Naapuri elää yöllä
Työtön ehkä noin kolmekymppinen juippi, elää yöllä ja nukkuu päivät. Käy hermoon.
Kommentit (56)
Meillä omistustalossa oikein asiallisen oloinen ja siisti eläkeläispariskunta. Elävät kuin siat. Koko yön hakkaavat ovia, pesevät pyykkiä ja raahaavat huonekaluja. Ulkonäkö voi siis pettää. Pahimmat häiriköt mitä olen ikinä kokenut. Se on nimittäin joka yö näin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän on vampyyri.
Yöllä etänä verenluovutusten laadunvalvontaa hoitava vampyyri. Päivisin tietysti palautuu työvuorosta.
Maailma on muuttumassa. Enää ei tarvitse elää agraariyhteiskunnan kukonlaulun tahdissa.
Sama. Teen yötöitä ja pitkillä vapailla seuraan kohta taas öisin NHL:ää. Mun "yö" on klo 06-09 alkaen ja kestää klo 12-15:sta. Ei ole mitää syytä olla hereillä etenkään klo 6-14 välillä. Kaikki tutut ym. ovat tuolloin töissä. Täysin turhia tunteja mulle.
- sleep tight
Naapurin juippi elää päivällä, ja nukkuu yöllä. Ottaa kupoliin!
Vierailija kirjoitti:
Tunsin tyypin, joka omasta tahdostaan teki jatkuvaa yövuoroa 22-06, vuodesta toiseen. Koska työkavereilla ei ollut erityisempää halua yövuoroon, niin siellä mies istui yksin yöt valvomassa valvomossa.
Itse tehnyt vajaa 10 vuotta pelkkää yövuoroa soten laitossektorilla. 3-4 yövuoroa putkeen ja 5-7 vp. Palkka on helposti isompi kuin aamu-iltalaisilla. Vapaita on tuplamäärä. Ihan parasta!
Meilläkin on tosi raivostuttava naapuri. Olen havainnut hänen tekevän ihan eri asioita ja eri aikaan kuin minä. Kyllä sapettaa. En kyllä yhtään yllättyisi, jos kävisi ilmi, että hän on lisäksi sellainen kerrostalokyttääjä.
Työelämässä alkaa olla vuorotyöläisiä yhtä paljon kuin ns. päiväduunareita.
Hiljaisuusaika ei tarkoita että sillon ei saisi elää tai kuulua mitään, on hyvä vain välttää kohtuuttoman kovaa ääntä ja jättää pyykinpesu, musiikin pauhaus ja huutoriitely päiväsaikaan. Yöllä saa kävellä, puhua normaalilla puheäänellä, katsoa telkkaria, käydä suihkussa, kokata, avata kaappeja jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metelöikö naapurisi vai miksi ottaa hermoon?
Vetää vessan useamman kerran. Välillä saattaa kuulua joku kopsaus.
Eli ihan normaalia elämää !
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on tosi raivostuttava naapuri. Olen havainnut hänen tekevän ihan eri asioita ja eri aikaan kuin minä. Kyllä sapettaa. En kyllä yhtään yllättyisi, jos kävisi ilmi, että hän on lisäksi sellainen kerrostalokyttääjä.
Kuulostaa vahvasti siltä että itse olet kyttääjä ! Miksi pitäisi samoja asioita tehdä kuin sinä ja vielä samaan aikaan??
Minäkin elän yöllä ja päivällä muutoin kuolo korjaa.
Anna sen elää! Älä tee mitään peruuttamatonta.
Nukun juurikin 8-16, kun kaikki muut on töissä tai työttömät frenditkin nukkuu. Miks olisin yksin hereillä surisemassa tylsyyttäni?
- työtön
Voi millaisia pöhköparkoja naapureita on.
Esimerkiksi minä tömistän AINA. Olen hirmu rampa toisesta jalasta. En ole päästä ylös seisomaan enkä päästä sillä sitten kävelemään. Hyvä kun jotenkin apuvälineillä. Niistä varmasti kuuluu. Ja veskissä käyn monesti yössä joka hiton yö pystyn kivuiltani nukkumaan tai en, huvittaa nukkua tai ei.
Mutta se on kaikki ns normaalia elämää.
Jos ihmisen käsitys normaalista elämästä on niin rajoittunut ettei ymmärrä kusemista ja veskinvetoa tai ontumista, vedenpäästöä tai mikron hurinaa normaaliksi elämäksi, mars hoitoon itte!