Pahoitatko mielesi, jos tekemäsi aloitus ei herätä keskustelua?
Täällä yksi mielensäpahoittaja. Ensin avautuu mielestään tärkeästä asiasta ja sitten ketään ei kiinnosta. Höh!
Kommentit (29)
Kyllä mua vähän harmitti, kun muutaman kerran täällä on ollut keskustelua rintojen painosta ja eräs kerta aloitin sitten uuden keskustelun jossa oli linkki sivulle, josta kuppikoon mukaan painon näkee. Sitten ei ketään enää kiinnostanutkaan :/
Tästä voisi tehdä joku tutkimuksen: millaiset aloitukset ovat suosittuja, mikä saa ihmiset vastaamaan ja keskustelemaan, mitkä aloitukset tyssäävät alkuunsa
Omasta mielestään mielenkiintoisen...jos sinua kiinostaa merimerkkien vaikutus silakan sukupuolielämään niin... Se mikä on sinusta mielenkiintoista tai tärkeää yleensä kiinostaa hyvin pientä ryhmää, eikä siitä myötäily synnnytä keskustelua. Ihmiset kuitenkin puhuvat mielummin itsestään, kuin asioista jotka voisi kiinnostaa muitakin. Tälläinen verkossa kirjoittelu tarjoaa lähinnä mahdollisuuden itsensätehostamiseen ja se lähinnä ärsyttää kuin herättää sitä sinun kaipamaa keskustelua.
Mutta hei, nyt keskustelu käy vilkaana...Aihe on hyvä, koska sen voi pilkkoa pieniin osiin ja näin useamalla on siihen mielipide.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:07"]
Kyllä mua vähän harmitti, kun muutaman kerran täällä on ollut keskustelua rintojen painosta ja eräs kerta aloitin sitten uuden keskustelun jossa oli linkki sivulle, josta kuppikoon mukaan painon näkee. Sitten ei ketään enää kiinnostanutkaan :/
[/quote]
Opasta minun vähän. Miten fakta synnyttää keskustelua. Kuvan auto on punainen ja se myös sitä on. Miten keskustelu tästä jatkuu. Ilman, että lähdetään sivuraiteille esim. autoja on myös valkoisia...
No en.
Missä (taas?) viipyy tämän päivän maxiprovo?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:39"]No en.
Missä (taas?) viipyy tämän päivän maxiprovo?
[/quote]
Nyt on perjantai, eiköhän se illalla tule. Mutta missä viipyy perjantain rahan kerjuu?
Joskus harmittaa kun ei saa keskustelua aikaiseksi itselle tärkeästä aiheesta.
Romahdan. Minun tärkeää asiaa ei huomata ja muuten löpistään kaikkea typerää. Lopuksi sitten hermostun että pitäkää aivokääpiöt juttunne.
Helpoiten täällä saavat keskustelua aikaan pikkuisen kieli poskessa tehdyt aloitukset, ei pitkällisen pohdinnan jälkeen tehdyt vuodatukset.
Voi kokeilla vaikka myöhemmin nostaa keskustelua, niin se saattaakin lähteä käyntiin. Vuorokaudenaikakin tai vaikka juhlapyhä saattaa vaikuttaa. Eri ihmiset eri aikaan paikalla lukemassa palstaa.
Hei, nythän sä oot onnistunut saamaan aikaan keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:44"]
Helpoiten täällä saavat keskustelua aikaan pikkuisen kieli poskessa tehdyt aloitukset, ei pitkällisen pohdinnan jälkeen tehdyt vuodatukset.
[/quote]
Harva aihe täällä saa järkevää ja pitempää keskustelua aikaan. Suurin osa aloituksista häipyy ekalta sivulta parissa tunnissa.
Oikeastaan olen ihmeissäni, jos aloitukseni kiinnostaa. Olen kai ihan liian asiallinen. En pidä provoista enkä provoilusta yhtään, en myöskään mistään mikä littyy blogeihin. Tai sitten aiheeni eivät vain kiinnosta, siksi en teekään enää avauksia pahemmin.
Olen tehnyt ketjuja, joissa haluan apua selkeään kysymykseen. Harmittaa, kun ei saa apua, vaikka epäilen täällä tietäväisiä olevan, mutta vain läski-pillu-ählämi-pano-aloitukset saa huomiota.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:50"]
Oikeastaan olen ihmeissäni, jos aloitukseni kiinnostaa. Olen kai ihan liian asiallinen. En pidä provoista enkä provoilusta yhtään, en myöskään mistään mikä littyy blogeihin. Tai sitten aiheeni eivät vain kiinnosta, siksi en teekään enää avauksia pahemmin.
[/quote]
Täällä myös yksi asialinjalla aloituksissaan pysyttelevä. Eipä ole hirveästi herättänyt keskustelua. Huomaan toisaalta itsekin avaavani helpommin ketjut, jotka jotenkin provosoivat.
Ei ihmiset yleensä osaa keskustella tai kirjoittaa asiaa, vaan heitellä muka nokkeluuksia. Se vain viihdettä kuten videopelin pelaaminen. Itse asioilla ei ole merkitystä.
Yritin taannoin luoda keskustelua vastapainoksi tälle kaikelle negatiivisuudelle, kaksikin kertaa, jossa ihmiset olisivat saaneet jakaa hauskoja tai iloisia juttuja itsestään tai läheisistään. Ei tuntunut ketään muuta nappaavan.
Jos ei hyvällä niin sitten pahalla saan kyllä keskustelun aikaiseksi. Kyllä joku aina provon koppaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:07"]
[/quote]
Se on se mutu tuntuma ja omat kokemukset, jotka sitä keskustelua herättää. Oman mielipiteensä testaamista muilla.