Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ehkä ihastunut ulkomaalaiseen :(

Vierailija
08.08.2014 |

Mua lähestyi pari viikkoa sitten fabossa amerikkalainen mies. Kehui kauniiksi ja kaikkea. Ensin en välittänyt mutta nyt oon alkanut ihastua. Mies haluaisi tulla kai Suomeen mut mä oon naimisissa.

Mä oon kääntänyt kaikki sen viestit google translatella ja omat viestit kanssa. Mua jännittää, että miten se tapaaminen sujuisi, kun en oikein osaa enkkua...

Pitäiskö mun jättää asia sikseen eikä antaa sen amerikkalaisen tulla vai kerronko mun miehelle? Vai tapaisinko amerikkalaisen ensin ja miettisin sitten jatkoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lähetä sille mitään rahaa tai maksa mitään sen juttuja. Tuut huijatuksi.

Vierailija
2/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google vitun translate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google translate on hyvä työkalu mulle kun en osaa enkkua niin hyvin.

Ja edelliselle viestille: mies on valkoihoinen ja amerikkalainen, joka työskentelee armeijassa. Luotettava siis.

Vierailija
4/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:48"]

Google translate on hyvä työkalu mulle kun en osaa enkkua niin hyvin.

Ja edelliselle viestille: mies on valkoihoinen ja amerikkalainen, joka työskentelee armeijassa. Luotettava siis.

[/quote]

Hahahahahh http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012012115103174_uu.shtml :D:D:D

Vierailija
5/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:48"]Google translate on hyvä työkalu mulle kun en osaa enkkua niin hyvin.

[/quote]

Jos ei ole yhteistä kieltä niin miten ajattelit toimia miehen kanssa? Pidät mukana käännöskonetta? Palkkaat tulkin?

Minäkin kerran tapasin netissä henkilön joka suunnitteli aseita USA:n armeijalle.

Vierailija
6/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kuka ei nykypäivänä osaa englantia ?! Huoh. Älä ota sitä, säälittävän kielitaitosi takia. 

Vierailija
7/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että ap lähetti sotilaalleen jo pari tonnia, että se voisi tulla käymään Suomessa. :D

Vierailija
8/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, kyllä se ohi menee. Ihastus aina menee.

Vierailija
9/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:48"]Google translate on hyvä työkalu mulle kun en osaa enkkua niin hyvin.

[/quote]

Jos ei ole yhteistä kieltä niin miten ajattelit toimia miehen kanssa? Pidät mukana käännöskonetta? Palkkaat tulkin?

Minäkin kerran tapasin netissä henkilön joka suunnitteli aseita USA:n armeijalle.

[/quote]

Ajattelin että eleillä pääsee pitkälle. Mutta nyt luin tuon yhden uutisen ja alkoi ahdistaa. On tosi samanlainen tarina... laitoin miehelle viestin, että ei kai se aio pyytää multa rahaa. Mulla ei oo varaa maksaa mitään lentoja. :(

Vierailija
10/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävääni huijasi juuri valkoinen amerikkalainen mies joka väitti olevansa armeijassa töissä. Ystäväni oli jo valmistautunut kyseisen miehen vierailuun täällä. Sitten tulikin yllättävä käänne. Mies oli lähettämässä tänne jonkun paketin joka kuulema juuttui johonkin matkalle, paketin lunastamista varten olisi pitänyt lähettää johonkin tilinumeroon yli 10 000 euroa. Ystäväni oli riittävän viisas tajuavansa että kyseessä huijari ja ilmoitti kyseiselle miehelle että hän menee poliisin juttusille.