Ahdistaa, kun ikäisiäni naisia pidetään tyhjäpää kanoina.
Se on todella kurjaa kaltaiseni pohtivan ja syvällisen ihmisen kannalta. Olen 22-vuotias.
Kommentit (13)
No jaahas. Valmistaudu ikuiseen sinkkuuteen. Miehet tykkää tyhjäpäistä.
Ei ne varsinaisia älykköjäkään ole. Haarat levällään joka viikonloppu.
Rupea tekemään ystävätyötä vanhainkodissa. Siellä ei arvostella ja kaikki on seurasta onnellisia. Enkä piruile nyt yhtään jos joku niin ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:09"]Rupea tekemään ystävätyötä vanhainkodissa. Siellä ei arvostella ja kaikki on seurasta onnellisia. Enkä piruile nyt yhtään jos joku niin ajattelee.
[/quote]
Avartaa kummasti näkenystä kun juttelee elämänsä "nähneiden" ihmisten kanssa.
Sama, vaikka mun iässä itsekeskeisiä pentuja vielä löytyy, muttei me kaikki sentään tyhjäpäitä olla. Mulla oli tässä yksi päivä tylsää, joten otin selvää lipoproteiinilipaasin toiminnasta kropassa ja estrogeenin yhteyksistä laihduttamiseen.
t. 16v
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:07"]
Ei ne varsinaisia älykköjäkään ole. Haarat levällään joka viikonloppu.
[/quote]
Juu ehkä korkeintaan Suomessa ja Venäjällä, sellainen kulttuuri on hyvin sallittua ja suorastaan toivottua näissä kahdessa maassa.
Jokainen ikäisesi kuvittelee olevansa fiksumpi kuin ikätoverinsa. Todellisuudessa nuoret vaikuttavat tyhmemmiltä kuin ovatkaan. Nimim. kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:53"]Jokainen ikäisesi kuvittelee olevansa fiksumpi kuin ikätoverinsa. Todellisuudessa nuoret vaikuttavat tyhmemmiltä kuin ovatkaan. Nimim. kokemusta on
[/quote]
Nuoret just ovat menossa fiksumpaan suuntan.
Oikeasti pohtivaa ja syvällistä ihmistä tuollainen ei häiritsisi, sillä hän erottuisi älykkyydellään ja erilaisuudellaan eikä jatkuvasti rinnastaisi itseään johonkin ryhmään ja ahdistuisi sen maineesta.
Taidat olla juuri sellainen tyhjäpäinen kana, ainoastaan ripauksen muita itsetietoisempi.
Olen huomannut että ne jotka pitävät itseään älykkäänä ihmisenä ovat useasti niitä pahimpia tyhjäpäitä. Ne vaan eivät tajua olevansa tyhmiä.
Täällä yksi myös. Ei ole oikeastaan yhtään aitoa tyttökaveria, ei vaan jaksa niitä juttuja.. Pojat/miehet osoittautuneet paremmaksi seuraksi. :)
n21
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Täällä yksi myös. Ei ole oikeastaan yhtään aitoa tyttökaveria, ei vaan jaksa niitä juttuja.. Pojat/miehet osoittautuneet paremmaksi seuraksi. :)
n21
[/quote]
ja jatkan vielä, on kivaa yllättää miehet (ja naisetkin) juttutasoilla.
Voivoi