Luulin jo olevani erosta yli mutta..
Taustalla 6 vuoden suhde josta asuttiin yhdessä 5,5v ja kihloissa sama aika. Erosta nyt kuukausi, vain pakollisista asioista oltu tekemisissä. Nyt sain kuulla miehen poistaneen kaikista sosiaalisista medioistaan kaikki suhteemme aikaiset kuvat ja julkaisut, ihan siis minuun liittymättömätkin. Yhteiskuvien poisto toki enemmän kuin suotavaa, mutta miksi kaikki pitää poistaa? Ihan kuin tuota 6 vuotta ei olisikaan, pyyhitty pois. En tiedä miksi asia sai mut nyt näin pahalle mielelle, tätä ennen tuntui jo että kyllä tää tästä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kenenkään persettä rapsuttelee mitä exä touhuaa. Ettehän ole enää yhdessä ja omat elämät. Exä voi vaikka maalata seinänsä oranssiksi vaikket itse siitä tykkäisi, niin se vaan on. Ei hän ole mitenkään tilivelvollinen.
Ei kai tässä eksää suoranaisesti syytetty, lähinnä aloittaja taitaa ihmetellä mistä tällainen käytös voi johtua kun on hänelle vieras tapa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kenenkään persettä rapsuttelee mitä exä touhuaa. Ettehän ole enää yhdessä ja omat elämät. Exä voi vaikka maalata seinänsä oranssiksi vaikket itse siitä tykkäisi, niin se vaan on. Ei hän ole mitenkään tilivelvollinen.
Ei kai tässä eksää suoranaisesti syytetty, lähinnä aloittaja taitaa ihmetellä mistä tällainen käytös voi johtua kun on hänelle vieras tapa..
Ai seinien oranssiksi maalaaminen? Onhan se outoa enkä itsekään niin tekisi, mutta jokainen saa tehdä mitä itse haluaa. Oudolta minusta vaikuttaa se, että olettaa kaikkien toimivan oman tahtonsa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin jo jopa tykkäillä exän ja tämän uuden hanipupun narskuiluja somessa eikä se aiheuta erikoisempia tuntemuksia. Ehkä korkeintaan ihmetystä, että miten joidenkin suhde näyttää perustuvan siihen somessa paistatteluun. Ollaan yhdessä ja kuvaillaan vaan toisiaan someen, outoa. Ollaanko siinä yhdessä somen vuoksi vai somessa toistensa vuoksi. Kattokaa kaikki, ollaan yhdessä ja niin onnellisia. Tällasta joka päivä. Itse en voi sietää jatkuvaa esilläoloa ja minusta parisuhde on yksityinen kahden ihmisen juttu. Varmaan senkin takia hyvä, että löysi kaltaisensa.
Onpa ristiriitaista roikkumista. Seuraat ja tykkäilet exän ja sen nykyisen kumppanin juttuja?
Äh.
Miksi olet sen exän kaveri edes?Mene eteenpäin.
Roikut nyt. Se vie energiasi.Eli kukaan ei voi olla exänsä kanssa oikeasti hyvissä väleissä, vaan todellisuudessa roikkuvat vaan niissä epäterveesti.
🧐
Älä yleistä. Aapee roikkuu. Aapee ahdistuu, kun sen exä tekee siirtojaan omassa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta hukkaan heittettyä aikaa, miksi sitä pitäisi muistella?
Hukkaan heitettyä? Miten niin?
Sehän on elämää ja oppia elämässä.
Rohkeaa.
Uskaltaa kokea ja kokeilla.