Selvä enemmistö suomalaisista kannattaa koronapassia
"Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 63 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että Suomessa pitäisi ottaa käyttöön koronapassi. Koronapassia edellytettäisiin esimerkiksi isompiin tapahtumiin pääsemiseksi."
https://www.verkkouutiset.fi/selva-enemmisto-kannattaa-koronapassia/
Tämä on hieno uutinen, usko suomalaisiin palasi
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksissa saadaan helposti kysymyksenasettelulla sellaisia tuloksia kuin tilaaja haluaa. En usko hetkeäkään enemmistön suomalaisista kannattavan koronapassia, vaikka ihmiset täällä ovatkin aivan sekaisin.
Minä taas uskon toisin. Minun tuttavapiirissäni ja työpaikalla ihmiset haluavat yhteiskunnan auki.
On vain yksi kysymys:
Hankitko rokotuspassin tai maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin?
Suomessa syrjintä ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja 37 prosenttia ei halua.
Ei taida yrittäjät sanoa nou nou puolelle asiakkaistaan37 prosenttia ei ole puolet. Kaukana siitä.
Idiootti. Tuo 37% saattaa olla 100% yrittäjän asiakaskannasta.
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
Hankitko rokotuspassin tai maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin?
On vain yksi vastaus;
En hanki rokotuspassia, enkä mene yksityiselle koronahoitoon. Minä tiedän minun oikeuteni ja niitä sinä et määrittele. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksissa saadaan helposti kysymyksenasettelulla sellaisia tuloksia kuin tilaaja haluaa. En usko hetkeäkään enemmistön suomalaisista kannattavan koronapassia, vaikka ihmiset täällä ovatkin aivan sekaisin.
Minä taas uskon toisin. Minun tuttavapiirissäni ja työpaikalla ihmiset haluavat yhteiskunnan auki.
Yhteiskunta on lähes kokonaan auki. No joo, tietyistä maista Schengen alueen ulkopuolelta ei voi vielä tulla turistiksi Suomeen (mm työasioissa tai perhesyistä saa tulla) ja ravintolat menee kiihtymisvaihealueilla kolme tuntia aiemmmin kiinni kuin ennen pandemiaa. Pääkaupunkiseudullakin on jo festareita, just oli viime viikolla isot festarit Vantaan Tikkurilassa. Ulkona järjestetyissä yleisötapahtumissa ei ole kiihtymisvaiheessa olevilla alueillakaan kokoontumisrajoituksia eikä turvavälejäkään tarvitse olla. Mulla on liput Helsingissä elokuun puolivälissä järjestettävälle ulkoilmakeikalle. Just kuuntelen Maikkarin uutisaamua ja mm Olavi Uusivirran keikka on tulossa Tavastialle. Kaikki tämä on mahdollista ihan ilman koronapassiakin.
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
Maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin, ottaen huomioon että myös rokotetut voivat saada koronavirustartunnan ja levittää tätä eteenpäin? Ai niin, et tietenkään. Tämä avaa myös mielenkiintoisia jatkokysymyksiä; jos rokotteen on tarkoitus suojata vakavilta tautimuodoilta, ja rokotteen saa tällä hetkellä aivan jokainen sen haluava, miksi kenenkään täytyisi olla huolissaan tartunnoista? Jokainenhan voi suojata itsensä niin halutessaan? Ja jos rokote ei suojaa siltä, miksi ottaa sitä?
Eliitti sanoo böö böö
Lammad sanoo bää bää
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
Ymmärräthän, että rokotus ei estä sinua saamasta tartuntaa eikä levittämästä sitä eteenpäin?
Liikkeiden kannattaisi laittaa joku merkki ikkunaan onko rokotetuille, ei rokotetuille vai kaikille 🤔😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän enemmistö hyväksyi natsisaksassakin juutalaisten kaltoinkohtelun.
Natsivertaus onkin aina todella hedelmällinen keskustelun pointti. Ennen muinoin netiketissä opetettiin, että keskustelun "häviää" aina se, joka käyttää sitä. Ei sillä, että häviäjiä tai voittajia tarvitsisi keskustelussa olla, vaan pointtina, että sitä käyttävän kanssa on turha keskustella enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
On vain yksi vastaus;
En hanki rokotuspassia, enkä mene yksityiselle koronahoitoon. Minä tiedän minun oikeuteni ja niitä sinä et määrittele. Harmittaako?
Mitenkäs ne vastuut ja velvollisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
Ymmärräthän, että rokotus ei estä sinua saamasta tartuntaa eikä levittämästä sitä eteenpäin?
Kaikki tietävät tämän kyllä. Se, että tartuttaako rokotettu vähemmän on sen sijaan vielä epäselvää, mutta tutkijoiden perusoletus se on tässä vaiheessa. Israelissa tehtyjen tutkimusten mukaan ilman rajoituksia, maskeja tms rokotetuilla r0-luku rokotetuilla on (deltan suhteen) noin 1 ja rokottamattomilla 4-5. Silläkin on merkitystä, sillä tartuttavuuslukua painamalla alle yhden, epidemia tukahtuu ajan kanssa.
En hirveästi enää luota näihin kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, että kahdesti rokotettuna voisin jo olla vapaammin, mutta en kannata ihmisten asettamista eriarvoisen asemaan.
Mikä sua estää olla vapaammin? Senkun elät vapaammin, kukaan sun vapautta rajoita kuin sinä itse alistumalla laittomiin rajoituksiin. Maskit roskiin, testaukset pois ja plandemia loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Liikkeiden kannattaisi laittaa joku merkki ikkunaan onko rokotetuille, ei rokotetuille vai kaikille 🤔😂
Hauskaa kun ensin on ajettu jopa miesten ja naisten vessojen poistamista ja nyt samat tyypit vaativat rokottamattomille leimaa otsaan 😂
Eräs amerikkalainen miljonääri lupasi 5 miljoonaa dollaria sille joka eristää koronaviruksen, ei ole kukaan ilmoittautunut. Ja kun ei ole koskaan eristetty, miten voidaan sanoa että joku on variantti.
Delta-variantti = koronarokote!
Rokote aiheuttaa samat oireet kuin virustartunta, joka siis on piikkiproteiini ja Wuhanin labrassa tehty.
CDC EXPOSED! New Evidence About PCR Tests Will BLOW YOUR MIND!
https://rumble.com/vkcmw9-cdc-exposed-new-evidence-about-pcr-tests-will…
Vierailija kirjoitti:
Ja 37 prosenttia ei halua.
Ei taida yrittäjät sanoa nou nou puolelle asiakkaistaan
Yksi tällainen nou nou rokotteille-asiakas tartuttaa ja pistää karanteeniin koko henkilökunnan pariksi viikoksi ja toiminta loppuu siihen. Ihan varmasti yrittäjätkin valitsee mieluummin koronapassiasiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Eräs amerikkalainen miljonääri lupasi 5 miljoonaa dollaria sille joka eristää koronaviruksen, ei ole kukaan ilmoittautunut. Ja kun ei ole koskaan eristetty, miten voidaan sanoa että joku on variantti.
Delta-variantti = koronarokote!
Rokote aiheuttaa samat oireet kuin virustartunta, joka siis on piikkiproteiini ja Wuhanin labrassa tehty.
CDC EXPOSED! New Evidence About PCR Tests Will BLOW YOUR MIND!
https://rumble.com/vkcmw9-cdc-exposed-new-evidence-about-pcr-tests-will…
Samoin miljonääri Steve Kirsch on luvannut 2 miljoonaa jokaiselle joka osoittaa että rokotteista on hyötyä. Ei ole kukaan hänellekään ilmoittautunut.