Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tori.fi kauppiaita jotka laittavat vain nouto ja asuvat jossain hevonkuusessa

Vierailija
27.07.2021 |

Ymmärrän jos asut Helsinki, Jyväskylä, Oulu tai Rovaniemi, mutta tuote on jossain Lestijärvellä tms. missä ei oikeesti asu ketään ja kukaan ei tuolta lähde hakemaan. Sit nuo ilmoitukset roikkuu kuukausitolkulla torissa. Tee hallaa kuin itsellensä vaikka ostajia olisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halla ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
2/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat, että joku lähellä asuva tarttuu tarjoukseen. Postittaminen on kallista. Ainakin raha pitäisi saada tilille jo ennen kuin postittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itsekäs. Sitä mieltä minä olen.

Vierailija
4/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakko myydä niin miksi vietävä johonkin? Olen myynyt tavaraa itä-suomessa ja noutaja tullut keravalta asiakseen hakemaan, hinta oli 240€, Järvenpäästä haki 70€ tavaran. Tarpeeseen joutuu nöyrtymään.

Vierailija
5/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postittamisessa on riskinsä. He voivat odottaa että löytyy joku läheltä.

Vierailija
6/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi valita itse mihin suostuu. Hieno homma. Aloittaja voi valita niistä vaihtoehdoista jotka ovat hänen ulottuvillaan.

Vierailija
7/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin, jos ei halua jotain moottorikelkkaa tai sohvakalustoa tai polkupyörää postitella. Itse laitan aina  kaiken särkyvän vain noutokaupalla. Tosin myyn yleensä vaan pieniä juttuja ja laitan melkein aina postitusvaihtoehdonkin

Astioiden postitus on niin aikaavievää ja rasittavaa hommaa, että siihen en ala.  

Vierailija
8/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla ei ole kiire. Joutaa olla myynnissä vaikka vuosia. Aika tavaran nauttii. On myös ihmisiä, tunnen itsekin, jotka sekoilevat postin lähettämisen kanssa ja on parempi etteivät edes yritä postittaa mihinkään.

Vierailija
9/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä itse rajaan alueen, mistä asti olen valmis tuotteen noutamaan. Esim. Pirkanmaa.

Vierailija
10/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä Lestijärvellä yli 700 asukasta!

Vierailija
11/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ihan Pk-seudullakin nouto. Yleensä myyn aivan kirpparihinnoilla, joten saa kyllä ostaja nähdä vähän vaivaa haluamansa tavaran eteen. Eikä itsellä ole niin isoa autoa, että sinne huonekaluja tungettaisiin.

Vierailija
12/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tavaroiden noutaminen, vaikka hevonkuusesta, on seikkailu kaiken tylsyyden keskellä. On mukavaa ajella uusissa maisemissa ja tavata uusia ihmisiä.

Asioita on mahdollista ajatella positiivisella mielellä. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
13/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia myyjiä joilla on aikaa ja viitseliäisyyttä, jotkut myös tuovat isojakin huonekaluja ostajan luokse eri korvausta vastaan. Sitten on sellaisia myyjiä kuin minä: aikaa ja voimia niukasti. Laitan pelkkä nouto ja hyväksyn sen että osa potentiaalisista kaupoista jää toteutumatta kun en postita.

En postita en, ymmärtäkää hyvät kanssaihmiset se. Laitan ilmoitukseen selvästi että vain nouto. Se tarkoittaa että EN postita.

Vierailija
14/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se postitus on aina omalle elämätavalle aikaa vievää, ei mene kauppakäynnin yhteydessä. siksi nouto. Joitain kalliimpia olen postittanut, vaatii aina säätämistä ostajan kanssa. Kertaalleen hermojen menettämisen. Maksun otan joka kerta etukäteen tilille, myös paketista. Pääsääntöisesti aina nouto, koska ei ole kiirettä myydä.

Vierailija
15/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia myyjiä joilla on aikaa ja viitseliäisyyttä, jotkut myös tuovat isojakin huonekaluja ostajan luokse eri korvausta vastaan. Sitten on sellaisia myyjiä kuin minä: aikaa ja voimia niukasti. Laitan pelkkä nouto ja hyväksyn sen että osa potentiaalisista kaupoista jää toteutumatta kun en postita.

En postita en, ymmärtäkää hyvät kanssaihmiset se. Laitan ilmoitukseen selvästi että vain nouto. Se tarkoittaa että EN postita.

Sen voi tähdentää siinä ilmoituksessa, että ei voi kuljettaa, mutta näissä on niin monensorttista, jotkut kuskaa loppupeleissä ihan mielellään jos sattuu auto olemaan ja ensisijainen pyrkimys päästä eroon tavarasta halvemmalla kuin viedä suoraan kaatopaikalle. 

Vierailija
16/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Laiskaa touhua, jos on liikuntakykyinen myyjä kyseessä. Eivät sitten vaan halua oikeasti myydä. Itse asun isossa kaupungissa, mutta vien mielelläni myymäni tuotteet ostajalle esim. lähimpään kauppakeskukseen, juna-asemalle tms. Postituksestakaan ei ole iso vaiva.

Vierailija
17/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin myynyt yhden muumimukin, joka tultiin noutamaan kahdensadan kilometrin päästä. Kyllä se henkilö, joka oikeasti sen tavaran haluaa , sen myös kykenee noutamaan. 

Vierailija
18/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran myyjä lupasi "ihan just" postittaa jo maksamani ostoksen. Vasta kun ilmestyin paikanpäälle noutamaan ostosta alkoi tapahtua. Samasta syystä jos jotain myyn, ainoa vaihtoehto on nouto, kummallekin reilumpaa ja varmempaa. Noutajalle voin myös antaa vähän alennusta, sille, joka pyytää parikymppiä alennusta ja postituskulujen sisältymisen hintaan, en viitsi edes vastata. Harvoin minun on pakko myydä yhtään mitään.

Vierailija
19/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lukunsa on myös suuressa kaupungissa asuvat vähäarvoista tavaraa myyvät, joille ei käy muu kuin postitus.

Sori, en osta jotain alle 5 euron juttua, johon tulee päälle tavaran arvoa suuremmat postikulut. Olisin voinut noutaa sen vaikka teidän lähikauppanne pihasta, mutta ei sit.

Vierailija
20/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luuletko että kauppaa tehdään vain "suurimmissa" kaupungeissa? Kauppaa tehdään ihan kaikkialla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi