kuntosalilla käyvät/kuntoilijat HOI!!
Miten päästä eroon pakaran alapuolella olevista kuhmuroista? Selluliittiä ei siis ole vaan tollaset kuhmurat! Onko niillä nimikin? :D eli siis, mitä pitäis tehä että näistä pääsee eroon? Meinaan oksettavan näköiset. Kiitps jos joku jaksaa vastata.
Kommentit (41)
No siel mis mä käyn on sellanen härveli..et laitan toisen jalan remmillä kiinni, painoa sen verran mitä OIKEASTI jaksaa ja liikesarjaa taaksepäin. Ja toisto toiselle jalalle kans. PT ohjas näin kun valitin myös samoista asioista. Sitten on perus kyykky ym.. mut JUO PALJON VETTÄ!! Sekin auttaa .. liikuliikuliiku!!!
Kuhmurat pakaran alapuolella? En ymmärrä mitä tarkoitat, jollet sitten puhu takareisilihaksista..
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:16"]No siel mis mä käyn on sellanen härveli..et laitan toisen jalan remmillä kiinni, painoa sen verran mitä OIKEASTI jaksaa ja liikesarjaa taaksepäin. Ja toisto toiselle jalalle kans. PT ohjas näin kun valitin myös samoista asioista. Sitten on perus kyykky ym.. mut JUO PALJON VETTÄ!! Sekin auttaa .. liikuliikuliiku!!!
[/quote]
joo taidan tietää kyseisen härvelin. Valitettavasti mun kotipaikkakunta on niin piskuinen että oleva kuntosali on persiistä. About mun olkkarin kokoinen ja pari laitetta ja vähän painoja. Thats it. :(
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:18"]täh?
[/quote]
Äää siis perseen alapuolella :D siis semmoinen kumpu. Eli reisi ei jatku suoraan.
Kyykkyjä isolla liikeradalla ja kunnon painoilla. Kokeile eri asentoja, kapea,leveä ja askelkyykky. Boxille tai penkille nousuja ja kumppareilla tai alataljassa eristäviä liikkeitä kuten edellä jo mainittiin. Lisäksi aerobista rasvanpolttoa esim. juoksu, kävely, pyöräily, stepaerobic jne.
Voisin auttaa, jos ymmärtäisin mitä tarkoitat.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:26"]Kyykkyjä isolla liikeradalla ja kunnon painoilla. Kokeile eri asentoja, kapea,leveä ja askelkyykky. Boxille tai penkille nousuja ja kumppareilla tai alataljassa eristäviä liikkeitä kuten edellä jo mainittiin. Lisäksi aerobista rasvanpolttoa esim. juoksu, kävely, pyöräily, stepaerobic jne.
[/quote]
god bless you! Kiitoskiitoskiitos!
No jos nämä mystiset pallukat on rasvaa, mehän tiedetään, että rasvanpolttoa ei voi kohdistaa mihinkään tiettyyn kohtaan ruumiissa. Eli olisi vaan poltettava rasvaa normaalilla (pitkäkestoisella?) liikunnalla, jolloin rasva palaa sieltä mistä se palaa. Sinun tapauksessa toivottaisiin, että juuri Mystisistä Pallukoista.
Ehkä voisit vaan lopettaa sen Pallukoiden vahtaamisen ja keskittyä nauttimaan liikkumisesta?
ww
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:32"]No jos nämä mystiset pallukat on rasvaa, mehän tiedetään, että rasvanpolttoa ei voi kohdistaa mihinkään tiettyyn kohtaan ruumiissa. Eli olisi vaan poltettava rasvaa normaalilla (pitkäkestoisella?) liikunnalla, jolloin rasva palaa sieltä mistä se palaa. Sinun tapauksessa toivottaisiin, että juuri Mystisistä Pallukoista.
Ehkä voisit vaan lopettaa sen Pallukoiden vahtaamisen ja keskittyä nauttimaan liikkumisesta?
ww
[/quote]
nojuu tottahan tuokin. Nämä mystiset pallukat vaan kiusaavat niin pirusti. Näkyvät ikävästi pillifarkuissa /:
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:34"]SJMV ja kaikki kyykyt.
[/quote]
unohdin aloituksessa mainita että oon täysi keltanokka kuntosalia ja näitä muita termejä kohtaan :D jalkaprässin tunnistan ja siihen se sit jääkin. Voitko vähän valoittaa?
Ap
Mä olen nyt vuoden verran harrastanut ohjattua jumppaa, mm. aerobikkia ja peruslihaskuntojumppaa kehon omalla painolla (sis.paljon erilaisia kyykkyjä) sekä bodypumppiia ja viime aikoina olen ihan hämmästynyt siitä, että vuoden aikana mulle on kehittynyt aikas hyvä perse! Se ei ollut tavoitteena kun aloitin liikunnan, vaan ylipäätään kunnon kohentuminen. Joten uskallan suositella sulle sekä pari krt/vko aerobikkia/zumbaa/lenkkeilyä yms rasvanpolttoon ja monipuolista lihaskuntojumppaa ja varmaan kuntosalitreenaaminenkin on hyvästä. Itselläni nuo ohjatut tunnit toimii vaan paremmin, kun tulee tehtyä kunnolla kun ohjaaja kannustaa ja "pakottaa" eikä tarvi itse miettiä, kuinka monta toistoa ja sarjaa vielä pitää tehdä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:39"]Mä olen nyt vuoden verran harrastanut ohjattua jumppaa, mm. aerobikkia ja peruslihaskuntojumppaa kehon omalla painolla (sis.paljon erilaisia kyykkyjä) sekä bodypumppiia ja viime aikoina olen ihan hämmästynyt siitä, että vuoden aikana mulle on kehittynyt aikas hyvä perse! Se ei ollut tavoitteena kun aloitin liikunnan, vaan ylipäätään kunnon kohentuminen. Joten uskallan suositella sulle sekä pari krt/vko aerobikkia/zumbaa/lenkkeilyä yms rasvanpolttoon ja monipuolista lihaskuntojumppaa ja varmaan kuntosalitreenaaminenkin on hyvästä. Itselläni nuo ohjatut tunnit toimii vaan paremmin, kun tulee tehtyä kunnolla kun ohjaaja kannustaa ja "pakottaa" eikä tarvi itse miettiä, kuinka monta toistoa ja sarjaa vielä pitää tehdä.
[/quote]
kiitos että vastasit! :) täällä itseasiassa pyöriikin zumba kerran viikossa mutta hinta on suolainen 5€ kerta. Pitää alkaa säästämään. Muuta ohjattua toimintaa ei sitten täällä ookkaan. Ja mulla on just vaikeuksia noiden sarjojen ja toistojen kanssa kun en tiedä kuinka paljon niitä pitäis olla ja plaah :/
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:39"]Mä olen nyt vuoden verran harrastanut ohjattua jumppaa, mm. aerobikkia ja peruslihaskuntojumppaa kehon omalla painolla (sis.paljon erilaisia kyykkyjä) sekä bodypumppiia ja viime aikoina olen ihan hämmästynyt siitä, että vuoden aikana mulle on kehittynyt aikas hyvä perse! Se ei ollut tavoitteena kun aloitin liikunnan, vaan ylipäätään kunnon kohentuminen. Joten uskallan suositella sulle sekä pari krt/vko aerobikkia/zumbaa/lenkkeilyä yms rasvanpolttoon ja monipuolista lihaskuntojumppaa ja varmaan kuntosalitreenaaminenkin on hyvästä. Itselläni nuo ohjatut tunnit toimii vaan paremmin, kun tulee tehtyä kunnolla kun ohjaaja kannustaa ja "pakottaa" eikä tarvi itse miettiä, kuinka monta toistoa ja sarjaa vielä pitää tehdä.
[/quote]
kiitos että vastasit! :) täällä itseasiassa pyöriikin zumba kerran viikossa mutta hinta on suolainen 5€ kerta. Pitää alkaa säästämään. Muuta ohjattua toimintaa ei sitten täällä ookkaan. Ja mulla on just vaikeuksia noiden sarjojen ja toistojen kanssa kun en tiedä kuinka paljon niitä pitäis olla ja plaah :/
[/quote]
Jos zumba kallista, kokeile kerran viikossa zumbaa ja kerran viikossa reipas kävely/hölkkälenkki, niin rasva palaa. Mun sisko asuu pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole ohjattua liikuntaa, ja se hyödyntää paljon netistä ostamiaan lihaskuntojumppa-dvd:itä ja myös yöutuben jumppatarjontaa. Toimii noinkin varmasti.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:54"]Minkälainen on hyvä perse?
[/quote]
ei ainakaan tää mun :D tarttis vähän lisää pyöreyttä ja päästä eroon mysteeripallukoista.
ap
Nimenomaat heikot takareidet ja vielä tarkemmin heikko takareiden yläosa. Ainoa keino millä tuon saat pois, on tiputtaa rasvaprosenttia (on monesti pienestäkin kiinni) ja treenata takareiden yläosaa, joka silottaa tuon kohdan lihaksen tullessa tilalle. Treeniin ehdottomast GHR ja SJMV.