Selvä enemmistö suomalaisista kannattaa koronapassia
"Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 63 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että Suomessa pitäisi ottaa käyttöön koronapassi. Koronapassia edellytettäisiin esimerkiksi isompiin tapahtumiin pääsemiseksi."
https://www.verkkouutiset.fi/selva-enemmisto-kannattaa-koronapassia/
Tämä on hieno uutinen, usko suomalaisiin palasi
Kommentit (239)
Vääristelty tulos jollain tapaa. En usko tuohon hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä virus leviääkin helpommin, kun ihmiset ottavat rokotteen ja ajattelevat, että ”that’s it, tein oman osuuteni ja nyt luovun kaikista varotoimenpiteistä”.
Valitettavasti olen nähnyt näitä, että sitten esimerkiksi nuhaoireista tai jopa kuumeesta ei välitetä enää ja ollaan niistä huolimatta ihmisten ilmoilla.
Ihmiset ovat myös unohtaneet, että ei ole ok tartuttaa myöskään niitä tavallisia flunssia ja kuumeita muihin, vaan sairastaminen tapahtuu kotona.
Valtaosa virustaudeista, näin myös korona, on tartuttavimmillaan pari päivää ennen oireiden alkamista.
Oliko se lukema edelleenkin noin 1-2% prosentin luokkaa jotka altistuneena lopulta edes saa tartunnan? Kyllä, äärimmäisen nopeasti ja salakavalasti leviävä tauti.. ja lopputuloksena terveet ihmiset suljettu koteihinsa.
Ja sinun teoriasi mukaan jos ihmisellä ei ole oireita, korona leviää siis lähinnä hengityksestä. Joka tulee maskin läpi. Miksi siis terveet ihmiset kulkee maski naamalla?
Olen tähän mennessä vain lukenut asioista, mutta tuodaan nyt sitten omakin mielipide esille. En halua rokotepassia syistä y ja x jotka moni muu on jo tuonut esille lukuisia kertoja.
Jo 2008-2009 kerroin miten Facebook stalkkaa ihmisiä. Kova oli yritys leimata hulluksi, mutta olin lääkäreille liian älykäs. Myöhemmin sitten totuus paljastui. Olin oikeassa. Kävelkää nyt sitten teuraalle tämän passiasian suhteen. M30
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan halutaan pahentaa suomalaisten taloutta. Kaikki sulut ja rajoitukset pahentavat lamaa, nyt on otettu jo 30 miljardia koronavelkaa, yli puolet vuosibudjetista! Jokainen rajoitus vähentää työtä ja ostovoimaa, joka heikentää ostovoimaa ja lisää työttömyyttä!
Tätä eivät aivottomat koronahörhöt tajua. Median aivopesemiä raukat.
Paitsi että Suomessa työttömyys pienenee vauhdilla, joillain aloilla on työvoimapulaa ja kokonaisuutena talous on ottanut hyvin vähän osumaa koronasta. Vaikka esim matkailu ja tapahtuma-alat ovat kärsineet, esim vähittäiskauppa on hyötynyt koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä suositeltiin maskeja tilanteisiin, joissa ei voi pitää turvaväliä. Tämä kuitenkin tulkittiin niin, että jos käyttää maskia, ei tarvitse pitää turvavälejä. Niin jäi turvavälit ja käsidesit. Pahasti pelkään, että koronapassin myötä ei käytetä enää maskejakaan. Siinä missä maski oli aiemmin taikakalu koronavirusta vastaan, koronapassi on lupalappu unohtaa pandemian olemassaolo kokonaan. Ja sitten hetken päästä ihmetellään, kun tartuntaluvut nousevat ja yhä useampi tartunta on rokotetuilla.
Mulla on molemmat rokotteet jo otettu, mutta en aio mennä paikkoihin, joihin vaaditaan koronapassi. Hyvin monet rokotteen ottaneet eivät suhtaudu koronaan erityisen vakavasti, mutta ovat ottaneet rokotteen päästäkseen matkustelemaan ja voidakseen elää muutenkin kuin pademiaa ei enää olisi. Jos näille ihmisille sitten vielä annetaan lupalappu tehdä mitä huvittaa, mitään muita suosituksia ja ohjeita ei ole tarpeellista noudattaa. Eikä nämä ole ihmisiä, jotka eivät muissa tilanteissa tapaisi rokottamattomia. Heillähän on jo rokotukset, joten he voivat tavata ketä haluavat. Joten voi elää kuin pandemiaa ei olisikaan.
Olen rokotettu ja täsmälleen samaa mieltä. Turvatoimia on jatkettava. Koronapassi halutaan vaan, jotta saadaan nostettua rokotekattavuutta.
Koronapassi kyllä halutaan siksi, että loputkin rajoitukset voitaisiin poistaa. Yökerhot haluavat avata taas ovensa ja baarit pitää ovensa auki taas klo 04 asti. Rahasta tässä koronapassissa on kyse. Mieluiten yökerhot haluaisivat rajoitukset pois jo nyt, ihan ilman mitään koronapasseja, mutta jos muita vaihtoehtoja ole, niin näille yrittäjille kelpaa koronapassikin. Ymmärrän kyllä, että tietyille aloille olisi tärkeää päästä kaikista rajoituksista eroon, koska liiketoiminta on kärsinyt. Yleisötapahtumia kuitenkin järjestetään jo nyt, esim viime viikolla Vantaan Tikkurilassa olleet festarit. Ei rajoituksia osallistujamäärästä, ei suosituksia turvaväleistä. Tapahtumanjärjestäjille ei ole mitään väliä, onko joku rokotettu vai ei, kunhan tulee fyrkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
Hankitko rokotuspassin tai maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin?
On vain yksi vastaus;
En hanki rokotuspassia, enkä mene yksityiselle koronahoitoon. Minä tiedän minun oikeuteni ja niitä sinä et määrittele. Harmittaako?
Minä, minä, MINÄ!
Sinustahan tässä onkin kysymys, itsekäs idiootti.
Etkö sinä usko, että se rokotus suojelee sinua?
Miksi kiukuttelet sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs amerikkalainen miljonääri lupasi 5 miljoonaa dollaria sille joka eristää koronaviruksen, ei ole kukaan ilmoittautunut. Ja kun ei ole koskaan eristetty, miten voidaan sanoa että joku on variantti.
Delta-variantti = koronarokote!
Rokote aiheuttaa samat oireet kuin virustartunta, joka siis on piikkiproteiini ja Wuhanin labrassa tehty.
CDC EXPOSED! New Evidence About PCR Tests Will BLOW YOUR MIND!
https://rumble.com/vkcmw9-cdc-exposed-new-evidence-about-pcr-tests-will…Samoin miljonääri Steve Kirsch on luvannut 2 miljoonaa jokaiselle joka osoittaa että rokotteista on hyötyä. Ei ole kukaan hänellekään ilmoittautunut.
Koronatestaus aiotaan muuttaa ns. pool testing -tyyliseksi, allastestaus. Eli esim. 20 testiä samaan settiin, ja jos yhdellä on joku virus niin sitten kaikki tulokset ovatkin positiivisia!!!
sitten taas väärillä tuloksilla määrätään sulkuja ja karanteeneja.
Ihmiset, lakatkaa käymästä testeissä! Plandemia loppuu kun testaus loppuu, eikä kukaan käytä maskeja.
https://www.redvoicemedia.com/2021/07/140-hospitalized-people-out-of-14…
140 Hospitalized People Out Of 141 Cases In Sydney Had Both COVID Jabs, Other Had 1 Dose
140 tuplarokotettua Sydneyssa joutunut sairaalaan.
https://dailynewshungary.com/hundreds-have-died-in-hungary-after-receiv…
Hundreds have died in Hungary after receiving the coronavirus vaccine
Unkarissa sadat ihmiset kuolleet rokotuksen jälkeen.
Johtuisiko siitä, että tuplarokotetut on vanhuksia ja riskiryhmäläisiä?
Toivottavasti tuo rokotuspassi tulee voimaan mahdollisimman pian ja mahdollisimman laajasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs amerikkalainen miljonääri lupasi 5 miljoonaa dollaria sille joka eristää koronaviruksen, ei ole kukaan ilmoittautunut. Ja kun ei ole koskaan eristetty, miten voidaan sanoa että joku on variantti.
Rokote aiheuttaa samat oireet kuin virustartunta, joka siis on piikkiproteiini ja Wuhanin labrassa tehty.
https://rumble.com/vkcmw9-cdc-exposed-new-evidence-about-pcr-tests-will…Samoin miljonääri Steve Kirsch on luvannut 2 miljoonaa jokaiselle joka osoittaa että rokotteista on hyötyä. Ei ole kukaan hänellekään ilmoittautunut.
Koronatestaus aiotaan muuttaa ns. pool testing -tyyliseksi, allastestaus. Eli esim. 20 testiä samaan settiin, ja jos yhdellä on joku virus niin sitten kaikki tulokset ovatkin positiivisia!!!
Ihmiset, lakatkaa käymästä testeissä! Plandemia loppuu kun testaus loppuu, eikä kukaan käytä maskeja.
140 Hospitalized People Out Of 141 Cases In Sydney Had Both COVID Jabs, Other Had 1 Dose
Aivan, eli koronaan nämä ei saa kuolla - sitä varten suljetaan maailma. Mutta rokotteeseen, who cares??
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi halutaan vaan, jotta saadaan nostettua rokotekattavuutta.
Kyllä te ootte sitte hysteeristä porukkaa.
Oletteko huomanneet miten ärtyneitä ja äkkipikaisia rokotetut ovat? Mikä heidän päätään kiristää? Ahdistus omasta väärästä valinnasta? Ja nyt pitää kaikki saada vedettyä samaan uppoavaan laivaan?
Mikrohyytymät aivoissa, verisuonissa, sydämessä. Mahtaa olla rattoisaa, kun totuus valkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, eli koronaan nämä ei saa kuolla - sitä varten suljetaan maailma. Mutta rokotteeseen, who cares??
Ajallinen yhteys ei ole syy-seuraus. Siitä on ihan laskelmiakin, että jos annetaan vaikka 5 miljoonaa rokotetta, kuinka moni ihan tilastollisestikin kuolee/sairastuu vakavasti/muuta ikävää seuraavan kahden viikon aikana. Ja ne ovat isoja lukuja.
Jos rokotetaan esim 90-vuotias, hänellä on aivan kohtuullinen todennäköisyys kuolla lähiaikoina joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän mennessä vain lukenut asioista, mutta tuodaan nyt sitten omakin mielipide esille. En halua rokotepassia syistä y ja x jotka moni muu on jo tuonut esille lukuisia kertoja.
Jo 2008-2009 kerroin miten Facebook stalkkaa ihmisiä. Kova oli yritys leimata hulluksi, mutta olin lääkäreille liian älykäs. Myöhemmin sitten totuus paljastui. Olin oikeassa. Kävelkää nyt sitten teuraalle tämän passiasian suhteen. M30
Lääkkeet kannattaa kuitenkin ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä enemmistä on sitten todella tyhmiä. Ei voi muuta sanoa.
Virushan on laimentumassa ja pian voi alkaa muutenkin elää normaalisti.Kaikki tieteellinen tutkimus tosin viittaa päinvastaiseen mitä väität. Mutta oikeassa olet siinä, että valtaosa ihmisistä on sangen yksinkertaisia.
Lähde sun tutkimuksillesi?
Suomen johtavat lääkärit ovat jo useaan kertaan sanoneet, että virus nykyisin muistuttaa kevätflunssaa.
Ja reaalielämäkin puoltaa tätä näkemystä, sillä sairaalassa ei ole enää paljon ketään.
Voit googlata esim scientific consensus COVID-19 tai jotain muuta.
Ja aika paksuja väität "Suomen johtavista lääkäreistä". Kyllä nimenomaan nyt lääkärit ovat kautta linjan heränneet esimerkiksi siihen, että LC on kasvava ja hälyttävä ongelma.
Lähes kaikki ’salaliittoteoriat’ osoittautuvat todeksi. Osa väestä vain ei kykene ymmärtämään/hyväksymään, ettei maailma olekaan Disneytä technicolorilla. Heillä kestää aina pidempään nähdä, kuka hyötyy ja miksi mitäkin ajetaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunistimaa. Mitä muutakaan voi odottaa kansalta joka haluaa olla kontrollin alla.
Ei voi kuin nauraa näille kommenteille.
Oikeassa elämässä enemmistö kannattaa ja piste.
Siinä teille koronan kieltäjät.
Minä en ole mikään koronan kieltäjä.
Mutta minä olen aina luullut, että oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen on se ihmisen perusoikeuksien viimeinen rajapyykki, jonka ylittäminen on anteeksiantamatonta elleivät olosuhteet ole TODELLA pakottavat. Tämä ei ole edes mikään pakottava tilanne, jossa ihminen riehuu aiheuttaen välitöntä vaaraa muille, koska rokote ei immunisoi vaan sekä rokotetut että rokottamattomat voivat tartuttaa muita. Tomera rokotepassin kantaja ei siis ole mikään turvalliseksi todistettu henkilö, vaan riskitekijä siinä missä muutkin ihmisjoukossa kokoontuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi kysymys:
Hankitko rokotuspassin tai maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin?
Ymmärräthän, että rokotus ei estä sinua saamasta tartuntaa eikä levittämästä sitä eteenpäin?
Kaikki tietävät tämän kyllä. Se, että tartuttaako rokotettu vähemmän on sen sijaan vielä epäselvää, mutta tutkijoiden perusoletus se on tässä vaiheessa. Israelissa tehtyjen tutkimusten mukaan ilman rajoituksia, maskeja tms rokotetuilla r0-luku rokotetuilla on (deltan suhteen) noin 1 ja rokottamattomilla 4-5. Silläkin on merkitystä, sillä tartuttavuuslukua painamalla alle yhden, epidemia tukahtuu ajan kanssa.
No minä rokottamaton elän kyllä niin varovaisesti, että minun tartuttavuuslukuni on pyöreä 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virushan on laimentumassa ja pian voi alkaa muutenkin elää normaalisti.Kaikki tieteellinen tutkimus tosin viittaa päinvastaiseen mitä väität. Mutta oikeassa olet siinä, että valtaosa ihmisistä on sangen yksinkertaisia.
Suomen johtavat lääkärit ovat jo useaan kertaan sanoneet, että virus nykyisin muistuttaa kevätflunssaa.
Ja reaalielämäkin puoltaa tätä näkemystä, sillä sairaalassa ei ole enää paljon ketään.Voit googlata esim scientific consensus COVID-19 tai jotain muuta.
Ja aika paksuja väität "Suomen johtavista lääkäreistä". Kyllä nimenomaan nyt lääkärit ovat kautta linjan heränneet esimerkiksi siihen, että LC on kasvava ja hälyttävä ongelma.
Kyllä Nohynek ja Järvinen ovat johtavissa asemissa. Voit vaikka heti tarkistaa. Sekä etsiä heidän viime aikaiset lausuntonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja reaalielämäkin puoltaa tätä näkemystä, sillä sairaalassa ei ole enää paljon ketään.Voit googlata esim scientific consensus COVID-19 tai jotain muuta.
Kyllä Nohynek ja Järvinen ovat johtavissa asemissa. Voit vaikka heti tarkistaa. Sekä etsiä heidän viime aikaiset lausuntonsa.
Kummatkin ovat ottaneet kantaa long covid oireiluun ja siihen, että se on vakava asia.
Ei, rokotettujen r0-luku on alustavan tutkimuksen mukaan noin 1 (kun puhutaan deltasta) ja rokottamattomien noin 4-5. Siinä on aika iso ero. Ja jos r0 saadaan painettua erilaisilla toimilla alle yhteen, epidemia tukahtuu. Tämä siis alustavaa dataa Israelista ja vaatii toki vielä syvällisempää analyysia, mutta toistaiseksi paras tieto laajasta datasta.