Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta hiusmallia

Vierailija
28.07.2021 |

Mul on pitkät vaaleat hiukset. Miesten mieleen on juu, mut keski-ikä kolkuttelee ja naama alkaa valahtaa. Onko polkka (ei sellanen Eva polttila) hyvä malli vai tylsä? Ihan lyhyttä en halua edes kokeilla. Kasvaahan ne takaisin, mut niiiiiin hitaasti, et harkita tarttee. Hiukset tosi ohuet ja lasimaiset, eli kampauksia ei tehdä, ainakaan näyttäviä. Silmälasit on myös. Kasvot kapeat ja vinoneliön malliset.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhenee yleensä samantien kun hiukset lähtee.

Mä leikkasin mun hippireuhkan pitkäksi polkaksi ja henkkareita alettiin taas kysellä.

N39

Sellanen keskijakaus pitkillä ohuills harsoilla onkin järkyttävä. Jos ei vanhenna ni ei ainakaan kaunista.

En tiedä mihin tällä viitataan, mutta mulla ei ole keskijakausta eikä ohuita harsoja(?).

N39

Viitataan hippireuhkaan. Heti nousee mielikuva ohuista suiroista keskijakauksella.

Vierailija
22/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ihmeessä! Voi se piristää ilmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on niin huonot geenit hiuksien suhteen. Miehet kaljuuntuu jo parikymppisiä ja viimeistään keski-iässä niitä paria karvaa sisäkumia päällä koitetaan asettaa siihen missä ennen oli tukka. Naisilla harvenee hiukset myös. Toki poikkeuksiakin on, mutta yleisempää tämä ohuus on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme