Mistä johtuu naisten käsitys siitä että miehet eivät saa naista, mutta naisilla on satoja miehiä?
Olen 35v mies ja oon aina ihmetellyt naisten ylimielistä ajattelutapaa kuinka meillä miehillä ei olisi ketään ja naisilla olisi aina sata mistä valita. No Okei. Ei ole sataa naista, olen lyhyt ja kuulemma tavallisen näköinen mies, en ruma, mutta en se pitkä tumma ja komein, kuitenkin bmi normaali. Mutta oon baboossa ja tinderissä, joka päivä jos haluan löydän sieltä naisen, moniakin, eilen oli juttua yhteensä 5 naisen kanssa ja vakavassa mielessä olisin päässyt treffeille kaikkien heidän kanssaan ja panemaan samantien kahta, mutta vain yksi oli ehkä sellainen mun tyyppi jonka kanssa kannattaa jatkaa. Matcheja tulee silleen että paljon enemmän kuin jaksaa tai kiinnostaa alkaa juttelemaan, mutta suurin ongelmahan on se että niitä matcheja ei tule kuin 1 tai 2 viikossa sellaisilta jotka oikeasti kiinnostaa. Kertokaa naiset sitten kun täälläkin joku sanoo että on 300 miestä mistä valita, mutta kun kysyy livenä naisilta niin vastaukset ovat olleet tyyliin että siellä on aivan jäätävän rumia miehiä, että ei niitä kiinnostavia oikein ole. Eli mikä on se totuus kun noi eroaa aika paljon toisistaan?
Mulle ainakin on aika eri ne matchit ja se kenen kanssa tulee juttuun hyvin ja löytyy ne yhteiset kiinnostuksen kohteet, kun ei se panokaan ole mulle pelkkä reikä, vaan haluan tutustua muutenkin. Mies 35v
Kommentit (81)
Enemmän ne on täällä miehiä, jotka väittävät, että naisilla on satoja miehiä. Naisilla on sama ongelma kuin sinulla eli vain harva kolahtaa kunnolla. En tiedä, onko se edes ongelma, vaan ihmisen ominaisuus. Olen koko elämäni aikana tavannut vain 2 todella kiinnostavaa miestä ja ikää 56. Ilmeisesti minut on kokenut kiinnostavaksi suurempi joukko miehiä, sillä neljä eri miestä on kosinut minua. Yhdelle sanoin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne on täällä miehiä, jotka väittävät, että naisilla on satoja miehiä. Naisilla on sama ongelma kuin sinulla eli vain harva kolahtaa kunnolla. En tiedä, onko se edes ongelma, vaan ihmisen ominaisuus. Olen koko elämäni aikana tavannut vain 2 todella kiinnostavaa miestä ja ikää 56. Ilmeisesti minut on kokenut kiinnostavaksi suurempi joukko miehiä, sillä neljä eri miestä on kosinut minua. Yhdelle sanoin kyllä.
Mutta aika nopeesti täällä naiset tuovat esille sen että heillä on 100 mistä valita ja miehet ei saa kuin maksusta. Ei se kyllä noin mene. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aika nopeesti täällä naiset tuovat esille sen että heillä on 100 mistä valita ja miehet ei saa kuin maksusta. Ei se kyllä noin mene. Ap
Ei. Tuo on katkerien miesten versio. Ei naisten.
Mitä ihmettä nyt taas? Täällähän on ziljoona ketjua joissa juuri naiset kertovat kuinka suurin osa miehistä on parisuhteessa ja kuinka ihan tavalliset miehet löytävät kyllä seuraa ja miehet puolestaan vänisevät jostain mystisestä miesten top 10 %:sta jotka ovat ainoita seuraa saavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sinä et voi olla varma kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa.
No en minä ainakaan kuvittele ettei miehet saa ikinä osumia tai seuraa. Sehän tarkottaisi ettei naisetkaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tuo on katkerien miesten versio. Ei naisten.
Oon käsittänyt että ne ovat jotka väittää että ei saa... Sille ei voi mitään jos ei osaa ottaa,mutta se on eri ongelma. Ap
Olen 33v mies js jaksoin lukea kitinääsi "olen 35v mies" asti.
Tuo on palsta katkeroituneiden ulimisten käsitys asiasta, ei naisten.
Baiset luulevat itsestään liikoja. Asettavat miehelle epärealistiset kriteerit, ja sitten väittävät, että voisivat saada kenet tahansa (laskemalla kriteerejä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut yhtäkään tuollaista väitettä.
En ajattele noin. Moni mies saa helposti seksiä.
Minulla on se käsitys, että iso osa Tinderissä pörräävistä miehistä etsii pelkkiä panoja. Osalla se onnistuu mainiosti ja isommalla osalla huonosti.
En oikein osaa noita sovelluksia kommentoida kun en ole ikinä käyttänyt.
Oma kokemukseni on että ihan kaikki sosiaalisesti avoimet ihmiset kohtaa kokoajan mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä joiden kanssa juttu luistaa jonkin verran. Se että kunolla kolahtaa, on harvinaisempaa mutta pääsääntöisesti ihmiset löytää sen "oikean" jossain vaiheessa jos vaan pitää silmät auki ja tutustuu muihin.
Ihan sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Baiset luulevat itsestään liikoja. Asettavat miehelle epärealistiset kriteerit, ja sitten väittävät, että voisivat saada kenet tahansa (laskemalla kriteerejä).
Samanikäisen vapaan kumppanin toivominen ilmeisesti epärealismia.
Eikös hiljattain ollut joku lehtijuttu, missä kuvailtiin naisten löytävän huonommin parisuhteita nykyään, kun miehet käyttävät vaan Tinderiä eivätkä halua sitoutua. Miehet useammin haluavat pelkkää seksiä ja naiset useammin parisuhteen. Eli miehille nykyaika sopii ja naisille huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut yhtäkään tuollaista väitettä.
Rehellisyyden nimissä, kyllä täällä usein naiset sanovat, kuinka miehiä olisi jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hiljattain ollut joku lehtijuttu, missä kuvailtiin naisten löytävän huonommin parisuhteita nykyään, kun miehet käyttävät vaan Tinderiä eivätkä halua sitoutua. Miehet useammin haluavat pelkkää seksiä ja naiset useammin parisuhteen. Eli miehille nykyaika sopii ja naisille huonommin.
Nyt puhutaan varmaan vain niistä ulkonäön osalta kärkimiehistä, joilla tuo onnistuu. Keski- ja sitä alemman tason miehet ovat jo Tinderit hylänneet, kun ei sieltä meille/heille löydy mitään. En oikein tiedä minkä tasoisena itseäni pidän (varmaan alempaa keskikastia), mutta olen hylännyt nuo appit kun olen ollut useamman vuoden parisuhteessa. Mätsejä kyllä tuli, mutta siitä eteenpäin eteneminen oli hankalaa. Treffeillä kävin varmaan 4 eri naisen kanssa, kun mätsejä oli kuitenkin useampia kymmeniä, ehkä jopa 100 sinä aikana kun Tinderiä enemmän tai vähemmän käytin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanikäisen vapaan kumppanin toivominen ilmeisesti epärealismia.
Kuten myös mahdollisimman vähäinen alkoholin käyttö. Ilmeisen kamalaa kyykytystä 🤣
Alapeukut, mutta kukaan ei kommentoi... Muutakuin sitten kehuu kuinka paljon on miehiä.