Nyt ne helteet meni sitte!
Piti laittaa jo pyjamanhousut jalkaan ja neule päälle.
Eilen vielä kekkuloin minihameessa ja nirunarutopissa tähän aikaan ;)
Kommentit (29)
Tulin uimasta ja vielä on +23, ihanaa! Ja viikonlopun ainakin vielä lämmintä riittää! Huomenna mökille nauttimaan vielä näistä viimeisistä hellepäivistä.
Loppuneet? Täällä on 24 astetta vielä tähän aikaan illasta ja säätiedotuksen mukaan helteet jatkuvat vielä ensi viikon. Missä päin ap asut?
Ihmiset on niin tottuneet jo 30+ asteeseen, että 25 tuntuu "ihanan viileältä".
Ei haittaa vaikka paukkupakkaset tulisivat, kunhan tästä helteestä päästään.
Toivottavasti tulee kylmä talvi ja paljon lunta.
Mitä mummoja täällä on, jos nyt villasukat ja viltin alla. Vai sairaitako olette...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:31"]Mitä mummoja täällä on, jos nyt villasukat ja viltin alla. Vai sairaitako olette...
[/quote]
Sairaita ja draamaqueenejä. ;)
Ihan yhtä sairaita kuin te helteestä valittajat ;)
Ensin valitatte helteestä viikkoja ja sitten valitatte kun ihmiset ihan just teitä kiusatakseen tulee valittamaan viileydestä :D Elämä on pelkkää valitusta. Minä rakastan hellettä, vihaan viileyttä ja pakkasta ja minua paleltaa ihan vain juuri sen takia jos on alle 25astetta, koska vihaan sitä. Mielipiteitä on monta. Joku tykkää joku ei :) Ei se sairasta tee jos paleltaa helpommin. Aivan sama kuin sanoisi helteestä valittajalle että mitäs on niin huonossa kunnossa ettei terveys kestä lämpöä. Kaikki ovat erilaisia, melko yllättävää eikös? :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:02"]
Siis missä helteet loppuneet? Katsoin paikkakunnan säätä ja 25c jatkuu vielä ensi viikollakin. Iltasanomien uutisia taas luetaan eikä seurata säätilannetta?
[/quote]
Minä ainakin seuraan säätilannetta ja viileää ilmaa tulee ovista ja ikkunoista ihan tähän omaan olohuoneeseen parhaillaan. Foreva toki lupaa vielä mukavaa lämmintä pariksi päiväksi, mutta juuri nyt ei siltä tunnu.