Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kompromissi vai erilleen muutto?

Whattodo
28.07.2021 |

Haluisin kuulla muiden ajatuksia - mitä itse tekisitte?
Muutettiin muutama vuosi miehen haluamaan kaupunginosaan, mutta en viihdy täällä yhtään ja ollaan puhuttu muutosta kauan. Itse tahtoisin muuttaa muualle (takaisin vanhoille kulmille) ja asia on paisunut aika isoksi. Mies ei halua missään nimessä alueelle, jonne taas itse tahtoisin kovasti. Hänelle tärkeää luonnonläheisyys ja rauha, itse taas kaipaan lisäksi kavereiden lähelle, palveluita, ravintoloita, kahviloita jonka lisäksi lasten kaverit ja harrastukset ovat siellä - ja on siellä luontoakin.
Olen jopa tosi masentunut täällä nykyisessä paikassa ja mietin, että vaikka en halua erota olen niin onneton täällä asumisesta että pitäisikö vaan itse muuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, ettekö voi löytää jotain moelmmille sopivaa ? Ja jos kerran sinua ahdistaa asua nykyisessä paikassa, niin mitäs itse mietit, paraneeko vai paheneeko olo pidemmän päälle ?

Vierailija
2/3 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämä, sinä päätät. Nyt elät jonkun muun elämää, miellytääksesi ehkä? Elämä on liian lyhyt siihen että on onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että muutitko sinä siis miehen kotiin ? Vai oletteko yhdessä valinneet asuinpaikan ? Jos olette yhdessä valinneet paikan, niin miksi silloin et saanut suutasi auki ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi