Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miespuolinen vanha tuttu alkoi yhtäkkiä ottaa yhteyttä?

Vierailija
27.07.2021 |

Olen ollut tyypin kanssa samassa taideharrastusporukassa vuosia sitten: ollaan nähty livenä viimeksi 2008 kyseisen harrastusporukan illanistujaisissa, ja sen jälkeen olimme muutaman kerran yhteyksissä facebookissa kuulumisia kysellen. Viimeisen viiden vuoden aikana emme ole viestitelleet mitään. Olemme edelleen facebookkikaverit ja olemme onnitelleet toisiamme syntymäpäivinä (kuten facebookissa on tapana) ja joskus peukutettu toisen uutta profiilikuvaa tms., mutta en todellakaan ole tykkäillyt kuin ehkä yhdestä kuvasta per vuosi, eikä hänkään ole sarjapeukuttanut mun kuvia. Mitään sutinaa meidän välillä ei koskaan ole ollut.

Noin kuukausi sitten tyyppi laittoi yllättäen facessa viestiä ja kyseli kuulumisia. Vastasin tietysti, ja kyselin hänen kuulumisiaan. Toivotimme mukavaa kesän jatkoa. Ei mennyt kuin viikko, niin hän kirjoitteli taas - aivan tikusta asiaa, ja vanhoja harrastusporukan inside-vitsejä viljellen. Tuli tunne, että hänellä olisi mulle jotain "oikeaakin" asiaa, mutta että yrittää jotenkin small talkilla availla yhteyksiä. Vastasin tällä kertaa vähän lyhyemmällä viestillä, mutta koska hän sattui olemaan online ja vastasi saman tien, juttelimme hetken "livenä" kirjoitellen (tyyliin kymmenen viestiä häneltä, kymmenen viestiä minulta - ei siis mitään tuntikausien jaaritteluja). Muutama päivä sitten hän otti taas yhteyttä ja jankkasi taas näitä iänikuisia, jo vanhoiksi käyneitä, inside-vitsejä, ja yritti viritellä jonkinlaista entiseen taideharrastukseen liittyvää yhteistyökuviota. Vastasin lyhyesti, että olen kiireinen töissäni, enkä oikein edes ymmärrä, miten voisimme projektin toteuttaa, kun olen eri paikkakunnalla monen sadan kilometrin päässä (minkä hän hyvin tietää). Hän olikin taas yhtä aikaa online, ja alkoi heti vängätä, että kyllä voi etänäkin tehdä ja suostuisin nyt kuitenkin. Vastasin, ettei minulla ole aikaa järjestellä mitään ylimääräisiä projekteja, eikä oikeastaan kiinnostustakaan, kun on muutakin elämää ja muita harrastuksia. Hän jätti jankkaamisen, mutta yritti selkeästi pitää minua keskustelussa edelleen näitä inside-juttuja hokemalla ja kyselemällä asioita töistäni ja asuinpaikastani. Vastailin lyhyesti ja pidin aina pidemmän tauon välissä ennen seuraavan vastauksen kirjoittamista. Sitten ilmoitin, että nyt pitää mennä, mukavaa viikonloppua. Tämän jälkeen ei tullut häneltä mitään, paitsi tänään: taas inside-läppä. En ole vastannut mitään, enkä aiokaan.

Kertokaas nyt, mitä tämä juippi minusta oikein haluaa? Meillä ei ole mitään yhteistä, eikä mitään syytä olla tekemisissä yhtään sen enempää kuin tähänkään asti, niin miksi hän nyt yhtäkkiä on kiinnostunut keskustelemaan kanssani näin usein, kun mitään oikeaa asiaakaan ei tunnu olevan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pikku hönössä muutama vuosi sitten soittelin entiset miesystävät läpi , yksi olis ollut valmis kyläilyynkin. Kysyin toki kohteliaasti alussa että muistavatko , yksi sanoi "en oo vieläkään toipunut" : D D D

Hahah :D Aijai. Toivottavasti ei kauhean pahalla muistele :)

Ap

Vierailija
22/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap:n asemassa, niin vastailisin edes joskus ja lyhyesti. Miksi turhaan pahoittaa vanhan tuttavan mieltä, jos hän ei ole oikeasti vastenmielinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö oikein avata punkkupullo ja jäädä odottamaan mitä jännittävää tähän tulee?

Kaadoin itselleni kylmän oluen, että kyllä.

Vierailija
24/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi haluaa kyllä jotain.....usein esim ikävän eron jälkeen miehet alkavat pommittaa läpi kaikkia mahdollisia vanhoja naispuolisia tuttuja..?

Tämä tuli mieleen minullakin. On naisseuran puutteessa, mutta ei jaksa tutustua uusiin ihmisiin, joten kaivelee tuttuja menneisyydestä siinä toivossa, että joku lämpenisi hänelle.

Vierailija
25/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa noin kivittämään vanhaa tuttua naista, on ainoastaan yksi asia mitä hän tältä haluaa. Seksiä. Ehkä tarvitsee laastaria..? Älä tosiaan vastaa enää. Estä koko tyyppi jos ei muuten tajua..

Vierailija
26/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pidät facebookissa näkyvillä online-tilasi? Laitoin vastaavan tapauksen takia kerran määrittelyt niin, että nykyään näkee vaan kolme ihmistä statukseni. En jaksa lööperrellä niitä näitä 

Vierailija
27/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sun pimpslooraa

Vierailija
28/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies alkaa noin kivittämään vanhaa tuttua naista, on ainoastaan yksi asia mitä hän tältä haluaa. Seksiä. Ehkä tarvitsee laastaria..? Älä tosiaan vastaa enää. Estä koko tyyppi jos ei muuten tajua..

Paljon mahdollista, mutta toisaalta mistä sen tietää vaikka äijä olisikin homo tai mitä tahansa.

Vierailija
29/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pillunvonkausta. Minua on nyt lämmitelty 5 vuotta joten tuttua on. Olet vasta alussa.

Vierailija
30/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikki kirjoitti:

Miksi ihmeessä pidät facebookissa näkyvillä online-tilasi? Laitoin vastaavan tapauksen takia kerran määrittelyt niin, että nykyään näkee vaan kolme ihmistä statukseni. En jaksa lööperrellä niitä näitä 

En pidä online-tilaa näkyvillä. Hän vain vastasi noilla kahdella kerralla HETI, kun lähetin oman viestini. En kehdannut liueta siitä heti, kun hän tiesi kerta, että olen paikalla.

Ap

Vierailija
31/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on esto olemassa, jos joku häiritsee. Tuo kommunikaatio ei tunnu toimivan. Seksiäkö etsii vai jotain muuta.

Vierailija
32/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kiinnostunut hänestä? 

Vierailija
33/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on juuri eronnut ja nyt hän käy fb-kavereitaan läpi jos jonkun kanssa kävisi flaksi.

Tällaiset miehet ovat kyllä niin säälittäviä otuksia.

Vierailija
34/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies tuskin on kovin hyvännäköinen jos pitää kymmeniä vuosia vanhoja tuttuja epätoivoisesti iskeä :D

Vierailija
35/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa parantaa ihmissuhteita, ilman romanttista taka-ajatustakin. Pandemia-aika yksinäistä monelle

Vierailija
36/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa hytkymään vitunpäälle, muuta kysyttävää?

Vierailija
37/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse kiinnostunut hänestä? 

En :D 

Ap

Vierailija
38/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa ikävältä ihmiseltä. Haluaa varmaankin fiilistellä hyviä muistoja ja saada takaisin sen yhteen kuuluvuuden tunteen, joka teillä oli harrastusporukassa.

Miksi? En ollut hänen kanssaan mitenkään erityisen läheinen. Emme koskaan nähneet harrastusporukan juttujen ulkopuolella. Miten kukaan yli nelikymppinen jaksaa heitellä jotain yli kymmenen vuoden takaisia lentäviä lauseita joka keskustelussa? Vieläpä ne samat läpät joka keskustelussa. Oikeastiko itse jaksaisit jotain "that's what she said" -tyyppisiä läpändeeroksia joka helvetin kommenttiin, jonka keskusteluun annat? Fiilistele sinä tämän munapään kanssa, jos haluat. Minä en jaksa.

Ap

Et jaksa ja kuitenkin kirjoittelet ja vastailet , annat ristiriitaista viestintää. Jos sua ei kiinnosta sano hei hei ja hyvästi ja lopeta kirjoittelu. Joskus ihmiset palaa entisiin ystäviin ja tuttaviin kun on vähän tylsää , sinä kehittelet jotakin ihme draamaa.

Mitä oikein selität? :D Sanoin, etten aio enää vastata. Vastasin ekan kerran normaalista kohteliaisuudesta, seuraavan kerran velvollisuudentunteisesta kohteliaisuudesta, kolmannen kerran hämmennyksestä. Enää en vastaa. 

Ap

Ei kai miehen nimi ole Markku? Minulla on vastaavanlainen tapaus, mutta ei kuitenkaan taideprojekteista kysele. Minulla myös tuo että aluksi kohteliaisuudesta vastasin, mutta sen jälkeen tuosta ei pääse enää eroon vaikka en mitään vastaakaan ja nyt jo vit*ttaa koko tyyppi.

Vierailija
39/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on täällä ehdottanut, että haluaa petipuuhiin kanssani, mutta aika kaukaa lähtee kiertämään mun puurokulhoa, jos näin on. Eikö tuon olisi jo voinut sanoa ilman näitä outoja small talkejakin? Sekin oudoksuttaa, että kun asutaan eri puolilla Suomea, eikä ole tuonut esille, että olisi esim. tulossa käymään mun kulmilla, niin eikö lähempää olisi löytynyt?

Vierailija
40/41 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa ikävältä ihmiseltä. Haluaa varmaankin fiilistellä hyviä muistoja ja saada takaisin sen yhteen kuuluvuuden tunteen, joka teillä oli harrastusporukassa.

Miksi? En ollut hänen kanssaan mitenkään erityisen läheinen. Emme koskaan nähneet harrastusporukan juttujen ulkopuolella. Miten kukaan yli nelikymppinen jaksaa heitellä jotain yli kymmenen vuoden takaisia lentäviä lauseita joka keskustelussa? Vieläpä ne samat läpät joka keskustelussa. Oikeastiko itse jaksaisit jotain "that's what she said" -tyyppisiä läpändeeroksia joka helvetin kommenttiin, jonka keskusteluun annat? Fiilistele sinä tämän munapään kanssa, jos haluat. Minä en jaksa.

Ap

Et jaksa ja kuitenkin kirjoittelet ja vastailet , annat ristiriitaista viestintää. Jos sua ei kiinnosta sano hei hei ja hyvästi ja lopeta kirjoittelu. Joskus ihmiset palaa entisiin ystäviin ja tuttaviin kun on vähän tylsää , sinä kehittelet jotakin ihme draamaa.

Mitä oikein selität? :D Sanoin, etten aio enää vastata. Vastasin ekan kerran normaalista kohteliaisuudesta, seuraavan kerran velvollisuudentunteisesta kohteliaisuudesta, kolmannen kerran hämmennyksestä. Enää en vastaa. 

Ap

Ei kai miehen nimi ole Markku? Minulla on vastaavanlainen tapaus, mutta ei kuitenkaan taideprojekteista kysele. Minulla myös tuo että aluksi kohteliaisuudesta vastasin, mutta sen jälkeen tuosta ei pääse enää eroon vaikka en mitään vastaakaan ja nyt jo vit*ttaa koko tyyppi.

Ei ole Markku. Tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän