Vaimo meni kauppaan ja toi ykkösolutta. Voi he***ti.
Kun tasan tarkkaan ohjeistin että tuo keisi saunakaljaa samalla.
Kommentit (23)
No mitä sitten. Korkaat sen kosanderin ja lipität ykköskiljut kyytipoikina.
Tuo on merkki sinulle, että vaimosi haluaa että vähennät.
Ei mitään toivoa. Eroa. Juokse.
Että sellainen nainen taas kerran.
Kyllä on ihanaa että olen sinkku.
Alkoholitonta olutta myydään ennen kello yhdeksää. Joten väsynyt provo. Mene takaisin nukkumaan.
Niin aamulla ei sen vahvempaa voi tuoda. Olisi tuonut kokonaan alkoholitonta.
Juo tuplamäärä kaljaa, kaksi ykkösolutta vastaa yhtä nelosta.
oikeeta kaljaa ei myydä ennen yhdeksää,joka juoppo sen tietää,ja muutkin!
Muistan, kun täytin 18 vuotta ja reteesti menin ostamaan ensimmäiset olueni kauppaan.
Kassa ensin katsoi kysyvästi ja käteni hapusi jo henkkareita laukusta.
Ihmettelin, kun ei kassa papereita kysynytkään ja vasta kotona huomasin ostaneeni kuusi pulloa ykkös-olutta. 👍🏼
Jos ykköskalja olisi panimoiden ainoa kalja niin panimot olisivat kaikki konkurssissa myynnin vähyyden takia.
Ole rakkaallesi armollinen. Ajattele vaikka itseäsi siideriostoksilla? Minä ainakin onnistun tuomaan kerta toisensa jälkeen juuri ne väärät siiderit.
Vierailija kirjoitti:
Jos ykköskalja olisi panimoiden ainoa kalja niin panimot olisivat kaikki konkurssissa myynnin vähyyden takia.
Näin siitä huolimatta, että moni kertoo "nauttivansa oluesta sen maun takia".
Vierailija kirjoitti:
Ole rakkaallesi armollinen. Ajattele vaikka itseäsi siideriostoksilla? Minä ainakin onnistun tuomaan kerta toisensa jälkeen juuri ne väärät siiderit.
Juu, tietenkin ihan "vahingossa".
Ihan hyvää se on älä valita. Kotikalja olisi vielä parempaa.
Ykkönen on toki huomattavasti maukkaampaa saunaoluenakin, vaimosi taitaa tietää sen. Tuo sinun reaktiosi kuvaa vain omaa yksinkertaisuuttasi, ei muuta.
Meinaakko nyt hakata? Älä sentään!
Jospa ajatteli hemmotella kultaansa tarjoamalla kerrankin ensimmäisen luokan saunajuomaa? Korvaukseksi, kun ei raaskinut junalippuja ensimmäiseen luokkaan varata.
Se on vihje. Käännös: osta itse omat oluesi.
Ota ero !!