Mies katselee ex:nsä pikkusiskoa
V*ttu mua ärsyttää. Mies on ruvennu katseleen ex:nsä pikkusiskoa. Ihan aikuinen nainen se on, varmaan jotain 27, (mies 35). Se pikkusisko on niinku kauniinpi/hoikempi/nuorempi versio miehen ex:stä, mun mielestä ne on isoperseisiä mulkosilmiä molemmat. Mies facessa kommannu ja tykänny sen kuvia.
Kommentit (8)
Älä ainakaan miehellesi näytä kateuttasi, saa muuten pontta jatkaa tuota faceflirttiä!
Ku ois etes joku muu, mutta just ex:n samannäköinen pikkusisko... :(
Joo, pettäminen on jo ainakin mielessä..
Toinen mikä on paha on kun mies käy keskustelua ex:nsä kanssa, esim facessa. Saan kyllä lukea ne, eikä niissä mitään semmoista ole, mutta ne on semmoisia älyllisiä keskusteluita joihin itse en pysty. En mä mikään tyhmä ole, mutta en ylioppilas esim. Ja joku politiikka ei kiinnosta mua pätkääkään.. Tulee aina huono fiilis kun tietää niiden jutelleen..:(
Ap ymmärrän sinua. Minun mies ei onnekseni ole facessa, eikä yhteydessä eksäänsä. MUTTA, hän pitää aina eksänsä näköisiä näyttelijöitä kauniina jne. Itse en ole lainkaan samannäköinen ja se satuttaa. Olen kuitenkin ajatellut, että jos mies on kanssani, eikä eksänsä kanssa niin se on tärkeintä ja mies kuitenkin kehuu minua ja sanoo rakastavansa (näyttää tunteensa myös).
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:57"]
Toinen mikä on paha on kun mies käy keskustelua ex:nsä kanssa, esim facessa. Saan kyllä lukea ne, eikä niissä mitään semmoista ole, mutta ne on semmoisia älyllisiä keskusteluita joihin itse en pysty. En mä mikään tyhmä ole, mutta en ylioppilas esim. Ja joku politiikka ei kiinnosta mua pätkääkään.. Tulee aina huono fiilis kun tietää niiden jutelleen..:(
[/quote]
Kannattaisiko käydä puhumassa jollekin ulkopuoliselle tuosta alemmuuskompleksista? Esim. siskolle, ystävälle tai ammattiauttajalle. Itsellä vähän samaa ongelmaa ja olen ajatellut hakeutua terapiaan..
Musta siihen exän pikkusiskoon kannattaa suhtautua kuten kehen tahansa naiseen. Jos et sitäis sitä käytöstä muutenkaan, nii ei tässäkään ja päinvastoin. Ymmärrän että ärsyttää vielä enemmän sen ulkonäön takia, mutta luultavasti on jotain nostalgiaa.
Niistä älyllisistä keskusteluista en olis huolissani, hyvä että sillä on joku niihin, se on joillekin tärkeetä. Sut se on valinnu, sä oot nykyinen, se on exä, siihen on syynsä. Ei kukaan voi olla toiselle kaikkea.
Mä puhun exieni kanssa eikä mun mies ole mustasukkainen, koska se tietää että jos mä eroan nii se on todellakin loppu. Ne on vaan mukavia miehiä joiden kanssa en pystynyt elämään.