Olen tunnettu pakaroistani. Haluatko kysyä jotain?
Paarani ovat tehneet minusta tunnetun.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (22)
Taas näitä AV:n helmiä.... Kuulut varmasti Mensaan?
Sun kankkujen takiako se yksi mies juoksi siihen pylvääseen päin. ;-)
En halua, sillä tiedän miltä sinusta tuntuu.
terv. Toinen samasta syystä tunnettu
kenen julkkiksen takamus muistuttaa omaasi? Kim kardashian?
Siis mikä niissä on erikoista? Ovat todella isot? Haukutaanko sinua takamuksesi takia?
Olet Pippa Middleton? Missä olet oppinut suomea, ja kuinka löysit tälle ah niin kuuluisalle av-palstalle?
pics of it didn't happen
ps olen tunnettu peniksestäni.
Ei ole nousseet päähän, ihan tuola selän alapuolella edelleen ovat.
En kuulu Mensaan, mutta voisin koska tahansa halutessani liittyä.:)
En ole ainakaan kuullut, että kukaan olisi juossut pylvästä päin takapuoleni ansiosta.
En ole Mel Gibson tai Pippa Middleton, ihan muuten tavallinen suomalainen nainen olen.
En osaa sanoa kenen julkkiksen pakaroita pakarani muistuttavat, mutta ovat isohkot, mutta kiinteät ja pystyt. Kukaan ei ole haukkunut takapuoltani, vaan miehet ihailevat.
Niin huomiohuora en ole, että kuvaa nettiin takapuolestani laittaisin. En edes Facebookiin tai Instagramiin ole laittanut, koska en halua enää yhtään lisää huomiota tämän takia.
t.ap
Miten niin "tunnettu". Kuulosti harvinaisen typerältä. Olisi se kiva olla tunnettu jostain hienosat asiasta. "pakaroista tunnettu" ihminen kuulostaa niin tylsältä, ettei hänestä vaan tule mieleen muuta. Tai sitten pakarat on todella leveät ja silmäänpistävät, ei hyvällä tavalla.
Niin huomiohuora ilmeisesti kuitenkin olet, että teet pakaroistasi keskustelun, ja toivot, että sinulta kyseltäisiin asiasta enemmänkin.
hahhah
ai että niin huomiohuora et ole että kuvia laittaisit mutta päätit tehdä mammapalstalle avauksen aiheesta :D :D :D :D
Ootatko, että joku tulee kysymään miltä tuntuu, kun on niin **** hyvä perse :D Sitten voit jäädä asiaa muikeana miettimään ja vastaamaan ympäripyöreästi että se on ihan kivaa välillä. krooh.
Siis missä tunnettu, Peräseinäjoen abc:llä?
No on varmaan sit ihan hyvät paarat.