Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta hiusmallia

Vierailija
28.07.2021 |

Mul on pitkät vaaleat hiukset. Miesten mieleen on juu, mut keski-ikä kolkuttelee ja naama alkaa valahtaa. Onko polkka (ei sellanen Eva polttila) hyvä malli vai tylsä? Ihan lyhyttä en halua edes kokeilla. Kasvaahan ne takaisin, mut niiiiiin hitaasti, et harkita tarttee. Hiukset tosi ohuet ja lasimaiset, eli kampauksia ei tehdä, ainakaan näyttäviä. Silmälasit on myös. Kasvot kapeat ja vinoneliön malliset.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa. Kateelliset akat houkuttelee siihen.

T: M28

Vierailija
2/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle👵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenee yleensä samantien kun hiukset lähtee.

Vierailija
4/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat pohdinnat. Taipuisa tukka reilusti olkapäille. Ehkä pidän edelleen pitkänä ja ärsytän punkeroita kansnprceitä silläkin. Luomutissit ja hoikkuus pysyvät. N40.

Vierailija
5/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joku "räväkkä" ja "pirtsakka" pixie on totaalinen turnoff.

Vierailija
6/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joku "räväkkä" ja "pirtsakka" pixie on totaalinen turnoff.

Varsinkin, jos se on värjätty punaiseksi.

Vierailija
7/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin tässä on näköjään alettava miettiä, mikä lyhyt hiusmalli sopisi. Hiukset ohentuneet puolella vuoden aikana ja pitkät alkavat näyttää kamalilta, jos sama tahti jatkuu. Mitään syytä hiustenlähdölle ei ole lääkärissä löytynyt. Tähän asti ollut aina pitkät ja paksut hiukset. Siitä se mummoutuminen alkaa. Masentavaa. N 43

Vierailija
8/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka on tylsä, mutta jotkut naiset kai haluaakin muuttua näkymättömäksi keski-iässä ja sopia paremmin omaan viiteryhmäänsä.

Vierailija
9/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy sellaisia saitteja, joihin voi ladata oman naamakuvansa ja pukea sille erilaisia kampauksia, niin että näkee, miltä ne näyttäisivät.

Mulla on sama mietintä. On puoliselköön ulottuvat luonnonvaaleat mutta niin lasimaiset ja lättänät, että varsinkin näin kesäloman lopun ja ”sivistykseenpaluun” myötä kaipaan niihin vähän lisää sofistikaatiota. Koska rehellisesti sanottuna, nyt ne näyttävät siltä kuin olisin vieläkin köyhä opiskelija, jolla ei ole rahaa kampaajaan.

Vierailija
10/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii kellekin. Onhan se ainakin piristävää vaihtaa tyyliä.

Vierailija
11/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkka on tylsä, mutta jotkut naiset kai haluaakin muuttua näkymättömäksi keski-iässä ja sopia paremmin omaan viiteryhmäänsä.

Ei näkymättömiksi, vaan eri tavalla nöhdyiksi.

Vierailija
12/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkymättömiksi, vaan eri tavalla nöhdyiksi.

Nähdyksi epäfeminiinisenä miesten silmissä mutta reiluksi toveriksi naisten silmissä. siitä se sukupuolettomaksi muuttuminen alkaa.

Vierailija
13/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja kannattaa ottaa paljon. Se nuorentaa. Esimerkiksi iso pääkallo käsivarteen ja risti alassuin toiseen käteen.

Vierailija
14/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäröit niin älä leikkaa.

Vierailija
15/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkasin mun hippireuhkan pitkäksi polkaksi ja henkkareita alettiin taas kysellä.

N39

Vierailija
16/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja kannattaa ottaa paljon. Se nuorentaa. Esimerkiksi iso pääkallo käsivarteen ja risti alassuin toiseen käteen.

Aiheena on hiukset.

Vierailija
17/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkasin mun hippireuhkan pitkäksi polkaksi ja henkkareita alettiin taas kysellä.

N39

Eli jonkun mielestä saatoit näyttää alle 30 vuotiaalta. Oliko viel maski naamalla kasvoja peittämässä?

Vierailija
18/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Sellanen keskijakaus pitkillä ohuills harsoilla onkin järkyttävä. Jos ei vanhenna ni ei ainakaan kaunista.

Vierailija
19/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Eli jonkun mielestä saatoit näyttää alle 30 vuotiaalta. Oliko viel maski naamalla kasvoja peittämässä?

Ei ollut maskeja tuolloin vielä käytössä. Pitkähiuksisena ei kyselty, lyhyemmillä lähes joka kerta ikärajatuotteita ostaessa.

N39

Vierailija
20/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Sellanen keskijakaus pitkillä ohuills harsoilla onkin järkyttävä. Jos ei vanhenna ni ei ainakaan kaunista.

En tiedä mihin tällä viitataan, mutta mulla ei ole keskijakausta eikä ohuita harsoja(?).

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan