Onko Xenia teistä kaunis?
Kertokaa rehellinen mielipiteenne hänen ulkonäöstään.
Minusta on ihan kaunis.
Kommentit (35)
Ihan nätti, mutta olisi kyllä todella tavallisen tallaajan näköinen ilman hiustenlaittoa, meikkiä, kalliita trendivaatteita ja tekorusketusta. Minun mielipiteeni.
Minusta sillä ei ole mitenkään ihmeelliset muodot. Vähän vanhan näköinen, ei juurikaan erotu massasta ja aika iso peräkin.. =(
mun mielestä se on jotenkin kummallisen näköinen. ei nyt mikään ruma, mutta ei vastaa omaa kauneusihannettani. en lue blogia joten luonne ei vaikuta mielipiteeseeni.
Ihan jees. Ei mun kauneusihanne mutta kivannäköinen. Näyttää symppikseltä.
Sillä on todella epäsymmetriset kasvot! Silmistä ja leuasta varsinkin huomaa sen.
Tylsän ja tavallisen näköinen. Ei hän ruma ole.
Nätti nuori äiti. Miksi pitää aina arvostella toisia negatiivisesti?
Ihan nätti mutta kaukana omasta kauneusihanteestani. Jos kadulla tulisi Xenian näköinen nainen vastaan, niin en kiinnittäisi mitään huomiota.
Xenia on huomattavasti keskivertoa kauniimpi nainen! Tämän lisäksi hän on vielä sydämellinen, fiksu ja lämmin. En siis tunne Xeniaa henkilökohtaisesti mutta olen lukenut hänen blogiaan monta vuotta.
Te jotka arvostelette täällä noin kaunista bloggaajaa negatiivisesti, sietäisitte hävetä!
Ei kaunis, ihan tavis. Ja kun vielä ottaa huomioon, että varmaan tekee kaikkensa näyttääkseen hyvältä kuvissa, niin tosiaan ei edes nätti.
Enkä ole koskaan lukenut hänen blogiaan, joten luonteesta ja muusta en osaa sanoa.
hiukset on kivat, tavallisen näköinen eli ok :)