Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOM! Bakteereja kauppojen liuku hihnojen kapuloissa - älä käytä!

Vierailija
08.08.2014 |

Nyt on tutkimus paljastanut, että ruoka kauppojen kassojen kapulat taitavat olla bakteeri pesiä!

Olen aina miettinyt että miten niihin voi koskea kun kaikki aina niitä sorkkivat mutta nyt on yliopistossa noita tutkuttu ja niissä on paljon bakteereita. Minä en ainakaan enää käytä niitä, vaikka useimmat eivät tätä uskoisikaan.

S-ryhmän asiakas kohtaamis tiimi tutkii jo kuulemma asiaa ja niiden kieltämistä.

"Itä Suomen yliopistossa tutkitun mukaan kesällä levinneiden vatsatautien syynä eivät ole uimarannat. Syypää on todennäköisemmin kaupan liuku hihnalla käytetyävä kapula.

Kapulaan koskee päivittäin suuremmissa marketeissa yli 618 eri asiakasta. Lämmin kesä sää ja lomalaisten ja turistien huono hygienia on luonut oivallisen kasvualustan bakteereille!

-ÄLÄ KÄYTÄ kapulaa – ilman sitä on selvitty hyvin jo vuosikymmeniä

-ÄLÄ ANNA edellisen tai seuraavan asiakkaan käyttää kapulaa – selitä syy ystävällisesti mutta jämäkästi ja pyydä tätä siirtämään kapula pois liukuhihnaa saastuttamasta

-JOS kapulaa on jossakin tilanteissa PAKKO käyttää koske sitä kyynärpäällä taisuojatulla kädellä ja pistä se vähintään 35 cm päähän ostoksistasi"

http://s2.postimg.org/nqrb3owqx/kapula.jpg

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä kaupassa ja mua kieltämättä ällöttää koskea niihin kapuloihin kun olen kassalla, koska mä näen ne tilanteet kun joku aivastaa siihen tai joku lapsi pyyhkii nenäänsä kämmeneensä ja on äidin apulainen laittamassa sitä kapulaa.

Käytän käsidesiä ja pesen kädet joka tauolla ja heti kotiin tultua. En ole sairaana normaalia enempää, mutta kieltämättä tulee välillä sellainen yööööööh olo niistä.

Vierailija
62/66 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/66 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täääkin tapaus prismasta?

Vierailija
65/66 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:30"]

Mä oon rohkea ja käytän! Joka kerta!

[/quote]

Minä olen niin rohkea, että nuolaisen kapulaa aina!

Vierailija
66/66 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kammoksuvat "kotimaisia" bakteereja käyvät surutta etelänmatkoilla ja unohtavat kaikki bakteerit jo lentoterminaalissa. Samaan kategoriaan voidaan laskea myös lehtijutut missä jokin kotielän tekee ihmiset sairaiksi ja joku oma suosikkilaji ei. Yksi bakteerien ja virusten leiviämismeganismi on ihmislajin runsaus. Maaplaneetalla on moninkertainen määrä ihmisiä sen "kantokykyyn" verrattuna. Ihminen on oiva otus monille ihmislajia suosivalle taudinlevittäjälle. Onneksi lääketieteen kilpajuoksu virusten ja bakteerien vähentämiseksi on poistanut, tai oli poistanut, tästä maasta vakavia taudinaihauttajia. Maapallon väestön "liikekannallepanon" vuoksi ei ole tymä ajatus tehostaa henkilökohtaista "bakteerientorjuntaa" ja huolehtia omalta osaltaan taudinaiheuttajien leviämistä. Pioneerityötä tämäkin kuten moni muukin myöhemmin hyväksi todettu ajatus. Älkää siis suudelko bensiininjakalijaa tai antako lastenne nuolla ostoskärryjen kuljetustankoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi