Naapuri elää yöllä
Työtön ehkä noin kolmekymppinen juippi, elää yöllä ja nukkuu päivät. Käy hermoon.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten? Ehkäpä hän kärsii mielenterveysongelmista? Se on voi voi.
T: 30M neitsyt työtön burger
Kärsikööt vaikka mistä, mutta yhteisiä pelisääntöjä on noudatettava.
Missä ja miten olette sopineet nämä yhteiset säännöt?
Minä olen alla ja hän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän on vampyyri.
Ap:n on nyt syytä koristella asumuksensa valkosipuleilla ja imeskellä aina yhtä kynttä, varsinkin nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku pelisääntö, jonka mukaan vain 6-22 välillä saa olla hereillä?
Haloo nyt. Jos ei metelöi tai häiriköi, niin mitä se sinulle kuuluu, milloin on hereillä?
Normaali ihminen nukkuu yöllä ja valvoo päivällä. Ties mitä muuta vilunkia tuo naapuri puuhaa.
Mun 94-vuotias äitinikin nukkuu päivät ja valvoo yöt. Mitähän vilunkia äitini puuhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo nyt. Jos ei metelöi tai häiriköi, niin mitä se sinulle kuuluu, milloin on hereillä?
Normaali ihminen nukkuu yöllä ja valvoo päivällä. Ties mitä muuta vilunkia tuo naapuri puuhaa.
Tulihan se sieltä. Hittolainen kun ei jaksa kytätä kaikkia naapureita. Pitäis kaikkien nukkua klo 22-8 ajan.
Pakko odottaa auringonlaskua.
T. Kreivi Drakula.
Niin teen minäkin. Ja jos joskus saankin nukuttua yöllä, niin vessassa on muutamia kertoja käytävä.
Hiljaa kääkkä. Kaikki tietää että valitat täällä sekä oikeassa elämässä kun ei muuta ole. Ikää on jo sen verran että pitää keksiä valittamisen aihetta. Todennäköisesti juippi ei vedä vessaa yöllä ja useasti. Eikä mitään ääniä kuulu. Tai no sinun (ajatuksissa kuuluu) moni ikäisesi on kertonut, että kun muutakaan kun ei ole ja kuolema on lähellä niin ei mitä väliäkään millään on. On siis päässäsi ihan sama vaikka aiheutat häiriötä itse keksimällä kaikkea perätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metelöikö naapurisi vai miksi ottaa hermoon?
Vetää vessan useamman kerran. Välillä saattaa kuulua joku kopsaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se jotain ääntä pitää, muuten ap ei tietäisi sen valvovan öisin. Ajatelkaa nyt itse edes vähän.
Arvelen, että myös ap valvoo yöt - ei nukkuva pystyisi raportoimaan naapurin yöpuuhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis setämies joka haluaa nuorta lihaa. Sellaiset topbottom miehet sieltä.
Jos metelöi niin ymmärrän ärsytyksen.. Muuten en tajua mitä kuuluu naapurille kuka mihinkin aikaan nukkuu.. Tai mistä edes tietää?
Ja olympialaisia saattaa jotkut seurata hyvinkin.
Voit määritellä hyvän ihmisen standardin siten, että siihen kuuluu sinun näkemyksestä oikeanlainen vuorokausirytmi, tai sitten voit tiedostaa, että se on ihan sinun oma käsityksesi eikä se tarkoita, että se on totta.
Olet AP muuten melko empatiakyvytön ja itsekäs :)
Eikun mä oon lomalla. Ja valvon tai nukun just sillon kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tulkitsin tämän ensin kuvauksena intiimielämästä?
No onhan se nyt h***etin ärsyttävää kun on itse juuri rupeamassa nukkumaan, niin joku toope kömpii keskellä yötä kämppäänsä ja alkaa tömistellä ympäriinsä, lorottelee ja paukuttelee kaapin ovia!
Ihmettelen miten pikkukämpässä voi edes tömistellä koko ajan paikasta toiseen.
Ei häiritsevän elämän tarvitse olla mitään järkyttävän kovalla olevaa musiikkia, tai narkkien tappeluääniä. Taloyhtiöissä on säännöt ja yöllä on hiljaisuus tietyllä aikavälillä. Joo, voi käydä vessassa, mutta se saakelin känninen tömistely ja tuntikausia jatkuva touhuaminen muuten hiljaisessa talossa, aargh!
Terveisin ei AP!
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt h***etin ärsyttävää kun on itse juuri rupeamassa nukkumaan, niin joku toope kömpii keskellä yötä kämppäänsä ja alkaa tömistellä ympäriinsä, lorottelee ja paukuttelee kaapin ovia!
Ihmettelen miten pikkukämpässä voi edes tömistellä koko ajan paikasta toiseen.
Ei häiritsevän elämän tarvitse olla mitään järkyttävän kovalla olevaa musiikkia, tai narkkien tappeluääniä. Taloyhtiöissä on säännöt ja yöllä on hiljaisuus tietyllä aikavälillä. Joo, voi käydä vessassa, mutta se saakelin känninen tömistely ja tuntikausia jatkuva touhuaminen muuten hiljaisessa talossa, aargh!
Terveisin ei AP!
Nuku niin ei tarvitse kuunnella häiritseviä ääniä.
Kallista vuokraa maksan ja siten oletan saavani myöskin korkean asumisen tason. Jos joku ei noudata yhteisiä pelisääntöjä, näkyy se välittömästi elämisen laadussa.
-ap
Tunsin tyypin, joka omasta tahdostaan teki jatkuvaa yövuoroa 22-06, vuodesta toiseen. Koska työkavereilla ei ollut erityisempää halua yövuoroon, niin siellä mies istui yksin yöt valvomassa valvomossa.
wc n vetäminen yöllä ja yksittäinen kolahdus (mikä kuuluu hiljaisena aikana paljon enemmän) ei tarkoita vielä että olisi jokin yöeläjä, vähän järkeä peliin.
Ilmeisesti siis elää kovempaa, eikä hiljempaa. Kesällä tosin päivät kuumia ja yöllä viilenee.