erillinen ovi ilman että naisena pitää hiippailla miesten puolelle.
Erikoisin paikka on ehkä pitkän matkan bussi, ei ollu paljon matkustajia ja olimme taaimmaisena istuvat. Siinä sitten istuin poikittain poikaystävän sylissä ja muka luin lehteä nojaten ikkunaan.
Myös kymppikerhoon on liitytty, mutta lentokoneen vessat on niin pieniä ja usein tulee jonoa, joten olis melko noloa tulla sieltä molemmat. Onnistui kerran yönnyli lennolla Jenkkeihin. Kyttäsimme että suurin osa nukkuu ja että vessat on vapaana joten ei ollut odotettavissa että jonoa syntyisi.
Xyz123 kirjoitti:
miten uskalsit lähestyä varattua ? huippukiihottava kokemus ja kiellettyä niin ...
Eiköhän jokainen joka seksiä harrastaa ole tehnyt tuon vaikka kuinka monta kertaa...
N36
baarin vessassa kun oma. Ukko jutteli kaverinsa kanssa
Kerran tapasin tutun naisen festareilla ollessa ja kun lähdettiin yhdessä kuuntelemaan keikkaa niin poikettiimpa siinä sitten ohimennen lähimetsässä pikapanolla ja spermat sisällä jatkettiin matkaa :)