Onko Xenia teistä kaunis?
Kertokaa rehellinen mielipiteenne hänen ulkonäöstään.
Minusta on ihan kaunis.
Kommentit (35)
Hei oikeesti, kuinka lapsellista ruotia täällä toisen ulkonäköä!
Ei vastaa mun kauneusihannetta, olen nähnyt luonnossa ja on mielestäni vielä mitäänsanomattomampi kuin kuvissa. Mutta ei rumakaan, ihan tavis.
En tosin tajua tätä hehkutusta kuinka on niin häikäisevän kaunis nuoreksi äidiksi, kaduilla ihan samannäköisiä ja kauniimpiakin nuoria naisia pienten lasten kanssa.
En oikeen osaa sanoa. Luonnossa huomaa paremmin onko joku oikeasti kaunis vai ihan tavallinen. Oikeestasn,.jos videon perusteella sanon, niin vaikuttaa mukavalta ja on kaunis, viehättävä. Kuvien perusteella sama tekopirteä ilme. Alkaa jo ärsyttämään. Vähän iso leuka, muttei huomattavan iso.
Mieluummin olen itseni näköinen. Tykkään enemmän ehkä salaperäisemmän näköisistä, joilla on se katse ja eri ilmeitä.
Bloggaajista ps i lobe fashionin lindalla on tosi kauniit silmät ja on söpön kaunis. Pupulandian kirjoittaja on myös kauniimpi kuin xennu ja pidän myös enemmän mutsis on bloggaajan ulkonäöstä vaikka luonteeltaan vaikuttaa ihan muulta.
Tykkään kyllä enemmän tummasta tukasta naisilla, tuo enemmän särmää (tosin monelle ei sovi). Olen hetero.
Ihan perusnätti. Ei mikään kaunotar. Vähän ärsyttävän näköinen, johtuu ehkä siitä sen tekohymystä.
Nätti, kauniskin ehkä mutta ei ole karismaa. Tylsä.
Ei. En pitänyt yhtään hänen naamastaan.
T: Mies.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:15"]
Kiva aloitus, Xenia. ;)
[/quote]Lukijakato uhkaa :(
No jopas on kummallinen kysymys, eikö muuta ole mielessäsi. Voin tulla vain ajatukseen että kysyjä on Xenia itse tai hänen ystävänsä.
Peruspirkko. Mutta huomasitteko, että tänään hän jo odottaa, kuinka saa käpertyä viltin alle juomaan glögiä. Voisiko bloggarit jo luopua tästä kliseestä.
ON! Etenkin tässä kuvassa Xenia Sukhinova on upea!
http://www.theplace.ru/archive/kxenia_sukhinova/img/Ksenia_Sukhinova_kse-1.jpg
En erityisesti kiinnittäisi huomiota jos kävelisi kadulla vastaan. Ihan perus nätti, ei siis rumakaan.
Uusi tuttavuus minulle. Ihastuttavan näköinen/oloinen nuori nainen. Voin kuvitella, että miehet tykkää.
On kaunis. Iloisen ja onnellisen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:10"]
Ei lampaanpaistia kauniimpi
[/quote]
Repesin xD
mut joo, omasta mielestä tosi tylsän näkönen.